Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin ystävää ruokkimaan kissani kahden päivän ajan ja vaihtamaan hiekan, kun olen reissussa, hän pyytää 100€ palkkaa, kohtuutonta?...

Vierailija
14.09.2021 |

Kerran päivässä riittää, että antaa märkäruuan ja jättää kuivaruokaa kuppiin, vaihtaa veden + siivoaa jätökset laatikosta. Hän asuu ihan kävelymatkan päässä. Minusta 100€ on liikaa tuosta?

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hoitolaan, maksavat noin parikymppiä/vuorokausi eikä tarvitse vaivata ystävää ja pahimmillaan pilata ystävyyttä rahariitojen vuoksi.

Vierailija
2/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse pyytäisin jotain toista. Kissahotelli maksaa noin 30 euroa/vrk...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ystävältä, vaikka paskojen keräily hieman alentavalta voikin tuntua.

Vierailija
4/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintapyyntö ehkä yläkanttiin, mutta toisaalta kissahoitola tulisi vielä kalliimmaksi.

Ja loppujen lopuksi sun lemmikkisi hoito on loppujen lopuksi ihan sun omalla vastuulla. Kavereiden ei oo mikään pakko siihen osallistua jollain pikkusummalla hyvää hyvyyttään.

Vierailija
5/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtuutonta. Tolla hinnalla saat kissan jo eläinhoitolaan.

Vierailija
6/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kaveri, itse en pyytäisi mitään kissanhoidosta vaan menisi ystävänpalveluksena.

Vierailija
7/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova tuntitaksa. Hommaan menee vartti/vrk. Vai jääkö ystävä leikittämään kissaa? Antaisin 50 euroa. Tai sitten sopisin, jos mahdollista, vastavuoroisen palveluksen.

Vierailija
8/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kaveri, itse en pyytäisi mitään kissanhoidosta vaan menisi ystävänpalveluksena.

Kaveria ei homma kiinnosta, joten hinnoittelee sillein ettei joudu hommaan.

Vierailija
9/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi ollenkaan miksikään  palvelijaksi. Loukkaantuisin tuollaisesta pas*kan keräilyn ehdottamisesta.

Vierailija
10/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ystävä aidosti, tekee homman vaikka ei kiinnostaiskaan, ja ihan ystävän palveluksena, mutta eri asia tietenkin, jos on aina sama ystävä vaan, jolta pyydetään eikä itse auteta missään.

Vierailija
11/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova tuntitaksa. Hommaan menee vartti/vrk. Vai jääkö ystävä leikittämään kissaa? Antaisin 50 euroa. Tai sitten sopisin, jos mahdollista, vastavuoroisen palveluksen.

Ei mene, ensinnäkin vastuu toisen kämpässä ja eläimistä. Toisekseen on ajateltava koko aika että miten ne kissat voivat. Kolmanneksi on pukeuduttava ja käveltävä sinne ja tehtävä huolella kaikki. Eläinystävä myös ei vaan heitä ruokia ja muita kissoille vaan viettää aikaa niitten kanssa.

On kohtuullista.

Vierailija
12/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, olen hoitanut kaverini kissaa ihan ilmaiseksi reilun viikon ajan

Vierailija
13/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko ystävä kaukana sinun kodistasi? Paljonko hänellä menisi aikaa kissanhoitokäyntiin ja tulisiko matkakuluja?

Vierailija
14/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en suostuisi ollenkaan miksikään  palvelijaksi. Loukkaantuisin tuollaisesta pas*kan keräilyn ehdottamisesta.

No voi voi. Siinä lootassa tuskin on mitään kolmea kiloa paskaa, vaan taitaa se pari kikkaretta löytyä, mitkä jollain pikkulapiolla noukkii pois? Ja hiekalle on varmasti selvät sävelet mihin kaadetaan ja uudet vaan tilalle. Ei paljon pääse selkä rasittumaan. Ruokaakaan ei tarvitse kokata, purkin tyhjentää ja kuivanappulaa oheen. Vesikuppi pestään ja täytetään. Nykyaika laiskoja täynnä, kun  mitääään ei viiitsiiiii....

Vierailija
15/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ilmeisesti halua tehdä sitä, joten kissasi takia, valitse joku muu hoitaja.

Vierailija
16/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ystävä aidosti, tekee homman vaikka ei kiinnostaiskaan, ja ihan ystävän palveluksena, mutta eri asia tietenkin, jos on aina sama ystävä vaan, jolta pyydetään eikä itse auteta missään.

En ottaisi vastuuta toisen lemmikistä. Menet ruokkimaan ja kissa sairaana. Ei kiitos vaikka miten hyvä ystävä olisikin kyseessä. Kissa hoitolaan ja maksaa sinne maksut. Kaikilla parempi ratkaisu.

Vierailija
17/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin "rahan" ystävä, huh huh.  Jos ei ketään muuta ole, niin kissahoitolassa kissasi myös saa virikkeitä ja uutta kokemista. Itse tosin jos olisin naapurisi, mielelläni hoitaisin kissasi ilmaiseksi. Tykkään eläimistä.

Vierailija
18/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintapyyntö ehkä yläkanttiin, mutta toisaalta kissahoitola tulisi vielä kalliimmaksi.

Ja loppujen lopuksi sun lemmikkisi hoito on loppujen lopuksi ihan sun omalla vastuulla. Kavereiden ei oo mikään pakko siihen osallistua jollain pikkusummalla hyvää hyvyyttään.

Ei tule hoitola kalliimmaksi, ja he sentään maksavat verot ja heillä on vakuutus ja koulutetut hoitajat . Ei tietenkään ole pakko, tuskin Ap on kaveriaan pakottanut vaan on kysynyt voisiko hoitaa ja kysynyt hintaa.

Vierailija
19/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ et ole oikea ystävä.

Jokainen saa sanoa oman hintansa. Ota tai jätä.

Vierailija
20/235 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin kaverin olevan rahan tarpeessa, maksaisin mielelläni. Jos taas hän olisi niin hyvätuloinen, että sen takia katsoo aikansa niin arvokkaaksi, olisi varmaan parempi etsiä joku toinen kissaa hoitamaan. Monet kissoista tykkäävät hoitavat mielellään kissoja ihan ilmaiseksi. En tarkoita, että pitäisi hoitaa ilmaiseksi, mutta on kaikille mukavampaa, jos kissaa hoitaa ihminen, joka tykkää kissan hoitamisesta.