Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri lomalla Suomessa ja voin todeta että

Vierailija
25.10.2014 |

Suomalaiset ovat aivan hirmuisen rumia ja tyylitajuttomia. Olen nyt asunut 11 vuotta Firenzessä ja tänne tullessa katukuva on aina pettymys.. Missä ovat ne tyylikkäät ja hyvännäköiset miehet?? Italiassa kadut tulvehtii niitä. Miehet osaa myös flirttailla ja arvostaa naisia, minkä ansiosta naisetkin näkevät paljon vaivaa ulkonäkönsä eteen.

Suomessa sensijaan mies ei uskalla tulla juttelemaan kuin kovassa tuiterissa ja silloinkin se on varmaan "anna pillua" tai kehutaan kuinka helvetisti on juonut... Voi, säälin teitä suomalaisia naisia.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa ap taisi pettyneenä mennä nukkumaan kun suomalaisuus-viha -provo ei ottanutkaan toivotunlaista tuulta alleen :D

Vierailija
62/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minä asuin Firenzen lähellä muutaman vuoden ilmeisesti juuri ennenkuin sinä sinne muutit. Tulin takaisin, koska sinänsä hyvästä työpaikasta, jonka ihan itse itselleni hankin, ei saanut palkkaa, jolla olisin pystynyt maksamaan bensat autoon ja lämmityksen asuntoon. Sen, että olin vakituisessa työsuhteessa, jossa oli irtisanomissuoja, piti riittää, yksityiselläkin puolella, pitämään työntekijä kiitollisena. Nyt tienaan Suomessa nettona kaksi kertaa enemmän kuin entiset työkaverit Italiassa, vaikka jouduin käytännössä aloittamaan työelämässä alusta Suomessa, suomalaisilla työnantajilla kun on vähän värittynyt kuva italialaisesta työkulttuurista, enkä ole koskaan päässyt täysin koulutustani ja osaamistani vastaaviin töihin. Mutta niillä entisillä työkavereillani ei ole varaa käydä ostamassa Guccin kenkiä edes The Mallista, ja minullapa on! Joten ihan valehtelematta olen nyt italialaisittain katsoen elegantimpi kuin silloin Italiassa asuessani, kun rytkyt olivat kiinalaisten Pratossa tekemiä vaatteita torilta tai korkeintaan Benettonista.

Ihanaa Italiassa on, mutta ei mitenkään helppoa ilman jo valmista varallisuutta. Ilmeisesti sinut on siis naitu johonkin paikalliseen, varakkaaseen perheeseen, kun pääset aperitiiveille nauttimaan kaikesta tyylikkyydestä. Sinkkunakin Italiassa eläneenä voin sanoa, että ellei "turistijahtareiden" kiertopalkintona olo kiinnosta, on paikallisiin ystävystyminen vähintäänkin nihkeää.

Vierailija
64/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:00"]

Suomessa sensijaan mies ei uskalla tulla juttelemaan kuin kovassa tuiterissa ja silloinkin se on varmaan "anna pillua"

[/quote]

Niin, suomalainen mies on rehellinen omaksi vahingokseen asti. 

Italialainen mies viheltelee, kehuu kauniiksi, lupaa kuun taivaalta ja niin pois päin, vaikka hänkin oikeasti tarkoittaa vain sanoa saman "anna pillua".

Vierailija
65/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukoputkea ei btw keksitty Italiassa, vaikka Galileo varmasti onkin tunnetuin varhainen kaukoputken käyttäjä.

Vierailija
66/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:46"]suomalaisten rumuus on osittain myös myytti. Monissa vertailumaissa plastiikkakirurgia on todella suosittua myös miesten keskuudessa. Kyllä suomimihetekin tulisivat hyvin komeiksi esim. nenäleikkauksella ja stailauksella.
[/quote] ulkomailla suomalaiset ovat kuuluisia kauneudestaan ja kyllä miehilläkin riittää vientiä ! Tämän olen matkaillessa ja jutelessa ihmisten kanssa kuullut.vain huonossa suomalaisessa itsetunnossa ongelma, luulemme olevamme huonompia kuin olemme ! :)

Vierailija
67/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:20"]Mä en tykkä yhtään italialaisista miehistä. Ovat liian tummia ja liian kauniita. Että ei haittaa siis yhtään, ettei täällä ole sen näköisiä miehiä.
[/quote]

Niin koska itse olet ruma kuin lahna ja kaiken lisäks miesmäinen nainen, niinku Suomalaiset yleensä tuppaa olemaan. Ap

Vierailija
68/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:20"]Mä en tykkä yhtään italialaisista miehistä. Ovat liian tummia ja liian kauniita. Että ei haittaa siis yhtään, ettei täällä ole sen näköisiä miehiä. [/quote] Niin koska itse olet ruma kuin lahna ja kaiken lisäks miesmäinen nainen, niinku Suomalaiset yleensä tuppaa olemaan. Ap

[/quote]

Ei täällä Suomessa kaikki näytä sinulta, AP. Pitäisikö sinun puhua jollekin itsetunto-ongelmistasi sen sijaan, että yrittäisit sysätä niitä sukujuuriesi syyksi?

Vierailija
69/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot valinnut itsellesi hyvän maan.

mä olen valinnut itselleni hyvän maan

ei se ole meidän ansiota millainen historia maalla on.

ihan turha sun on Suomessa asuvia naisia sääliä. Meillä on paljon hyvin.

ei se, että miehet flirttailee, ole välttämättä se asia mitä täällä kaivataan. Aika pikku juttu.

ja mua itseeni ainakin ahdistaa ne flirttaillut, mitä etelämaalaisten tekee. Ei tunnu kivalta. Se on päällekäyvää. Mielestäni se ei ole naista kunnioittavaa vaan se on vain miehen machoilua. 

Kyllä täälläkin osaa miehet jutella ja flirttailla pienemmin. Ei kaikki örvellä. Onhan niitä monenlaista menijää. Mutta on paljon muutakin.

Vierailija
70/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:20"]Mä en tykkä yhtään italialaisista miehistä. Ovat liian tummia ja liian kauniita. Että ei haittaa siis yhtään, ettei täällä ole sen näköisiä miehiä. [/quote] Niin koska itse olet ruma kuin lahna ja kaiken lisäks miesmäinen nainen, niinku Suomalaiset yleensä tuppaa olemaan. Ap

[/quote]

niin kukahan se on oikeasti on? Jöö...

Vierailija
71/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:20"]Mä en tykkä yhtään italialaisista miehistä. Ovat liian tummia ja liian kauniita. Että ei haittaa siis yhtään, ettei täällä ole sen näköisiä miehiä.
[/quote]

Niin koska itse olet ruma kuin lahna ja kaiken lisäks miesmäinen nainen, niinku Suomalaiset yleensä tuppaa olemaan. Ap
[/quote] voi ap kulta, kyllä täältä löytyy kauniita naisia ja paljon. Napolissa juuri moni sanoi että suomalaiset naiset kuuluja kauneudestaan. Suomessa myös saa positiivista huomiota jos on ystävällinen ja huolehtii itsestään. Kuulostat siltä, että sinulla on joku alemmuuskompleksi omista suomijuuristasi. Etkä varmaan ole erityisen kaunotar, kun et saa yhtään huomiota suomessa, vaan pelkästään maassa, jossa miehet kuolaa kaikkia vähänkin vaaleampia. Ymmärrän, että sinua harmittaa. :(

Vierailija
72/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös jonkin verran viettänyt aikaa Italiassa. Firenzessä en ole käynyt mutta pohjoisempana, Milanossa paljonkin. En pitäisi miesten käytöstä esimerkillisenä. En huomannut mitään eroa yleisellä tasolla miesten käytöksen välillä vaikkapa Milanossa ja Helsingissä. Pukeutuminen oli kyllä ihan eri sfääreissä. Miehet olivat tyylikkäitä ja tuoksuivat hyvälle. Lökäpöksy, törkyläjiä ei ollut. Ja tietysti se suomalaisten miesten jan naisten ikuinen ryyppääminen puuttui. Humalaisia ei ole Milanossa eikä juuri muuallakaan maailmalla. Se on ihan suomalainen erikoisuus että vedetään lärvit ja ollaan kadulla ja ravintoloissa täysin taulut. 

Vierailija
73/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 03:22"]Olen myös jonkin verran viettänyt aikaa Italiassa. Firenzessä en ole käynyt mutta pohjoisempana, Milanossa paljonkin. En pitäisi miesten käytöstä esimerkillisenä. En huomannut mitään eroa yleisellä tasolla miesten käytöksen välillä vaikkapa Milanossa ja Helsingissä. Pukeutuminen oli kyllä ihan eri sfääreissä. Miehet olivat tyylikkäitä ja tuoksuivat hyvälle. Lökäpöksy, törkyläjiä ei ollut. Ja tietysti se suomalaisten miesten jan naisten ikuinen ryyppääminen puuttui. Humalaisia ei ole Milanossa eikä juuri muuallakaan maailmalla. Se on ihan suomalainen erikoisuus että vedetään lärvit ja ollaan kadulla ja ravintoloissa täysin taulut. 
[/quote] kyllä niitä narkkeja ja juoppoja näkee joka puolella maailmaa. Jopa siellä Milanossa. Ja narkomaaneja enemmän, paljon enemmän kun suomessa.

Vierailija
74/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Niin koska itse olet ruma kuin lahna ja kaiken lisäks miesmäinen nainen, niinku Suomalaiset yleensä tuppaa olemaan. Ap''

Heh, Ap onkin perussuomalainen kyrmyniskajuntti-Rami, joka tuli tänne vähän ojentamaan naisia. Siitähän tässä taas oli kyse. Lassukka. Pitihän se arvata.

Vierailija
75/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:24"]

Tulin juuri Italiasta, napolista. Kyllä siellä miehet kehui ja huuteli täysin erilaitavalla kuin suomessa. Ahdistavuuteen asti. Mutta myös täällä Tampereella, kun katson silmiin, hymyilen ja olen kohtelias, olen saanut SELVINPÄIN olevilta miehiltä kehuja. Kun on ystävällinen ja avoin, saa myös täällä huomiota. Omasta asenteesta kiinni. Mielestäni Italiassa miehet tuli liiankin iholle välillä.

[/quote]

Suomessa kun miehet tulis huutelemaan naisille kadulla niin saisivat paskat niskaan ja syytteen perään.   

Vierailija
76/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt maailmaa ja nähnyt sen minkälainen paskasaavi se on Suomen ulkopuolelka. Swe ja Nor vielä ok, mutta muuten pelkkää paskaa. Naiset on vittumaisia känniääliöitä ja miehet homoraiskaajian ulkomailla. Ihan kaikki. 

Vierailija
77/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut se tyylikkyys ja kauneus tarttua AP:lle kun ei kerta Suomessa saa kehuja tai flirttiä. Ai niin, mutta hänellähän on naama norsunvitulla ja irvistää kuin paskaansa söisi kun katsoo suomalaista miestä, ei ihme että kukaan ei toista kertaa halua vilkaista.

Suomalaiset tyylikkäät miehet ovat kotona lastensa ja vaimonsa kanssa, ei huutelemassa pillun perään kaduilla. Ja päivisin he ovat töissä, eivät mamman passattavana. Vaimo on yleensä isketty harrastuksesta, opiskelun ohessa tai työpaikalta, ei kadulta pillun perään huutelemalla.

Ainakin kun itse haen lasta päiväkodista, siellä on paljon tyylikkäitä suomalaisia miehiä hakemassa omia lapsiaan. Täytyy sanoa, minun ei ainakaan käy sääliksi yhtään lapseni päiväkotikavereiden äitejä kun ovat tuollaiset tyylikkäät sekä huolehtivat miehet löytäneet. Haluaisin kovasti nähdä miten tyylikäs, naisille kehuja jakeleva italialaismies tulee työpäivän jälkeen hakemaan lapsia päiväkodista, riisumaan heiltä kuravaatteet, pesemään ne, huolehtii kaikki tarpeellisen mukaan eikä ole onnistunut sotkemaan itseään siihen kuraan.

No, italialaisten miesten hyväksi puoleksi voi laskea hyvä ruuanlaittotaito, tosin italialaisissa miehissä ruuanlaittotaito on täysin verrannollinen miehen vatsanympärykseen. Laiha kokki ei tee hyvää ruokaa, näin minulle italialainen mieskokki opetti. Ja onhan siinä perää. Tosin se tyylikyys ja komeus on sitten vähän niin ja näin jos sattuu olemaan hyvä kokki.

Vierailija
78/90 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 01:11"]

"73 prosenttia kaikista 18–40-vuotiaista italialaisista asuu kotona äidin luona. Meillä ei ole muuta vaihtoehtoa"

[/quote] Oikeasti? Mistä tuo tieto on? Miehistä ja naisista?
[/quote]
http://www.tyoelamapohjoismaissa.org/i-fokus/euroopan-nuoret-tyoenhaussa/italialaisnuoret-toivovat-saavansa-tyoetae-ennen-elaekeikaeae

Vierailija
80/90 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen tunnistaa siitä,et kehutaan asuvan jossain muualla. Mut sit heti pitää suomessa ollessaan tulla valittaa av:lle. Asut vaikka kuinka kauan ulkomailla,suomalaisuutta susta ei saa pois.
Hitoksee mua sais ulkomaillakaan lomalla notkumaan tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan