Ärsyttääkö muita putous-Essi?ssi
Kommentit (41)
Kuvissa täydellisen kaunis! Livenä sellainen, että ei jaksaisi katsella. Mulle tulee siitä häsläämisestä mieleen jokin höperönä hyppivä ja riehuva iso koira.
Jotenkin teennäinen, en näe siinä mitään hauskaa :(
Kyllä! Ärsyttää ne sen yliampuvat ilmeet.
Kaikki uuden kauden naiset ärsyttää. Ja ärsyttää sekin, kun viimeks naiset oli niin parhaita! Onneks on Kari Ketonen.
Joo ja Niinan paksu hahmo. Ihan tylsiä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:19"]Onks Essin hahmo se 11 v poika?
[/quote] Tarkoitat kai tyttö? Koska pojilla ei yleensä ole lettejä yms?
Essi on kyllä perseestä.
Ilman Anttia.., en kattois Putousta.
Mä luulin pojaks :D mutta on ärsyttävä. En tykkää.
Kyllä ärsyttää.yritin asennoitua avoimin mielin uuteen kauteen,ei auta,ärsyttää.tässä kaudessa ainoa hyvä on kissi.ketosestakaan en vaan tykkää yhtään.
En tarkoita hahmoja vaan näyttelijöitä. Essi vaan on niin teennäinen ja vähän liian itsevarma. Vai onko epävarmuutta kuitenkin. Muut naiset jees.
ap
Minun mielestäni Essi taas on yksi parhaista. Samoin muut naiset ovat hyviä, tosin Perankoski on tähän mennessä jättänyt vähän kylmäksi, vaikka muuten hyvä näyttelijä onkin. Minun mielestäni onnistuneita näyttelijävalintoja tälle vuodelle.
Vähän niinku uus Kuustonen. Yli-itsevarma ja omasta mielestään niin kuuma, yrittää viedä kaiken huomion itseensä. En tykkää..
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:41"]
Minun mielestäni Essi taas on yksi parhaista. Samoin muut naiset ovat hyviä, tosin Perankoski on tähän mennessä jättänyt vähän kylmäksi, vaikka muuten hyvä näyttelijä onkin. Minun mielestäni onnistuneita näyttelijävalintoja tälle vuodelle.
[/quote]
Siis Essin sketsihahmo ei ole kovin hyvä, mutta muuten tykkään Essistä.
Ilmeettömät silmät...