Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita putous-Essi?ssi

Vierailija
25.10.2014 |

Ärsyttävä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Mutta noin yleensä ottaen konseptia olisi voinut muuttaa vähän muutenkin, eli kaava voisi olla vähän erilainen vaihteeksi. Hahmo on kyllä huono, henkilönä aika yhdentekevä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:19"]Onks Essin hahmo se 11 v poika? [/quote] Tarkoitat kai tyttö? Koska pojilla ei yleensä ole lettejä yms?

[/quote]

Hahmohan on tyttö mutta noi letit on matkittu varmaankin samalta räppäriltä (mies) minkä musiikki on sisääntuloissaan.

Vierailija
4/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää koko putous!

Vierailija
5/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Essi on feikki. Ilmeilee ja esittää kokoajan. Ne muut naiset on paljon rennonpia. Niissä sketseissä huomaa, että siellä on hyvä näyttelijöitä joukossa ja tämä Essi ei kuulu heihin. Näyttelee itseään kokoajan. Kuustonen oli ihan eri luokkaa.

Vierailija
6/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävä, itse katson putousta vain rontgoteuksen ja kandalfin vuoksi, jos tippuvat niin en enää viitsi katsoa

Vierailija
7/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Mutta pääasia, että minäsuorastaanpalvonitseäni-Kosonen on poistunut. Perankoski on kääntänyt meikäläisen kelkan, hänessä onkin potentiaalia.

Vierailija
8/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on hyvän näköinen ja hyvä näyttelijä. T: N 35

Vierailija
9/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää, mutta ehkä osittain ärsytys johtuu sen antiswägä, äl ee äm, koo äm koo hahmosta

Vierailija
10/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:59"]On ärsyttävä, itse katson putousta vain rontgoteuksen ja kandalfin vuoksi, jos tippuvat niin en enää viitsi katsoa
[/quote]et oo tosissas... ei ole tullut mieleen et joku vois niistä tykätä.. orava ja kissi on hyvät!

Vierailija
11/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:00"]Musta se on hyvän näköinen ja hyvä näyttelijä. T: N 35
[/quote]en tykkää yleensä puhua toisten ulkonäöstä mut mietin just eilen et voiko se olla jonkun mielestä kaunis. Eli tavallaan on mut sit joku juttu mättää. Olenpa inhottava.

Vierailija
12/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitto-orava on paras,se on SÖPÖ.

Vierailija
13/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naisista ykkönen Kokanderi. Olen yllättynyt todella positiivisesti hänen esiintymisestään kokonaisuudessaan. En siis tarkoita pelkkää Svetlanaa, vaan myös muissa sketseissä hän on ollut mainio.

Itseasiassa minulla oli aika negatiivinen ennakkoasenne hänen tuloonsa putoukseen. En siis kyseistä naista tunne millään muotoa, mutta satuin juuri hiljattain katsomaan Ainoat oikeat elokuvan ja siinä hän oli yksi pääroolien esiintyjistä. En tiedä mikä hänessä silloin ärsytti, mutta ei mielestäni istunut kyseiseen rooliin ollenkaan. Nyt kuitenkin on ollut uuden Putouksen ehdotonta kärkikaartia ja tykkään kovasti.

Tää Essi taas oli ihan hyvä 21 tapaa pilata avioliitto leffassa, mutta on Putouksessa ollut juuri niin ärsyttävän teennäinen ja yliampuva, kun täällä on mainittukin ja sketsihahmonsa herättää lähinnä myötähäpeää.

Vierailija
15/41 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/41 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuuma kuin kekäle

Vierailija
17/41 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:41"]

Minun mielestäni Essi taas on yksi parhaista. Samoin muut naiset ovat hyviä, tosin Perankoski on tähän mennessä jättänyt vähän kylmäksi, vaikka muuten hyvä näyttelijä onkin. Minun mielestäni onnistuneita näyttelijävalintoja tälle vuodelle.

[/quote]

Kyllä, mun mielestä parempi kuin viime vuonna.

Vierailija
18/41 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette väärässä, Essi on ihana. Katoin häntä jo 21 tapaa -leffassa että kaunis ja suloinen blondi. On kuulemma alle 1-vuotiaan tytön äitikin, suoraan mammalomalta kai Putoukseen. Se ekan jakson uutisosion tukanheilautus, aah ;) hyvä vaan että on itsevarma. Ja turha verrata Kuustoseen, uudet näyttelijät ovat omia itsejään ja kiva että tommisesta ohjelmasta tulee uusia koko kansan tuttuja. Kissihän on kyllä taputeltu jo voittajaksi, ehottomasti paras hahmo. Se orava on ärsyttävä, loordi imitoitu Madagaskarista, Ketonen itessään vittumaisen tuntonen mutta Rontgo hauska, stevari ois ollu hauska neurootikko.

Vierailija
19/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essin ilmeet ja eleet ovat ihmisen, joka haluaa ennen muuta olla esillä ja keskipisteenä. Hänellä on jotenkin ilmeettömät silmät kaikesta ilmeilystä huolimatta.

Vierailija
20/41 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2