Voi kun kaikki teinit (alle25v) löytäisivät jonkun muun palstan
Olisi mukava jutella niitä näitä tällä palstalla mutta teinit tohelointeineen ja draamaqueeneiluineen pilaavat joka ketjun
N39
Kommentit (24)
Keksiikö teinit aiheetkin?
Tuokin urbaani juttu että teinit kirjoittavat utopiaa nettiin ja käyttäytyvät siellä huonosti. Se voinut pitää joskus aikoja sitten paikkaansa, mutta nuoret eivät ole näistä paskanjauhamisista niin kiinnostuneita eikä pidä näitä tärkeinä, vaan kuvallista viestintää. Näiden juttujen typeryys johtuu aikuisista vätyksistä joille paskanjauhaminen on elämäntehtävä.
Minne me 21v äidit sitten mentäis juttelemaan vauvajuttuja? Demiinkö? :D
On niitä toheloita ja draamaqueeneja kaikissa ikäryhmissä. Ihanaa että oon vielä teini jonkun mielestä! T.23v.
Kai tiesit, että teini-ikä loppuu 19:ään ikävuoteen.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:45"]Kai tiesit, että teini-ikä loppuu 19:ään ikävuoteen.
[/quote]
Vaikka tarkoitatkin englannin kielisten numeroiden päätteitä, voin kertoa että teiniys jatkuu pitkälle parinkympin päälle. Seuraapa täällä vähän aikaa keskusteluja niin huomaat kyllä.
Mä aion vielä vastaisuudessakin ilostuttaa vauvapalstalaisia läsnäolollani. Mä en tosin toheloi enkä ole drama queen. Mut oleks sä jo ap vanha, kuivakka ja kärttyinen? Ei 39 edes ole vanha nykyaikana, älä nyt vielä luovuta elämän suhteen. T: 24v TEINI ;)
No en mä täältä kyllä minnekkään mene ;)
T: 17v teini
Miten ne teinit yhtäkkiä aikuistuvat 25-vuotiaina? Mistä sen huomaa? Käykö se heti synttäreinä vai hitaasti niistä eteenpäin?
Niin samaa mieltä... Ja todellakin se teiniys näyttää monella jatkuvan pitkälle yli 20-vuotiaaksi asti.
Osa 3-kymppisistäkin on nykyisin niin kakaroita vielä verrattuna vaikka 70-luvun 3-kymppisiin...
No tavallaanaivot kehittyy,siis biologisessa mielessä, tutkimusten mukaan 25 asti. Mutta sen jälkeenhän alkaa nimenomaan rappeutua pikkuhiljaa..edelleen se 25 olen.
En lähde minnekkään :3 t. se 16-vuotias teini
Teini tarkoittaa 13-19-vuotiasta nuorta. Nuorisoon voi silti toki kuulua vielä sen jälkeenkin.
No, ainakin noiden 15-27 -vuotiaiden jutut harmittavat. Ovat niin olevinaan aikuisia, mutta kapea katsantokanta vielä.
Eniten inhottaa kun tulee eteen ketjuja joissa biletys menee edelle lapsista, vanhemmat tappelee lapsista tyyliin 'pitääkö minun ajaa puoliväliin jos lapsi menee isälleen' ja kaikki muut idiootit jotka miettii vaan miten maksaa seuraava huonon ja mauttoman lasku..
Samaa mieltä siis kuin ap...
Voi kun ikis löytäisi jonkun muun terapiakanavan ku tää AV. En jaksa näitä ikäeromouhotuksia päivästä toiseen.
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4218213/paha_mieli_instagram
Yllä hyvä esimerkki. Kaikki turha sonta jäisi pois jos ikäraja palstalle olisi 25v
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:01"]Eniten inhottaa kun tulee eteen ketjuja joissa biletys menee edelle lapsista, vanhemmat tappelee lapsista tyyliin 'pitääkö minun ajaa puoliväliin jos lapsi menee isälleen' ja kaikki muut idiootit jotka miettii vaan miten maksaa seuraava huonon ja mauttoman lasku..
Samaa mieltä siis kuin ap...
[/quote]
Tätähän eivät tee kuin alle 25-vuotiaat....
Vai niin. Ei kyllä eroa juurikaan vanhempien naisten jutuista..Olen 25..