Miten miehet sinusta suhtautuvat isokokoisiin ja kookkaisiin naisiin?
Itse olen iso 180 cm, 80 kg iso nainen, ja olen jopa harteikas (ja joo, mulla on tooodella iso haba myös), ja tuntu että miehet pelkäävät pääsääntööisesti näin isoa naista, vaikka olen kurvikaskin (102-78-106), ja omasta mielestäni ihan kivan näköinen (exän mielestä olin jopa seksikäs).
Pelkäävätkö miehet isoa naista?
Miksi?
Kommentit (22)
että jotkut miehet pitävät erityisesti pitkistä naisista - oli sitten laiha/pyöreä/lihava. Mies itse voi olla lyhyempi tai pidempi. Yleensä lyhyempi (kokemukseni perusteella). Olen itse 183 cm ja olen ollut alipainoinen, sopusuhtainen ja nyt iän mukana olen siinä pyöreän ja lihavan rajamailla. En ole mikään miesmagneetti, mutta sanotaan että paljon on tullut miehiä vastaan jotka ovat kiinnostuneita minusta juuri pituuteni tähden. Jotkut ovat olleet nuoriakin ja vähän vanhempiakin on löytynyt.
Olen myös törmännyt miehiin joille pituuteni on ollut ongelma ts. heidän itsetuntonsa ei ole kestänyt sitä, että joku kaveri huomauttaisi asiasta. Jotkut myös katsovat pitkään ihan vaan pituuden vuoksi mutta en ole sitä kokenut kiusallisena.
Nyt elän vakisuhteessa miehen kanssa joka on minua 7 cm lyhyempi. Yhdessä oltu yli 5 v- ja lapsiakin on. Ikää minulla 36 v.
Ei kovinkaan moni mies halua, että eukko nostaa rautaa saman verran :D Siinä joutuu itsetunto ja miehisyys jo koetukselle..
Ehkä tuolla vahvuudella ja itsenäisyydellä tarkoitetaan enemmän työelämää. Eli sitä, että nainen elättää itse itsensä, eikä vain lusmua kotona. Tässä tietysti pienten lasten hoito kotona on asia erikseen..