Vedän rauhoittavia lääkkeitä
Tänään ajattelin ottaa yhden tai pari pamia. Ihan siksi, että olen sairaana ja on huono ilma ja mieli maassa. Mies meni kaupasta hakemaan Fazerina-keksejä ja sipsejä. Niitä on ihana mussuttaa pamipäissään. Olen saanut lopetettua kaksi vuotta kestäneen bentsojen päivittäiskäytön, mutta en usko, että koskaan täysin jätän niitä. Kun minua tympii otan rauhoittavaa. Joku muu ottaa alkoa. Minä en käytä alkoa ollenkaan. Olen 36-vuotias ja oikeasti elämä on niin syvältä, että ei olisi pahitteeksi vaikka heittää veivinsä.
Kommentit (5)
kaikkea mikä koukuttaa niin pitää varoa!
Yäk. Mullakin löytyy kaapista bentsoja joita käytän kerta-annoksena jos unirytmi uhkaa karata käsistä (1-3krt kk). En voisi kuvitellakaan nauttivani olosta jossa istun typeränä lihaläjänä sohvalla mussuttaen keksejä.
Ap määrääkö lääkäri sulle niitä ja mihin vaivaan?
Olet varmaan huomannut, että kun pamien vaikutus lakkaa, on olo kahta kauheampi.
Minä käytän vain tosi pahaan ahdistukseen. Normaaliin alakuloon / vitutukseen menen pitkälle kävelylle, kuuntelen musiikkia tai juon puoli pulloa viiniä. Ei pamit vaikuta jos liian usein ottaa.
Ai että, tuli niin hyvä fiilis tästä... Ollut 10 vuotta koukussa bentsoihin ja vihdoin päässyt muutama vuosi sitten eroon, ja nyt vasta on olo että oksettaa se tokkura eikä koskaan tee mieli syödä niitä... Se olo on kamala. Tyhmä. Näyttää ulospäin kuvottavalta.