Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin ystävää ruokkimaan kissani kahden päivän ajan ja vaihtamaan hiekan, kun olen reissussa, hän pyytää 100€ palkkaa, kohtuutonta?...

Vierailija
14.09.2021 |

Kerran päivässä riittää, että antaa märkäruuan ja jättää kuivaruokaa kuppiin, vaihtaa veden + siivoaa jätökset laatikosta. Hän asuu ihan kävelymatkan päässä. Minusta 100€ on liikaa tuosta?

Kommentit (235)

Vierailija
41/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa olet ystävääsi aiemmin vaivannut kissan hoitamisella ? 

Vierailija
42/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satanen on iso raha. En maksaisi sellaista kaverille pelkästään kissojen hoitamisesta parina päivänä. 

Ja kun ei ole mitään hoitoa, senkun antaa ruuan, veden ja hoitaa jätösastian kuntoon. Koira tyystin eri asia, ulkoilutus ja kadulta paskojen kerääminen, tassujen putsaus ja vastuu kun ulkoillaan. Ja kun on vaikka rankkasateessa odoteltava, että viimein tekee tarpeensa. Kovat on vaatimukset kaverilla.

On kyllä jos vaatii että pitäisi kissaansa hoitaa.

En kyllä löytänyt aloituksesta mitään hoitovaatimuksia :o Hoidosta ja leikityksestä ois "kaveri" pyytänytkin  vähintään 500e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satanen on iso raha. En maksaisi sellaista kaverille pelkästään kissojen hoitamisesta parina päivänä. 

Ja kun ei ole mitään hoitoa, senkun antaa ruuan, veden ja hoitaa jätösastian kuntoon. Koira tyystin eri asia, ulkoilutus ja kadulta paskojen kerääminen, tassujen putsaus ja vastuu kun ulkoillaan. Ja kun on vaikka rankkasateessa odoteltava, että viimein tekee tarpeensa. Kovat on vaatimukset kaverilla.

En kyllä löytänyt aloituksesta mitään hoitovaatimuksia :o Hoidosta ja leikityksestä ois "kaveri" pyytänytkin  vähintään 500e.

Eli aloitus oli palkka provo kuten ajattelinkin.

Vierailija
44/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie hoitolaan, maksavat noin parikymppiä/vuorokausi eikä tarvitse vaivata ystävää ja pahimmillaan pilata ystävyyttä rahariitojen vuoksi.

Noin 80€/vrk on hoitolamaksut ja toki kissalle hurjan stressaavaa olla vieraassa paikassa vieraiden hajujen ja äänien kanssa.

Oho, onpa sinulla kallis hoitola!! Helsingissä maksaa 50e.

Vierailija
45/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e olis reilu korvaus.

Vierailija
46/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä lähtisi toisen kämppään paskoja keräämään. jos se tyrkyttäisi 100e siitä hyvästä, voisin ehkä harkita

Vierailija
47/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aloitus oli palkka provo kuten ajattelinkin.

Jos tunnet itsesi petetyksi, kannattaa sinun varmaankin kääntyä ap:n puoleen tässä asiassa.

Palstalla käsitellään ja spekuloidaan myös provoja, täällä ei ole absoluuttista totuutta. Vastuu on lukijalla.

48/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran päivässä vain veden vaihto?!!!!

Niin, mitä siitä ?

Koiralla eri asia, kun kuolaa, kissa ei kuolaa kuppiinsa

Vierailija
49/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt ilmaiseksi.

Vierailija
50/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e on ehkä vähän yläkanttiin. Itselläni käy joskus koirahoitaja kotona ulkoiluttamassa ja ruokkimassa koiran, jos itselläni on töissä pitempi päivä. Tuo maksaa 30e. 

Vierailija
51/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostuisi ollenkaan miksikään  palvelijaksi. Loukkaantuisin tuollaisesta pas*kan keräilyn ehdottamisesta.

No voi voi. Siinä lootassa tuskin on mitään kolmea kiloa paskaa, vaan taitaa se pari kikkaretta löytyä, mitkä jollain pikkulapiolla noukkii pois? Ja hiekalle on varmasti selvät sävelet mihin kaadetaan ja uudet vaan tilalle. Ei paljon pääse selkä rasittumaan. Ruokaakaan ei tarvitse kokata, purkin tyhjentää ja kuivanappulaa oheen. Vesikuppi pestään ja täytetään. Nykyaika laiskoja täynnä, kun  mitääään ei viiitsiiiii....

Miksi pitäisi? Miten niin laiskoja?

Mun mielestä kissan omistaja huolehtii hoidon eikä rasita kavereitaan asialla.

Itteä ei ainakaan kiinnostais jotain kissan paskaa kerätä etenkään kun en yhtään tykkää kissoista.

En menisi alle 100€ hommaan.

Vierailija
52/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tehnyt ilmaiseksi.

Kai sinäkin saat sitten vastavuoroista jeesiä ilmaiseksi, vai?

Vierailija
53/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi olla mahdollista, että näinkin yksinkertaisesta asiasta tulee näin vaikea? Vai vastuuta ja hev on pas cat. Kastelen naapurin kukkia ja hoitelen koiraa ja kissoja aivan ilmaiseksi vuosikymmeniä jo. Vastaavasti minua autetaan monella tavalla, pieniä juttuja usein. Rahasta ei edes puhuta. Olette suurin osa täysin vieraantuneet reaalisesta elämästä ja rahanahneita. 

Vierailija
54/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostuisi ollenkaan miksikään  palvelijaksi. Loukkaantuisin tuollaisesta pas*kan keräilyn ehdottamisesta.

No voi voi. Siinä lootassa tuskin on mitään kolmea kiloa paskaa, vaan taitaa se pari kikkaretta löytyä, mitkä jollain pikkulapiolla noukkii pois? Ja hiekalle on varmasti selvät sävelet mihin kaadetaan ja uudet vaan tilalle. Ei paljon pääse selkä rasittumaan. Ruokaakaan ei tarvitse kokata, purkin tyhjentää ja kuivanappulaa oheen. Vesikuppi pestään ja täytetään. Nykyaika laiskoja täynnä, kun  mitääään ei viiitsiiiii....

Miksi pitäisi? Miten niin laiskoja?

Mun mielestä kissan omistaja huolehtii hoidon eikä rasita kavereitaan asialla.

Itteä ei ainakaan kiinnostais jotain kissan paskaa kerätä etenkään kun en yhtään tykkää kissoista.

En menisi alle 100€ hommaan.

"Palvelija"  "Paskan keräilijä" vaikka siellä se pari pientä pötköä löytyy. Sun asenne.

Mutta yleensä sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
55/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako tämä hoitaja siitä satasesta verot? Eikö Suomessa ole lisätienestistä maksettava veroa? Maailman onnellisin kansa ystävyys rahasta kiinni, hyi hem metti.

Vierailija
56/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi olla mahdollista, että näinkin yksinkertaisesta asiasta tulee näin vaikea? Vai vastuuta ja hev on pas cat. Kastelen naapurin kukkia ja hoitelen koiraa ja kissoja aivan ilmaiseksi vuosikymmeniä jo. Vastaavasti minua autetaan monella tavalla, pieniä juttuja usein. Rahasta ei edes puhuta. Olette suurin osa täysin vieraantuneet reaalisesta elämästä ja rahanahneita. 

Tämä! On ne prinsessoja. Millaiset äidit näillä mahtaa olla? Pikkuinen pökäle lootassa, mutta minä en ole palvelija, enkä alennu mihinkään likaiseen ja raskaaseen työhön, koska ei sovi minun arvolleni, olen melkein kuninkaallinen, ainakin luulen olevani ylhäistä syntyperää..

Toivottavasti julma maailma ei näytä niitä pahimpia puoliaan :/

Vierailija
57/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pakko sen sinun ystävän on palvella sinun tarpeitasi? Voit kysyä apua, ja voit olla ilman. Älä ala ruikuttamaan, jos kaikki ei olekaan intopinkeänä palvelemassa sinua.

Ehkäpä se ystäväsi ei ole mikään eläinten ystävä? Hän ahdistuu jo samassa huoneistossa oleskelevasta eläimestä, ja nyt hänen tulisi olla siellä kahdestaan sen kanssa? Syitä voi olla monia, mutta onko sinulla oikeutta kyseenalaistaa niitä?

Vierailija
58/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sujunut kissan hoito asuntoa vastaan 😊 hoitaja muuttaa meille reissun ajaksi - eikä ole ollut pulaa tulijoista. Oma kämppä ja rauha muutamaksi päiväksi on kelvannut mm. ruuhkavuosia eläville ystäville ja ystävien kotona asuville isoille lapsille, (jotka voivat jo vastuullisesti olla muutaman päivän omillaan ja joilla kokemusta omista lemmikeistä jne.) Lisäksi ehkä skumppapullo ja herkkuja jääkaappiin odottamaan. Itsekin lähtisin heti, jos joku tarjoaisi paikan 😁

Vierailija
59/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen hoitanut ilmaiseksi ihan tuntemattoman ihmisen kissaa. Tai siis kävin ruokkimassa ja siivoamassa vessan ja vähän silittelin kissaa. Omistaja kävi jossain reissussa ja sain sieltä tuliaisia. Minä aattelen, että ihmisten on hyvä auttaa toisiaan.

Vierailija
60/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sujunut kissan hoito asuntoa vastaan 😊 hoitaja muuttaa meille reissun ajaksi - eikä ole ollut pulaa tulijoista. Oma kämppä ja rauha muutamaksi päiväksi on kelvannut mm. ruuhkavuosia eläville ystäville ja ystävien kotona asuville isoille lapsille, (jotka voivat jo vastuullisesti olla muutaman päivän omillaan ja joilla kokemusta omista lemmikeistä jne.) Lisäksi ehkä skumppapullo ja herkkuja jääkaappiin odottamaan. Itsekin lähtisin heti, jos joku tarjoaisi paikan 😁

Tästä tuli hyvä mieli :D