Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri lomalla Suomessa ja voin todeta että

Vierailija
25.10.2014 |

Suomalaiset ovat aivan hirmuisen rumia ja tyylitajuttomia. Olen nyt asunut 11 vuotta Firenzessä ja tänne tullessa katukuva on aina pettymys.. Missä ovat ne tyylikkäät ja hyvännäköiset miehet?? Italiassa kadut tulvehtii niitä. Miehet osaa myös flirttailla ja arvostaa naisia, minkä ansiosta naisetkin näkevät paljon vaivaa ulkonäkönsä eteen.

Suomessa sensijaan mies ei uskalla tulla juttelemaan kuin kovassa tuiterissa ja silloinkin se on varmaan "anna pillua" tai kehutaan kuinka helvetisti on juonut... Voi, säälin teitä suomalaisia naisia.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:07"]

Mutta ap, sinäkin olet suomalainen :-) Tuntemani italialaiset ovat ihastelleet suomalaista kulttuuria, jossa nainen saa kulkea rauhassa miesten ylenmääräiseltä huutelulta.

[/quote]

TÄMÄ. Oikeasti luksusta jota ei Italiassa naisella ole. 

Italiassa naisella on myös tästä syystä uran kanssa vaikeaa, ja suurin osa jääkin lopulta kotiin. 

Vierailija
82/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla menee todella nopeasti fiilis miehestä, joka on 32v ja asuu äidin luona. Ei siinä komeus ja kivat vaatteet auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan Firenzessä oli minusta kaikkea muuta kuin tyylikkäitä miehiä, ainakin joidenkin käytös oli sikamaista. Duomon lähistöllä joku teinikundi kävi siitä vaan rintoihin kiinni, ja muutenkin oli törkeitä huutelioita. Eihän siellä nainen voi edes istua rauhassa puiston penkillä lukemassa kirjaa tai kävellä rauhassa, saati käydä yksin juomassa kupin espressoa kahvilassa. En osaa oikein arvostaa italialaismiesten flirttailua, pelkkää huonoa kokemusta siitä. Ellei mies ole sitten jo ennestään jostain asiallisista yhteyksistä tuttu eikä tuntematon, esim. työn kautta. Kadulla kulkiessa joka toinen mies huutelee jotain tärkeyksiä naisille, jopa italialaisille parikymppisille naisille, ei vain "turistitytöille". 

Vierailija
84/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa ne vaatteet ja meikit Italiassakin, mutta niihin panostetaan rahaa ehkä eri malliin kuin Suomessa. Meillä laitetaan rahat keittiökalusteisiin ja ylipäätään asumiseen, Italiassa taas kotien varustelutaso on heikompi (kun puhutaan samasta tuloluokasta vertailua tehdessä ja jos yleistetään). Kyllä mun italialaiset naispuoliset ystävät ovat helpottuneita aina kun pääsevät Suomeen, täällä kun saa kulkea rauhassa eikä tarvitse koko aikaa niin hysteerisesti miettiä pukeutumista ja ulkonäköä. Onneksi yleensä tuo ongelma poistuu iän myötä. 

Vierailija
85/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

italialaiset, BUHAHHAHAAAA pieniä karvamahoja ja helvetin imeliä, lopulta varastavat kaiken. Euroopan syöpä.

Vierailija
86/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa sitten Venetsiassa. Missään en ole tavannut koppavampia miehiä kuin siellä. Ja niinkuin joku jo totesi, ihan kaikilla on täsmälleen sama pukeutumistyyli. 

Vierailija
87/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne tyylikkäät italialaiset miehet kuiteskin asu vielä kotonaan vanhempiensa luona?! MITÄ seksikästä siinä on? Luuseritouhua, sanon minä!

Suomen mammonit on peräkammarinpoikia ja aika pieni ryhmä, mutta italiassa naimaton mies on lähes poikkeuksetta mammoni. Siinä on kiva mennä treffeille kaverin kotiin, kun äiti ja isä istuvat samassa pöydässä.

Mutta eihän sillä tietysti ole ap:lle mitään väliä, jos kerran kaveri on tyylikäs :D :D :D

Vierailija
88/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Itse olen juuri käymässä Suomessa New Yorkista ja mietin aiemmin tänään stadissa haahuillessani että suomalaiset on kyllä aika symppiksiä, vähän juroja ehkä mutta AITOJA. Kaikissa maissa ja kansoissa on omat hyvät ja huonot puolensa mutta kyllä on aina kiva käydä myös kotona. Sää tosin on juuri nyt aika karsea.

Vierailija
89/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:36"]

Nimenomaan Firenzessä oli minusta kaikkea muuta kuin tyylikkäitä miehiä, ainakin joidenkin käytös oli sikamaista. Duomon lähistöllä joku teinikundi kävi siitä vaan rintoihin kiinni, ja muutenkin oli törkeitä huutelioita. Eihän siellä nainen voi edes istua rauhassa puiston penkillä lukemassa kirjaa tai kävellä rauhassa, saati käydä yksin juomassa kupin espressoa kahvilassa. En osaa oikein arvostaa italialaismiesten flirttailua, pelkkää huonoa kokemusta siitä. Ellei mies ole sitten jo ennestään jostain asiallisista yhteyksistä tuttu eikä tuntematon, esim. työn kautta. Kadulla kulkiessa joka toinen mies huutelee jotain tärkeyksiä naisille, jopa italialaisille parikymppisille naisille, ei vain "turistitytöille". 

[/quote]

kyllä tuo monikulttuurisuus alkaa olla täälläkin.

Vierailija
90/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:09"]

Siellä etelä euroopassa onkin sitten kaikki muu pielessäen ikinä haluais joutua sairaanhoitoon siellä todella epähygieensisessä maassa. Ei ihmekään, että se espanjlaiashoitsukin sai ebolan kun oli niin huolimaton.

En kadehdi yhtään paikka missä asut pysy siellä vaan pintaliitelemässä.

Kyllä me suomalaiset  osataan puketua ihan riittävän hyvin ja osataan keskustella ja ollaan paljon rehellisempiä ja ahkerampia ku ne sonnapuhujaflirttaajat siellä pätkäukkojen maassa.

[/quote]

Hah! Täällä oli jo keksitty kaukoputki ja elettiin ihmiskunnan historian kulta-aikaa, kun Suomen alueella oli korkeintaan röllejä luolissa ja korkeintaan marjoja osattiin kerätä. Lääketiedekin lienee täällä kehitetty? Ap

[/quote]

Mitä sä sillä leuhkit kun taidat kuitenkin itse olla ihan tavallinen suomalainen tallukka. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi