Nyt kun sain oman homomieskaverin, tajuan, että se on parasta mitä nainen voi saada!
Täydellisiä ystäviä! He ovat puolellasi ja arvostavat sinua. Heillä ei ole taka-ajatuksia ( tai siis on, mutta ei sellaisia ikäviä) eivätkä he yritä kilpailla kanssasi. Pure love.
Jokaisella naisella pitäisi olla ainakin yksi homomieskaveri!
Kommentit (60)
Jokainen haluaa oman homon. Mun lemmikki marsu kuoli viime kesänä niin aattelin ottaa homon :)
Homomiehenä minulla ei ole pienintäkään kiinnostusta pitää naisia ystävänä. Seksikumppanini, ystäväni ja hyvänpäiväntuttuni ovat kaikki miehiä. Naisilla ei elämässäni ole oikeastaan mitään sijaa. Ilmeisesti tuollaiset naisten homokaverit ovat nuorten juttu?
M48
Se on hyvä että kavereita on. Varsinkin nykypäivänä kun on paljon yksinäisiä ja vihaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Homomiehenä minulla ei ole pienintäkään kiinnostusta pitää naisia ystävänä. Seksikumppanini, ystäväni ja hyvänpäiväntuttuni ovat kaikki miehiä. Naisilla ei elämässäni ole oikeastaan mitään sijaa. Ilmeisesti tuollaiset naisten homokaverit ovat nuorten juttu?
M48
Itse olen sitä mieltä, että ystävä on ystävä ihan riippumatta siitä onko ystävä mies/nainen/homo/hetero. Kun ystävystyn jonkun kanssa ihan muut asiat merkitsevät kuin sukupuoli tai seksuaalinen suuntautuminen.
Eikö sitten pedofiili aja saman asian?
Suomalaiset homot ovat enimmäkseen näitä strandbergejä ja boeliuksia. Tokihan nainen semmoisen kälä-ämmän seurassa viihtyykin. Sitten olemme me toiset joille nainen on turhaakin turhempi, suorastaan haitallinen olento ja rakohaara.
Vierailija kirjoitti:
M48
Miksi sinulle on niin suuri merkitys ystäviesi sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella?
Miehet on rautaa! ✊🏻 Naiset on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tosi ihania ja kivoja kun niistä poistaa kaiken sen jatkuvan kuolaamisen, vonkaamisen, ahdistelun, mankumisen ja reiän perään kyräilyn.
Tuolle on jo sana ja se on kiltti mies/herrasmies. Ainiin mutta eihän sua kiinnostanutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset homot ovat enimmäkseen näitä strandbergejä ja boeliuksia. Tokihan nainen semmoisen kälä-ämmän seurassa viihtyykin. Sitten olemme me toiset joille nainen on turhaakin turhempi, suorastaan haitallinen olento ja rakohaara.
Tämä eli ns power homot. Kehot bodattu täyteen lihasta ja militaria kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuulin kun kaksi homoa juttelivat aika ilkeästi ”fag hageistä” ja vähän naureskelivatkin näille naisille jotka pyörivät homoporukoissa.
Luuletko että jokainen meistä homoista haluaa olla naisten näyttelyesineitä ja egonpönkittäjiä?
On tullut itselle joskus tosi paha mieli kun olen seurannut sivusta yksinäisiä epävarmoja homo/queerpoikia tai miehiä jotka sietävät heteronaisten töykeitä ja alentavia kommenteja saadakseen olla osa porukkaa. Ja vaikka nämä naiset pinnallisella tasolla "hyväksyvät" hänen homoutensa, se ei oikeasti ole yhtään sama asia kun olla aidosti avoimessa ja homomyönteisessä ympäristössä (oli siinä sitten homoja tai heteroita).
Tunnen yhden tällaisen kaveriporukan lukioajoilta, ja toivon että tämä mies löytäisi jo parempia ja aidompia ystäviä. Hän vaikuttaa todella takakireältä ja jännittyneeltä koko ajan vaikka onkin ulkona kaapista. Itselle tuli lesbona tässä porukassa semmoinen olo kuin joku painaisi näkymätöntä tyynyä kasvoille ja olin helpottunut kun pääsin takaisin omien kaverien pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Miksi sinulle on niin suuri merkitys ystäviesi sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella?
Miksi teille naisille sitten se homomies ystävänä on joku juttu?
Sitähän tämä ketju koskee. -eri
Kyllä tuo heteromiesten "taka-ajatuksetkin" jää pois kun ikää tulee. Itselläni oli samoja kokemuksia nuorena, että kaveri oli vaikea olla miehen kanssa. Helposti tuli jotain yritystä, ei tosin aina silloinkaan. Mutta kolme lasta kun pyöräytti, ikää tuli 40v ja painoa saman verran, niin ihan kuule kaverit pysyy kavereina. En tiedä pitäisikö olla surullinen vai ei :D
Olet kuin Sinkkuelämän Carrie. Kerrassaan trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Ketju koskee toki sitä, mutta kysymykseni oli tuohon nimenomaiseen kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Ketju koskee toki sitä, mutta kysymykseni oli tuohon nimenomaiseen kommenttiin.[/quote
Äläpä sössötä. Miksi homomiesten pitäisi olla naisten sylipuudeleitaa?
Ja alat raivoamaan kun joku homomies ei halua olla kanssasi missään tekemisissä?
Kerran kuulin kun kaksi homoa juttelivat aika ilkeästi ”fag hageistä” ja vähän naureskelivatkin näille naisille jotka pyörivät homoporukoissa.