Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän olla nainen, jota aviomies on pettänyt vuosia.

Vierailija
26.10.2014 |

Olen surkeista surkein. Meillä oli paljon hyvää seksiä ja tavallinen, hyvä perhe. Sain tietää, että mieheni oli pettänyt minua viimeiset vuodet. Nyt olemme jo asumuserossa. En ollut kuulemma ihaillut häntä tarpeeksi ja olin liian kriittinen. Hän antoi mielistelylle periksi. Sattuu! Miksi en saanut päättää, millaista elämää elän, millaisessa liitossa olen? Miksi mies päätti sen puolestani. Miksi en riittänyt? Miksi mies ei hoitanut suhdetta, jos kärsi? Nyt olen nainen, jota oma aviomieskin piti pettämisen arvoisena. Eli ei minkään arvoisena. Miten ikinä pystyn nostamaan pääni tästä häpeästä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:06"]

Minulla se häpeä tuli siitä, että koko muu maailma tuntui olevan perillä miehen touhuista. Itse elin hyvää elämää sen sian kanssa samalla kun se uitti kulliaan milloin kenessäkin. En ole vieläkään toipunut, tuntuu että sain sinisilmäisen kynnysmaton maineen.

[/quote]

Tämä se minullakin satuttaa eniten. Se että kaikki mieheni työkaverit tietää että petti minua pikkujouluissa naispuolisen työkaverinsa kanssa. Asutaan niin pienessä kaupungissa että vähintään kerran viikossa joku mieheni työkavereista tulee vastaan. Silloin haluttaa vaipua maan alle haavoja nuolemaan. Vaikka tiedostankin että minulla ei ole mitään hävettävää mutta silti...

Olen luvannut miehelle että joskus vielä saa maistaa omaa lääkettään. Ja tulee olemaan sellainen mies jonka tuntee hyvin.

Vierailija
42/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:51"]

Olen surkeista surkein. Meillä oli paljon hyvää seksiä ja tavallinen, hyvä perhe. Sain tietää, että mieheni oli pettänyt minua viimeiset vuodet. Nyt olemme jo asumuserossa. En ollut kuulemma ihaillut häntä tarpeeksi ja olin liian kriittinen. Hän antoi mielistelylle periksi. Sattuu! Miksi en saanut päättää, millaista elämää elän, millaisessa liitossa olen? Miksi mies päätti sen puolestani. Miksi en riittänyt? Miksi mies ei hoitanut suhdetta, jos kärsi? Nyt olen nainen, jota oma aviomieskin piti pettämisen arvoisena. Eli ei minkään arvoisena. Miten ikinä pystyn nostamaan pääni tästä häpeästä?

[/quote]

Mitä ihmeen kuttaperkkaa nuo boldatut ovat? Uskotko sä tosissasi tollaseen paskaan? Sä ole asunut vuosia miehen kanssa, etkä ymmärrä mies merkkisestä elävästä oliosta mitään.

Voin miehenä kertoa, että noin boladatut kohdat on ihan täyttä paskaa! "Mies antoi mielistelylle periksi", ei tsiisus :D Jokaikinen mies halajaa vierasta pillua aina ja joka paikassa! Suurin osa käyttää välittömästi tilaisuuden hyväksi, jos sellaisen saa. Kaikki eivät toki uskalla, mutta ihan jokainen haluaisi.Tämä on fakta. Tapauksesi ei ole poikkeus, vaan sääntö. Sellaisia me miehet olemme. Jatkuva hinku päästä polkemaan aina vaan uutta ja tuoretta pimpsaa. Se on evoluution tulos.
[/quote]

Älä puhu poika paskaa. Et tiedä selvästi evoluutiostakaan mitään.
Jos sinä olet pelkkä tyhjä kuori, jonka ambitiot pyörii uuden pimperoisen jahtaamisessa, niin fine. Älä yritä kuitenkaan vetää muita lokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 05:45"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:51"]

[/quote]

Mitä ihmeen kuttaperkkaa nuo boldatut ovat? Uskotko sä tosissasi tollaseen paskaan? Sä ole asunut vuosia miehen kanssa, etkä ymmärrä mies merkkisestä elävästä oliosta mitään.

Voin miehenä kertoa, että noin boladatut kohdat on ihan täyttä paskaa! "Mies antoi mielistelylle periksi", ei tsiisus :D Jokaikinen mies halajaa vierasta pillua aina ja joka paikassa! Suurin osa käyttää välittömästi tilaisuuden hyväksi, jos sellaisen saa. Kaikki eivät toki uskalla, mutta ihan jokainen haluaisi.Tämä on fakta. Tapauksesi ei ole poikkeus, vaan sääntö. Sellaisia me miehet olemme. Jatkuva hinku päästä polkemaan aina vaan uutta ja tuoretta pimpsaa. Se on evoluution tulos.

[/quote]

Näin se vaan menee, ihan rehellinen arvio. Huvittaa ihan joskus nuo vakuuttelut "mun mies ei kyllä ikinä petä/pettäisi" Oikeastihan asia on kuten yllä ja pätee jokaiseen mieheen jolla on munat ja vähänkään toimivat vielä jäljellä. Joten kehuskelkaa varoen, sillä eräänä päivänä...
T.: eräs toinen mies.
[/quote]

Tulee vähän surullinen olo puolestasi. Oletko koskaan kokenut parisuhdetta rakastamasi ihmisen kanssa? Taipumuksesi hakea koko ajan uutta seksikumppania kertoo vain omasta nais-, seksi- ja parisuhdekäsityksestäsi sekä siitä, miten näet itsesi.
Jotkut miehet ovat toki tuollaisia, vasta puusta laskeutuneita, joiden elämä kuluu perustarpeiden täyttöön ja vastakkaisen sukupuolen käyttämiseen jonakin tarvealustana. Mikäpä siinä, jos viihdyt pelkkänä aivottomana mykkänä eläimenä. Suuri osa miehistä kuitenkin haluaa ja tarvitsee jotain enemmän.

Vierailija
44/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 05:45"]

Näin se vaan menee, ihan rehellinen arvio. Huvittaa ihan joskus nuo vakuuttelut "mun mies ei kyllä ikinä petä/pettäisi" Oikeastihan asia on kuten yllä ja pätee jokaiseen mieheen jolla on munat ja vähänkään toimivat vielä jäljellä. Joten kehuskelkaa varoen, sillä eräänä päivänä...

[/quote]

Tottakai haluaisin 39 vuotiaana (ihan kohtuullisen) viriilinä miehenä saada pillua aika moneltakin naiselta. Ja varmaan saisinkin.

Kuitenkin voin itse valita aiheuttaako tämä biologinen fakta suurta harmia vaimolleni tai uhkaa meidän perhettä ja lasteni maailmankuvaa. Näin ei ole nyt parinkymmenen vuoden aikana käynyt ja olen hyvin luottavainen jatkonkin suhteen.

t. ei mikään toinen mies

Vierailija
45/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 05:45"]

[/quote]

Tottakai haluaisin 39 vuotiaana (ihan kohtuullisen) viriilinä miehenä saada pillua aika moneltakin naiselta. Ja varmaan saisinkin.

Kuitenkin voin itse valita aiheuttaako tämä biologinen fakta suurta harmia vaimolleni tai uhkaa meidän perhettä ja lasteni maailmankuvaa. Näin ei ole nyt parinkymmenen vuoden aikana käynyt ja olen hyvin luottavainen jatkonkin suhteen.

t. ei mikään toinen mies

[/quote]

Juuri tämän vaimosi haluaakin kuulla nössö. Täällä voisit nimettömänä olla ihan rehellinenkin.

Vierailija
47/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 05:45"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:26"] [quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:51"] Olen surkeista surkein. Meillä oli paljon hyvää seksiä ja tavallinen, hyvä perhe. Sain tietää, että mieheni oli pettänyt minua viimeiset vuodet. Nyt olemme jo asumuserossa. En ollut kuulemma ihaillut häntä tarpeeksi ja olin liian kriittinen. Hän antoi mielistelylle periksi. Sattuu! Miksi en saanut päättää, millaista elämää elän, millaisessa liitossa olen? Miksi mies päätti sen puolestani. Miksi en riittänyt? Miksi mies ei hoitanut suhdetta, jos kärsi? Nyt olen nainen, jota oma aviomieskin piti pettämisen arvoisena. Eli ei minkään arvoisena. Miten ikinä pystyn nostamaan pääni tästä häpeästä? [/quote] Mitä ihmeen kuttaperkkaa nuo boldatut ovat? Uskotko sä tosissasi tollaseen paskaan? Sä ole asunut vuosia miehen kanssa, etkä ymmärrä mies merkkisestä elävästä oliosta mitään. Voin miehenä kertoa, että noin boladatut kohdat on ihan täyttä paskaa! "Mies antoi mielistelylle periksi", ei tsiisus :D Jokaikinen mies halajaa vierasta pillua aina ja joka paikassa! Suurin osa käyttää välittömästi tilaisuuden hyväksi, jos sellaisen saa. Kaikki eivät toki uskalla, mutta ihan jokainen haluaisi.Tämä on fakta. Tapauksesi ei ole poikkeus, vaan sääntö. Sellaisia me miehet olemme. Jatkuva hinku päästä polkemaan aina vaan uutta ja tuoretta pimpsaa. Se on evoluution tulos. [/quote] Näin se vaan menee, ihan rehellinen arvio. Huvittaa ihan joskus nuo vakuuttelut "mun mies ei kyllä ikinä petä/pettäisi" Oikeastihan asia on kuten yllä ja pätee jokaiseen mieheen jolla on munat ja vähänkään toimivat vielä jäljellä. Joten kehuskelkaa varoen, sillä eräänä päivänä...
T.: eräs toinen mies. [/quote] Tulee vähän surullinen olo puolestasi. Oletko koskaan kokenut parisuhdetta rakastamasi ihmisen kanssa? Taipumuksesi hakea koko ajan uutta seksikumppania kertoo vain omasta nais-, seksi- ja parisuhdekäsityksestäsi sekä siitä, miten näet itsesi. Jotkut miehet ovat toki tuollaisia, vasta puusta laskeutuneita, joiden elämä kuluu perustarpeiden täyttöön ja vastakkaisen sukupuolen käyttämiseen jonakin tarvealustana. Mikäpä siinä, jos viihdyt pelkkänä aivottomana mykkänä eläimenä. Suuri osa miehistä kuitenkin haluaa ja tarvitsee jotain enemmän.

[/quote]

Hahahaaaha ja monet kaltaisesi lapsellisen luottavaiset naiset mahdollistavat meidän alfojen pettämisen.

Naiset ovat käyttöä varten, ei koko elämän hauskuutta kannata pilata yhdessä naisessa roikkumiseen.

Vierailija
48/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 08:30"]

Entäpä jos miehellä on vain hyvin paha olla suhteessaan, velvollisuudesta lopussa siinä pysyy ja etsii iloa muualta, jotta sen kestää.

[/quote]

Olisikos fiksumpaa yrittää tehdä sille suhteelle jotain ettei olisi niin paha olla?

[/quote]

Se on jo hyvä alku kun hoksaa etsiä lohtua muualta, vaimo kyllä hoksaa häipyä sitten aikanaan.

Vierailija
49/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vingut? Jätä se! Tai ota vaikka itsellesikin rakastaja

Mikäs sen ihanampaa kuin uusi kolli kainaloon ja adios vaan vanhalle urpolle ;)

Vierailija
51/51 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kommenttiin viitaten: hupaisinta tässä on se, että miestäsi ei voisi tällä hetkellä enää vähempää kiinnostaa kenen SYY se on, että erositte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän