Tyttöystäväni haluaa muuttaa toiseen kaupunkiin.
Hän haluaa muuttaa pohjammaalle ja minä halua jäädä etelä suomeen. Naisella ei ole mitään töitä ei mitään pohjammaalla vaan muuten vain haluaa lähteä. Miten kompromissi??
Kommentit (16)
No kai sillä nyt joku syy on, miksi haluaa lähteä? Vai heräsikö vain yhtäkkiä, että pakko päästä Pohjanmaalle?
jotenkin ihme että joku jolla ei ole mitään siteitä pohjanmaalle haluaa vain muuttaa välttämättä sinne :D PAKKO PÄÄSTÄ POHJANMAALLE
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:43"]jotenkin ihme että joku jolla ei ole mitään siteitä pohjanmaalle haluaa vain muuttaa välttämättä sinne :D PAKKO PÄÄSTÄ POHJANMAALLE
[/quote]
Hän on syntynyt siellä ja nuoruuden asunut. Mutta ei ole tuttuja enään siellä.
Minä eroaisin viipymättä ihmisestä, joka haluaa Pohjanmaalle vapaaehtoisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:51"]Muuta hänen mukanaansa. Hyvä mies ei anna naisen lähteä yksin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:40"]Onko teillä lapsia?
[/quote]
Ei ole. Mutta haluaisin
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:41"]
No kai sillä nyt joku syy on, miksi haluaa lähteä? Vai heräsikö vain yhtäkkiä, että pakko päästä Pohjanmaalle?
[/quote]
Kyllä ihmisellä yleensä on joku syy, miksi haluaa muuttaa toiselle paikkakunnalle. Istukaa alas ja keskustelkaa. Syitä voi olla monia: onko hänellä siellä sukua tai kavereita? Ellei ole ketään, kuulostaa tosi kummalliselta, että haluaisi yhtäkkiä muuttaa. Onko hänellä siellä toinen mies? Haluaako hän muuttaa yksin, ilman sinua? Haluaako hän erota? Onko hänelle tarjottu töitä sieltä, mutta ei halua kertoa sinulle?
Tosi vaikea uskoa, että yhtäkkiä haluaisi muuttaa Pohjanmaalle ilman mitään järkevää syytä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:46"]Minä eroaisin viipymättä ihmisestä, joka haluaa Pohjanmaalle vapaaehtoisesti.
[/quote]
No, olishan se tietämättömälle kehä kolmosen sisäpuolelle asuvalle aika shokki muuttaa tänne "landelle", kun ei olekaan kuin muutama yökerho ja muutama baari.. Itse oon asunut lähellä Helsinkiä ekaluokkalaiseen asti, mutta meidän juuret ovat täällä Pohjanmaalla ja senpä takia vanhemmat halusivat tänne :) ja tarkennan että Etelä-Pohjanmaalle..
Joo tajuan että se voi olla aika erilaista, mutta kyllä mä ainakin viihdyn täällä, enkä voisi kuvitellakaan muuttavani Helsinkiin, ellei opiskelujen takia olis pakko :D
Ja ehkä joku haluaa vaan vaihtaa maisemaa.. Toisaalta jos täällä on asunut niin eikö ole aika loogista, että voisi tänne takaisin haluta :DD
voisin kirjoittaa tästä romaanin, mutta jääköön tähän t: 19 v
Jos hän haluaa lähteä, et voi pakottaa häntä jäämään. Joko lähdet mukaan, kokeilette etäsuhdetta, tai sitten eroatte.
Järki käteen. Koulutus, työ, asunto, parisuhde, perhe, sosiaaliset verkostot... Kaiken pitää toimia yhdessä.
Suhdetta ei kannat väkisin ylläpitää. Jos hän haluaa lähteä, niin heippa. Kertoohan se ehkä hänen tunteistaan sinua kohtaan, että haluaa lähteä vaikket sinä halua..