Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla liian kiltti ja millainen on liian kiltti mies?

Vierailija
21.03.2024 |

Itse koen olevani kiltti mies eli tottelen naista enkä turhaan sano vastaan. Olen myös tosi hiljainen ja vähän arka myös. 

Olen aika pienikokoinen ja ihana mies, teen kotitöitä ja herkistyn melko helposti.

Millainen on liian kiltti mies teidän mielestä ja eikö kiltit miehet ole parhaita kumppaneita 😊

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti ihminen on sellainen joka asettaa AINA muiden edun itsensä edelle, kuten tekee ylitöitä yötä myöten lusmuilevien työkaverienkin puolesta 

Vierailija
2/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti on semmoinen joka pokkuroi liikaa muita, siis suhteen ulkopuolisia. Ja antaa esim. äitinsä määräillä suhteistaan ja elämästään. Muuten kilttiys ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas

Vierailija
4/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kiltti on semmoinen joka pokkuroi liikaa muita, siis suhteen ulkopuolisia. Ja antaa esim. äitinsä määräillä suhteistaan ja elämästään. Muuten kilttiys ei haittaa.

Parisuhteessa se nainen määrää melkein aina. Mies ei saa tehdä mitään ilman naisen lupaa ja arvaappa vaa saako mies lupaa vaikka viikon etelänreissuun kaverien kanssa?

Vierailija
5/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ero kiltin ja ns ovimaton kanssa. Ovimatto tekee aina kaiken niin kuin muut haluavat. Oikeasti kiltti ihminen osaa myös sanoa ei ja tehdä asioita, jotka eivät ole kaikkein kivoimpia ja helpoimpia ja osaa pitää rajoistaan kiinni eli ei tee kaikkea mukisematta, koska muut haluavat. 

Vierailija
6/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies on nostanut p*llun jalustalle, minne se ei tietenkään kuulu.

Vierailija
7/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiltti. Lätkin muijia usein avokämmenellä, ja rikostaustaakin on.

Vientiä riittää. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
8/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian kilttiä henkilöä. Jos positiiviseksi mielletty ominaisuus viedään liian pitkälle, se kääntyy ympäri ja muuttuu positiivisesta negatiiviseksi.

Eli ei ole liian kilttiä laittaa aina muiden edun itsensä edelle ja uhrautua muiden takia, se on kiltteyden sijasta miellyttämisen halua tai pelkoa siitä ettei tule hyväksytyksi. Ei ole liian kilttiä olla aina muiden kanssa, se on saamattomuutta ja vastuuttomuutta mitä tulee yhteisiin päätöksiin ja sosiaalisiin tilanteisiin. Näin esimerkkinä.

Vierailija
9/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liian kiltti. Kiltin vastakohta on paha, ilkeä ja huonokäytöksinen. Ei kiltti tarkoita sitä, että ei olisi omaa tahtoa tai ei uskaltaisi luottaa omaan järkeensä päätöksiä tehdessään.

Vierailija
10/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi,mutta kiltti mies ei tarkoita sitä että,että hän on  myöntyvä kaikkeen.Kiltti mies voi olla pehmeä naiselleen vaikka,mutta kovan paikan tullen viholliset sanonko mitä.Minä olen kiltti ja rauhallinen..mutta............???Tulee kyllä kummelit mieleen kun tätä kirjoitan.Loppu,ole sinä nainen,minä olen mies ollaan yhdessä hyviä taikka kovia.

Vierailija
11/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti ihminen, mies tai nainen, ei ilmaise jostakin syystä omia mielipiteitään ja halutaan. Seurauksena liian kiltti alkaa voida huonosti ja pinna kiristyy. 

Vierailija
12/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa se nainen määrää melkein aina. Mies ei saa tehdä mitään ilman naisen lupaa ja arvaappa vaa saako mies lupaa vaikka viikon etelänreissuun kaverien kanssa?

En haluaisi parisuhteeseen alaikäisen tai oikeustoimikelvottoman miehen kanssa. Joten miehen ei tarvitsisi kysyä minulta lupaa. 

Vierailija
13/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa! Minun mieheni tuli juuri viikko sitten sellaiselta. Käyvät joka vuosi näihin aikoihin.

Ja ukkomiehiä ovat jokainen.

Vierailija
14/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on oikeasti tosi julmia ja empatiakyvyttömiä.  Naiset ajattelee aina omaa etuaan. 

Naiset ottaa aina sen jännän pahismiehen kuin sen kiltin miehen.

Vierailija
15/15 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pointti vielä tähän keskusteluun, että joskus ne miehet, jotka vaikuttavat kilteiltä ja rauhalliselta, ovatkin niitä kaikkein pahimpia kusipäitä. Mies osaa muiden seurassa olla seurallinen, fiksu ja antaa itsestään hyvän kuvan. Parille ystävälle kun olen kertonut, mitä kohtelua saan mieheltä kotona, on  vakiolause: "En olisi ikinä Henkasta uskonut" Niinpä niin. Enpä olisi minäkään vielä muutama vuosi sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän