Mielestäni on ainakin 100 parempaa asiaa kuin seksi. Luettelen muutamia.
1.Maalin tekeminen jalkapallossa.
2. Suihku juoksulenkin jälkeen.
3. Hyvä ateria.
4. Hyvin kirjoitettu kirja.
5 Hyvin nukuttu yö
Olenko oikeassa?
Mies 40
Kommentit (39)
Et ole!
Parasta on "making love with a beautiful woman"!
Parittelu on yliarvostettua, mielekästä lisääntymisen ja suvunjatkamisen kannalta.
Täysin yliarvostettua mutta niin kivaa
Jalka-, pää-, kaikki hieronta, rapsutus.
Seksi on vanhanaikaista. Moderni ihminen keksii parempaa tekemistä kuin käyttää aikansa harrastukseen, jota kalkkis esi-isämme jo harrastivat.
Seksi erittää nuorentavia hormoneja. Kannattaa siis vähintään masturboida, ettei ala näkymään naamassa kuivakka sexlife.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Speedball eli heroiini/kokaiini samanaikaisesti suonensisäisesti jättää hyvänkin seksin aika kauas taakse.
Täytyykin laittaa kokeiluun, kun ei tosta ukosta ole enää suoriutumaan.
Suosittelen, mutta ole varovainen. Jos laittaa liikaa kokaiinia, siihen kuolee. Suoneen sitä ei tarvitse käyttää paljoa.
Kokaiini vaikuttaa myös huomattavasti heroiinia lyhemmän ajan. Kun kokaiinin piristävä vaikutus loppuu, jos olet laittanut liikaa heroiinia, siihen kuolee.
Tarpeeksi kannattaa kuitenkin laittaa, muuten häviää seksille.
Barbie-nukeilla leikkiminen on hauskempaa kuin seksi.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, tosin itse tykkään kunnon salitreenistä musiikin kera. Hyvää kirjaa ja hyvää ruokaa ei monikaan asia voita. Tämä mielipiteeni varmaan aikanaan johtaa eroon...
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, tosin itse tykkään kunnon salitreenistä musiikin kera. Hyvää kirjaa ja hyvää ruokaa ei monikaan asia voita. Tämä mielipiteeni varmaan aikanaan johtaa eroon...
Toki ei puolisolle kannata kertoa kuinka muut asiat on tärkeämpiä kuin seksi hänen kanssaan
ap
Vierailija kirjoitti:
6. Neitsyydestäsi pääseminen
Itsetunnon takia hyvä. Muuten yliarvostettua.
Hyvä ruoka, viini ja laatukonjakki. Hyvä vitsi. Huumori.
mummon pullien dippaaminen kaakaoon.
Päiväkännien vetäminen ennen seksiä.