Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän tähden illallinen - missien jaksot

Vierailija
26.10.2014 |

Olin todella yllättynyt miten misseillä ei ollut ollenkaan kokemusta kotitaloustöistä tai tavallisten illallisten järjestämisestä tai yksinkertaisesta ruoanlaitosta. En tarkoita että pitäisi olla gourmet-kokki, kiinnostus voi olla aivan muissa asioissa, mutta yllätyin että kenelläkään ei ollut perusjuhlakattausta, ei pöytäliinaa ja valmiskastiketta käytettiin ym. Perinteet kunniaan! Itse olen jo lapsuudessa tavallisessa kodissa oppinut miten illalliset järjestetään. Asiattomuudet pois tästä ketjusta, toivon asiallista keskustelua illallisten ja juhlien järjestämisestä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora olisi voinut pitää koiransa pois ruokapöydästä!! Mun mielestä todella törkeää käytöstä silitellä koiraa sylissä samalla kun vieraat syö!

Vierailija
2/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Chafak on paras missi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii osata ku on nätti !

Vierailija
4/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se oli, mutta Suvi Tiilikainen ei nyt sentään ollut hassumpi. Hän ei ainakaan puheensa päälle höräyttänyt tuota ihmenaurua, kuten nykysin on tapana. Tehostetaanko sillä jotenkin jotain, vai itsetuntoako kohotetaan? Hänellä oli mielestäni ihan hyvä kattaus ilman turhaa hienostelua ja itsensä korostamista. Näytti siltä, että osaa paljon vaativampiakin juttuja tehdä. Pakko oli katsoa joka jakso, kun tuo "miltä mä näytän, olenhan kaunis"? on niin jänskää katseltavaa.

Vierailija
5/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit ja ruuanlaitto, sopiiko yhteen? Missit osaavat olla pakkeloitavana ja kirurgin pöydällä leikeltävänä ja piikitettävänä ja sitten ne osaa vielä tota noin öööö...no jakaa belfieitä ja töröttää huulia ja jakaa ilmapalloja ja mainoslehtisiä messuilla jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi