Kodin turvajärjestelmät
Kokemuksia kodinturvajärjestelmistä
Verisur
Sectoralarmi
???
Onko worth juttu onko piilokuluja tms?
Kommentit (11)
Appiukolla verisure.
Mun mielestä ihan yhtä tyhjän kanssa.
Välillä tulee txtari että "sulla on ikkuna auki" tms.
Lisäksi annat kamerayhteyden omaan kotiisi, en tod luota siihen että yksityisyys säilyy...
Me pyydettiin tarjoukset molemmilta. Sector alarm oli edullisempi ja Verisuren myynti perustui pelotteluun, jonka varjolla yrittivät kaupata ylimääräisiä laitteita. Ei ollut vaikea valinta.
En ottais. Lehdessä oli kerran juttu, kun talo oli palanut ja verisurelta oli tullut viesti siinä vaiheessa, kun talo oli jo ilmiliekeissä ja palokunta paikalla. Mitä hyötyä? Tai, että vartija tulee joskus puolen tunnin jälkeen, kun varas on jo häipynyt. Riistakamera pihaan, että näkee ketkä käynyt. Palohälyttimen voi laittaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Me pyydettiin tarjoukset molemmilta. Sector alarm oli edullisempi ja Verisuren myynti perustui pelotteluun, jonka varjolla yrittivät kaupata ylimääräisiä laitteita. Ei ollut vaikea valinta.
Ja ollaan oltu tyytyväisiä. Kivempi olla pidempikin aika matkoilla tai mökillä, kun tietää että vesivahingosta/tulipalosta/murrosta tulee heti tieto ja hälytyskeskuksesta lähtee vartija paikalle. Olen kerran tullut matkalta kotiin niin, että vesi lainehti parketilla…
onko mitään sellaista kamerayhteyttä ettei menisi netin kautta ?
Vierailija kirjoitti:
En ottais. Lehdessä oli kerran juttu, kun talo oli palanut ja verisurelta oli tullut viesti siinä vaiheessa, kun talo oli jo ilmiliekeissä ja palokunta paikalla. Mitä hyötyä? Tai, että vartija tulee joskus puolen tunnin jälkeen, kun varas on jo häipynyt. Riistakamera pihaan, että näkee ketkä käynyt. Palohälyttimen voi laittaa itse.
saa kotivakuutuksissa alennusta. poliisi saa tutkintamateriaalia mutta nykyään se ei juurikaan lisää poliisin innostusta jutun ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ollaan oltu tyytyväisiä. Kivempi olla pidempikin aika matkoilla tai mökillä, kun tietää että vesivahingosta/tulipalosta/murrosta tulee heti tieto ja hälytyskeskuksesta lähtee vartija paikalle. Olen kerran tullut matkalta kotiin niin, että vesi lainehti parketilla…
Me laitetaan aina vesi pääkytkimestä kiinni, kun lähdetään päivää pidemmäksi jonnekkin. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa kotivakuutuksissa alennusta. poliisi saa tutkintamateriaalia mutta nykyään se ei juurikaan lisää poliisin innostusta jutun ratkaisuun.
Ei juurikaan saa alennusta ja poliisia ei kyllä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No, jos kokosuojaus päällä, nii se kamera nauhoittaa jo kotiovella tunkeutujan. Tai mihin nyt kamerat sitte asennettu. Sisäkameroissa liiketunnistin ja nauhoittaa. Ei ne poliisit sen nopeampaa tuu paikalle. Riistakamerasta täytyy olla kameravalvonta merkki näkyvillä, jotta käy todisteena. Ja niistä ulkokameroista, ilmoittaa joka ikisen risauksen, kun kuljet kameran yltämään tunisteeseen. Jää kuva, jota pällistelet puhelimesta. Palovarottimesta en osaa sanoa, ku ei oo talossa mikään kärynny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me laitetaan aina vesi pääkytkimestä kiinni, kun lähdetään päivää pidemmäksi jonnekkin. Suosittelen.
Tuo vaaditaan jo kotivakuutuksessa.
Kamerat oudon kalliita kun vastaavat kamerat maksaa alta 50e