Voi miten huono tää uusi Putous on!
Kissi on ainoa, joka on vähän naurattanut. Sketsitkin on tosi ankeita.
Kommentit (39)
Meinaatteko joka viikko katsoa ja haukkua putousta? :)
Antti Holma omistaa tämän ohjelman.
Valitettavasti katson. Lapsi haluaa katsoa sitä mun kanssa.
Ap
Jotenkaan ei joo lähde käyntiin. Ensimmäinen jakso oli mun mielestä ihan hyvä, mutta nyt on vain ollut tylsää nämä pari seuraavaa jaksoa. Muutama suht hyvä hahmo, mutta niitä näytetään jotenkin ihan liikaa. En varmaan enää jatkossa jaksa katsoa, nytkin meni surffailuksi.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:32"]Kissi on ainoa, joka on vähän naurattanut. Sketsitkin on tosi ankeita.
[/quote]
Mitä paskaa jauhat? Parempihan tää on ku mitkään aijemmat.
Mulle toimii Svetlana! Pyörii kuin ryssä Anttilassa. Ei se Anttilassa pyöri vaan Stockmannilla!
Ihan paras tällä kaudelka
Kandalffin ja Rontgoteuksen matka aliseen oli äärettömän hauska, samoin upseerisketsi :D. Ei tämä ole yhtään huonompi kuin entinen, ainahan Putouksen sketsit on olleet vähän tuollaisia kotikutoisia ja vaivaannuttavia. Entisessä oli vaan se, että tekipä Aku Riku tai Krista mitä hyvänsä niin se nauratti, koska heistä oli tullut käsitteitä.
Ehkä tämä uusi porukka muistuttaa tällä hetkellä vielä vähän koululuokkaa joka yrittää kovasti ryhmäytyä että kaikilla olis kivaa. Kunhan asiat alkavat hitsautua yhteen ja niille tulee tämän shown osalta omat rutiinit niin varmaan meno paranee ja juttu alkaa säkenöidä eri tyyliin. Onhan se aika raskasta tulla uutena tuollaiseen valmiiseen formaattiin, itse olisin suonut enemmän muutoksia koko Putoukseen uusien myötä.
Tuo Ari Stevari oli niiiiiiiiiiiin järkyttävän huono! Hyvä että putosi!
Minusta Lalli on ainoa hyvä. Osaan myös matkia Lallia, haha :)
Taso kyllä vaihtelee paljon, viimeksi oli todella hauska jakso, tänään ei taas naurata.
Jonkun pitäisi oikeasti perustaa nynnyfoorumi :)
rontgoteus,orava ja kissi tiputukseen!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:39"]Lalli on tosi outo ja huono. Mä en ymmärrä sen ideaa yhtään. Yleisökin on ihan hiljaa kun Lalli esiintyy.
[/quote]
mun mielestä lalli on just paras tai ainakin yksi parhaimmista
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 20:46"]
En ymmärrä tuota Kandalffia. Kertokaa minulle, mitä hauskaa siinä on? Siis se parodioi sitä Kotiteollisuuden Hynystä ja sellaista, ok, mutta eihän sellainen vitsi toimi kuin kerran. Mutta se vaan jatkaa sitä samaa, eikä se kehity yhtään hahmona. Mikä siinä on niin hauskaa?
Upseeri-sketsi oli hyvä, mutta muuten kyllä tylsä jakso.
[/quote]Se on Mari Perankosken mies. Kyllä se minusta toimii todella hyvin
[/quote]
Täh? Tiesin kyllä, että se on Perankosken mies, mutta ei kai se nyt hemmetti vieköön sellaisella "vitsillä" oikeasti meinaa ratsastaa koko kisaa läpi? Joku roti. Vitsi oli hauska kaksi minuuttia eka jaksossa, mutta nyt se on vain pelkkää vaivaannuttavaa saman toistoa koko ajan. Ei kai porukka oikeasti jaksa sille viikko toisensa jälkeen nauraa? Toisaalta kansan tuntien se varmaan voittaa koko hahmo-kisan.