Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut ilman ehkäisyä yhdenillanjutuille, vakipanoille, jne?

Vierailija
14.09.2021 |

Monesti baarista naisten mukaan lähteneenä olen huomannut, että kumea ei kysellä, ellen itse ole sitä laittanut.
Yhtä monesti kuumottelee mahdollinen siittäminen.
Eli: Oletko antanut paljaalla / ilman mitään ehkäisyä muulle, kuin vakikumppanillesi?

Oletko antanut ilman ehkäisyä yhdenillanjutuille, vakipanoille, jne?

Vaihtoehdot

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on raskauden ehkäisy kierukalla, niin sen turvin joskus uskallan antaa paljaalla. En missään tapauksessa uskaltais jos ei ois muuta ehkäisyä raskauteen 

Vierailija
42/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut parikymmentä ns irtosuhdetta tai yhden yön hoitoa. Vain neljä kertaa olen pannut ilman kumia. Kaksi naista olisi halunnut ilman kumia kun kumit ovat loppuneet.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran tullut lähdettyä baarista naisten mukaan ja harvoin naiset itse ehdottaa kumia. Itse kyllä yleensä laitan. Ja jos kysyn että laitanko kumin, niin vastaus on monesti että ihan miten haluat. Ja on joitain naisia ollut että pyytävät pane paljaalla. Mut ne on ollut muutenkin melko avoimia ja riettaita kokeilemaan uusia juttuja..

Vierailija
44/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen puolen vuoden aikana olen baarissa ollut noin 20 kertaa vaimoni kanssa ja siellä 14 kertaa on tultu iskemään ja niissä 11 kertaa olen paljaalla naista pannut. 

Sitten kotona sen jälkeen vaimoa paljaalla 

Vierailija
45/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pillereitä mutta silti sivusuhteessa käytetään suurimmaksi osaksi kortsua.  Joskus ilman jos siihen on hyvä tilaisuus.  

Vierailija
46/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljaalla antanut,näin ollut vapusta asti.

Toiselle olen ensimäinen pano.ja nyt haluaa 

,siitää minut.ei mitään  ehkäisyä nyt.

Vierailija
47/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v sinkku nainen ja olen viettänyt melko villiä elämää. Nuorena tuli baarista etsittyä seuraa ja nykyään deitti apeistä ja melko säännöllistä seksiä saan. Nuorena tuli enemmänkin annettua paljaalla, nykyään harvemmin, joskus saattaa unohtua jos on oikein touhukas meno. Ehkäisy kunnossa muuten..

Vierailija
48/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, koska olisin tullut heti raskaaksi. Mä oon kolme kertaa tullut heti samantien raskaaksi kun on mennyt spermat sisään, ekalla kerralla kun kumi puhkesi, muilla kerroilla kun ottanut hormonikierukan pois niin heti on ollut positiivinen testi minkä ajan päästä ne nyt näyttääkään raskauden. Joten ehkäisy oli aina pakko olla. Nyt on onneksi steriloitu niin ei tartte pelätä että raskautuu koska ehdoton lapsiluku on täynnä.

Vierailija
49/61 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, kuten hyvin monilla muillakin. 

Vierailija
50/61 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja paljaalla me pannaan. Mulla on minipillerit käytössä.

Vakisuhde, niin miksipä ei paljaalla, jos vaan ehkäisy muuten kunnossa.

Vierailija
51/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nauttinut kun vieras nussii spermat vaimoni kohtuun.Usein tuon kapakkatuttuja yöllä vaimoa nussimaan, vieras nussii ensin, nuolen spermat ja sit ruiskin omat sisään.Reissasimme asuntoautolla ja lähes joka yö kutsuin tv chatin kautta miehiä nussimaan vaimoani eri paikoissa. Oli mielettömän kiimaista menoa, samana ilta saattoi käydä monta miestä, sperma ja pillu haisi autossa, lakanat limaisen märkiä. Harmi kun vaimo löysi jättikyrvän joka vei mennessään, nyt vain muistoja.

Vierailija
52/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haluan lapsen 

Vierailija
53/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on raskauden ehkäisy kierukalla, niin sen turvin joskus uskallan antaa paljaalla. En missään tapauksessa uskaltais jos ei ois muuta ehkäisyä raskauteen 

Saanko kysyä miksi sulla on kierukka jos et seurustele? Etkö voisi edes sinkkuna olla ilman?!!

Vierailija
54/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän pillereitä mutta silti sivusuhteessa käytetään suurimmaksi osaksi kortsua.  Joskus ilman jos siihen on hyvä tilaisuus.  

Miksi käytät pillereitä jos et seurustele? Miksi sinäkin olet niin idiootti ettet tajua että voisit sinkkuna elää elämää hormoneitta?

Vierailija
55/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v sinkku nainen ja olen viettänyt melko villiä elämää. Nuorena tuli baarista etsittyä seuraa ja nykyään deitti apeistä ja melko säännöllistä seksiä saan. Nuorena tuli enemmänkin annettua paljaalla, nykyään harvemmin, joskus saattaa unohtua jos on oikein touhukas meno. Ehkäisy kunnossa muuten..

Miksi et voisi sinkkuna olla ilman hormoniehkäisyä?

Vierailija
56/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon lopetat kűllikarusellin ja alat seurustelemaan? Et ole enää kaksikymppinen joten lopeta toi ikuinen h*roilu...!!

Vierailija
57/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko kiihoittavan enemmän...

Vierailija
58/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ilman kondomia edes monivuotiselle vakipanolleni. Raskaudenehkäisy on kyllä kunnossa, mutta tautejahan ne ei estä. ILman kodonmia olisin myös ollut tilivelvollinen tälle vakipanolleni omista panoistani, ja sitä en halunnut, koska kyseessä ei ollut seurustelusuhde. Eli sain olla vapaampi kortsun kanssa, vaikka nyt ollessani seurustelusuhteessa en yhtään kaipaa kortsujen kanssa räpeltämistä.

Minkä ikäisiä te olette, joiden mielestä taudit on jees? 

Itse oon syntynyt -84 ja kesäkumiopit meni hyvin perille. 

Meillä on vakkaripanon kanssa sopimus, että kumpikaan ei pane muita ilman kumia. Keskenämme ollaan ilman.

Vierailija
59/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun vakipanon kanssa pannaan paljaalla. Mulla käytössä minipillerit. Alussa piti toki käyttää kortsua pari kertaa kun mulla ei ollut pillereitä ja siinäkin kohtaa piti käyttää kun mun piti vaihtaa pillereitä.

Vierailija
60/61 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana joo. Nyt mulla on oman suhteen ulkopuolella vakituisempi viritys, jonka kanssa kortsu käytössä. Itse kävin testeissä, toivon että toinenkin kävisi, että pääsisimme eroon kumin käytöstä. Miestä se selvästi haittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi