Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huonot muistot puskevat mieleeni juuri nyt, kun olen vihdoin onnellinen?

Vierailija
02.11.2014 |

Kaikki on nyt vain niin hyvin ja olen onnellinen. Vanhat paskat muistot puskevat pintaan ja itkettää. Exä petti, kiristi, uhkaili, kuristi ja nöyryytti minua. Suljin kaiken pois mielestäni, sillä minun piti keskittyä hoitamaan vauvaa. Tästä on kaksi vuotta. Miksi näin käy? Pitäisikö mennä psykologille...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että hyödyt, tai hyödyit silloin luolamiesaikana, enemmän negatiivisten asioiden tietämisestä ja varomisesta kuin positiivisten asioiden vatvomisesta.

Vierailija
2/3 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on voimia käsitellä niitä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu tosiaan siitä, että nyt kun olet onnellinen ja olosi turvallinen uskallat antaa mielellesi vallan käsitellä noi pahat asiat. Käsittele ne rauhassa ajan kanssa, puhu niistä.
Kysyt pitäisikö sun mennä psykologin juttusille. Mene vaan. Sieltä saat avaimet käsitellä ne kaikki asiat läpi turvallisesti ja luottamuksella. Kun olet purkanut tuon painolastin harteiltasi voit elää onnellisempana jatkossa.
Mä otte oon tehny mokan siinä, etten ole käsitellyt pahoja asioita elämästäni koskaan. Nyt kun olen onnellisesti suhteessa asiat vaivaa mua paljon. Mutta onnekseni olen myös löytänyt elämääni ystävän joka kuuntelee mua ja se riittää mulle. Halaa kun tarvitsen halausta ja on läsnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä