Lue keskustelun säännöt.
Kuinka miehet suhtautuvat teihin pienirintaiset?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos B75 lasketaan pienirintaiseksi, niin ihan hyvin suhtautuvat :)
Kerran mieshenkilö tuijoteli rintojani, ja olipahan inhottava kokemus. Tämä tapahtui imetysaikana, kun rinnat oli c-kuppia. Normaalisti b.
Niin, yhdyn Louisen mielipiteeseen. Itse haluan ainakin uskoa, että kyllä ne miehet (ainakin fiksut semmoiset) kiinnostuvat naisessa ylipäätään ihan muuhun kuin rintojen kokoon.
Katsovat paljon muutakin kun pientä rintamusta.
En ole koskaan saanut mitään negatiivista palautetta missään tyyliin " ootpas lauta" .
Pienirintaisuuden voi myös " peittää" .