Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etä”töissä” olen taas tänään herännyt kymmeneltä, söin aamupalan ja luin sähköposteja.

Vierailija
13.09.2021 |

Sit kävin koiran kanssa tunnin lenkin ja pikaisesti kaupassa. Tein yhden 15 minuutin työhomman ja kävin suihkussa. Laitoin ruoan valmiiksi niin että kohta laitan sen vain uuniin. Ai niin, koneellisen pyykkiä pesin kanssa. Kohta tarkastan meilit vielä ja sitten on päivä ohi. Tämä lähes joka päivä näin. Muita?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä on kyllä ollut yltiöhiljainen, muutama soitto ja muutama sähköposti, ei ole paljon tarvinnut päätään töillä vaivata. Välillä töitä on enemmän ja välillä vähemmän.

Vierailija
22/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan, jos itse kukin voi työskennellä oman vuorokausirytminsä mukaan eli ei iltavirkkuja aamuvuoroon tai toisin päin.

Apn rytmiin ei sovi tehdä töitä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ap tärkeältä henkilöltä. Miten ne tulis ilman sua toimeen?

Eihän sitä muuten ylikomisarioksi pääsisikään.

Vierailija
24/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle potkut olisi vain helpotus. Voisin etsiä jotain itseänikin kiinnostavaa.

Vierailija
25/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä tuollaisia pöiviä ihan lähitöissäkin. Silloin lähden lenkille, hoidan lasten asioita, omia laskuja, luen taukohuoneessa lehteä jne. Joskus sitten taas kiireämpää.

Vierailija
26/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtelee päivät ja voin aika pitkälle päättää mitä teen minäkin päivänä. Jos otan löysästi jonain päivänä, niin ahkeroin sitten joku toinen päivä enemmän. Ei niitä mun töitä kukaan muukaan tee.

Vierailija
27/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon kahvit ja syönkin työpisteellä joskus. Taloushallinnossa olen ja huomattais aika nopeasti jos olisin päivänkin tekemättä. Eikö sun kollegat reagoi mitenkään?

Vierailija
28/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että työsi on melko turhaa. Kannattaa varautua siihen että toimenkuvasi lakkautetaan lähiaikoina.

Itse aloitin 7.30, lopetin 16.00. Ruokiksen pidin välissä ja aamukahvin join töitä tehden, kuten toimistollakin.

Vein jokin aika sitten pojanpojalle näytön, isä oli etätöissä ja kiireen vilkkaa viittä vaille kaksitoista jatkamaan työpäivää, ettei vain myöhästy palaverista. Useimmat tuttuni tekevät vähintään saman verran töitä etätyöpäivinä kuin toimistollakin. Olet osa suurempaa ryhmää kuin ap.

Vierailija
29/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teill näy esim. Teamsissa, onko paikalla?

Vierailija
30/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle potkut olisi vain helpotus. Voisin etsiä jotain itseänikin kiinnostavaa.

Ei siihen potkuja tarvita. Vapaa-ajalla voit etsiä uutta työpaikkaa ja vaihtaa kun uusi paikka löytyy

Vierailija
31/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon kahvit ja syönkin työpisteellä joskus. Taloushallinnossa olen ja huomattais aika nopeasti jos olisin päivänkin tekemättä. Eikö sun kollegat reagoi mitenkään?

Ei.

Vierailija
32/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rahaa tulee.

Illalla voi sitten vaikka paheksua työttömiä laiskottelijoita keskustelupalstalla.

Vierailija
33/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että työsi on melko turhaa. Kannattaa varautua siihen että toimenkuvasi lakkautetaan lähiaikoina.

Itse aloitin 7.30, lopetin 16.00. Ruokiksen pidin välissä ja aamukahvin join töitä tehden, kuten toimistollakin.

Vein jokin aika sitten pojanpojalle näytön, isä oli etätöissä ja kiireen vilkkaa viittä vaille kaksitoista jatkamaan työpäivää, ettei vain myöhästy palaverista. Useimmat tuttuni tekevät vähintään saman verran töitä etätyöpäivinä kuin toimistollakin. Olet osa suurempaa ryhmää kuin ap.

Monet etätyöläiset täyttävät päivänsä etäpalavereilla koska muuten he eivät tekisi juurikaan mitään.

Vierailija
34/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset uupuu töissään. Tiukkaa tekee ehtiä edes ruokatauolle. Tai jää työpäivän loppuun

Herätys on välillä klo 3.20.

Koetko työsi tarpeelliseksi? Onko morkkista palkkapäivänä?

Vierailija
35/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo morkkista. Palkka vähän reilu 4000.

Vierailija
36/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet etätyöläiset täyttävät päivänsä etäpalavereilla koska muuten he eivät tekisi juurikaan mitään.

Ja toiset taas eivät kerkeä tekemään niitä varsinaisia töitään, kun koko ajan pitää olla jossain etäpalavereissä, missä puhutaan enemmän koronarokotteista kuin työasioista. Että kyllä välillä ärsyttää ne väkisin väännetyt palaverit, joissa ei ole oikeasti mitään asiaa, kunhan halutaan rupatella jonkun kanssa.

Vierailija
37/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla hommissa ja etätöissä tekemässä lakisääteisia pakkohommia, jotka on jonkun pakko tehdä eikä työtä voi lopettaa. Pystyn tekemään kuukauden työt parissa päivässä ja esimies pitää yhteyttä kerran kuussa. ihan sama mitä teen loppuajan kunhan työt tulee tehtyä.

Vierailija
38/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaihtelee päivät ja voin aika pitkälle päättää mitä teen minäkin päivänä. Jos otan löysästi jonain päivänä, niin ahkeroin sitten joku toinen päivä enemmän. Ei niitä mun töitä kukaan muukaan tee.

Mulla sama. Nyt kerään voimia kirjoittaa yhden ison koostamisen loppuun, dl on perjantaina. Ei minun tunteja niinkään seurata kuin tuloksellisuutta, mitä saan kehiteltyä ja koostettua ja kuinka vaikuttavaa tuo aikaansaannokseni on. Tuossa etätyö auttaa, voi välillä heittäytyä sängyn päälle miettimään, soittaa työpuhelu makuuasennosta tai parvekkeelta.

Vierailija
39/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on julkisella sektorilla taloushommissa ja hommaa on ehkä 10-15 tuntia viikossa. Ei auta. Alan olla liian vanha hakemaan muita töitä ja osaaminen on aika kapeaa kun olen ollut yli 10 vuotta samassa paikassa. Mä vaan olen, teen työni ja puuhailen muuta ja lähden pois jos käsky käy.

Vierailija
40/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on sama järjestely kuin Viisikolla.

Nekin teettää työnsä avustaja-armeijallaan.

Ja jälki on sen mukaista...

Kuin myös päätösten ripeys.