Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etä”töissä” olen taas tänään herännyt kymmeneltä, söin aamupalan ja luin sähköposteja.

Vierailija
13.09.2021 |

Sit kävin koiran kanssa tunnin lenkin ja pikaisesti kaupassa. Tein yhden 15 minuutin työhomman ja kävin suihkussa. Laitoin ruoan valmiiksi niin että kohta laitan sen vain uuniin. Ai niin, koneellisen pyykkiä pesin kanssa. Kohta tarkastan meilit vielä ja sitten on päivä ohi. Tämä lähes joka päivä näin. Muita?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne toimistolla tekemäsi työt sitten hävisivät, kuka ne tekee nyt?

En näe sinulla kovin pitkää työuraa, sori. Tuollainen firma poistuu aika pian markkinoilta, mikä ei tuota mitään.

Vierailija
2/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että työsi on melko turhaa. Kannattaa varautua siihen että toimenkuvasi lakkautetaan lähiaikoina.

Itse aloitin 7.30, lopetin 16.00. Ruokiksen pidin välissä ja aamukahvin join töitä tehden, kuten toimistollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etä”töissä” olen taas tänään herännyt krapulassa kymmeneltä, luin aamupalan ja söin sähköposteja.

Vierailija
4/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 8.00 ja lopetin 16.00. Oisin voinut tehdä pidempäänkin. Tänään eka työpäivä kesäloman jälkeen ja kyllä hommia piisas

Vierailija
5/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet sähköposteja, muttet vastaa niihin? Mitä niissä sähköposteissa lukee? Onko ne ns. roskapostia?

Vierailija
6/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysyn kuin eka kommentoija: kuka ne sinun työsi tekee?

Jos itse laiskottelisin etäpäivinä, jäisi laskut tarkastamatta, projektit valmistumatta ja eri viestimistä tulvivat ongelmat ratkaisematta.

Vierailija
7/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla ahkera. Olinkin ekat kuukaudet. Nyt saan aikaan ehkä vain pari tuntia aktiivista työskentelyä päivässä. Painin tämän asian kanssa.

Vierailija
8/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei sitten oikeasti ole mitään kunnon työtäkään mitä ilmeisimmin, jos yksi 15 min kestävä työ on ollut työpäivän aikana

Vierailija
9/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän etätöissä aina yhden sähköpostin aina sillon tällön ja muun ajan teen ihan omia juttuja. 8h työpäivästä oikeita töitä teen ehkä 2h. Näytän siis siltä, että hommat hoituu. Onneksi kukaan ei kyttää.

Vierailija
10/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan, jos itse kukin voi työskennellä oman vuorokausirytminsä mukaan eli ei iltavirkkuja aamuvuoroon tai toisin päin.

Vierailija
11/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kysyn kuin eka kommentoija: kuka ne sinun työsi tekee?

Jos itse laiskottelisin etäpäivinä, jäisi laskut tarkastamatta, projektit valmistumatta ja eri viestimistä tulvivat ongelmat ratkaisematta.

No sitten jää. Ei mahda mitään.

Vierailija
12/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun työ olisi tuollaista, pelkäisin elantoni puolesta. Mutta trollihan sä olet.

Vierailija
13/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen lähipäivinä työni ja etäpäivät lepään eli olen supertehokas työpaikalla ollessani. Jaksan paremmin tällä tavalla:)

Vierailija
14/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on välillä tuollaisia päiviä kuin ap:lla. Sitten seuraavana päivänä teen tuplat.

Intervallityöskentely sopii minulle.

Vierailija
15/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eroa etätöissä ja etätyöläisissä.

Meillä raportoidaan minuutin tarkkuudella ja lasketaan työteho, jonka mukaan myös palkka lasketaan.

Ja olen humanisti - yllätyitkö?

Vierailija
16/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako sinun palkkasi joku yksityinen (iso) firma vai kunta tai valtio?

Pienessä firmassa tuollainen työtahti huomattaisi kyllä todella nopeasti ilman kyttäämistäkin, kun projekti ei etenisi. Puolisoni ex-yhteistyökumppaneissa  taitaa olla kaltaisiasi vetelehtijöitä. Hän puhui tässä yhtenä päivänä, ettei firmasta X kannata tilata mitään, kun ei ne hommat etene siellä niin kuin on sovittu.

Vierailija
17/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap tärkeältä henkilöltä. Miten ne tulis ilman sua toimeen?

Vierailija
18/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö olet lusmuileva työkaverini? Sen kyllä huomaa kun häviät kesken kaiken ja tahallaan venytät päivää, eikä sinusta siksi kukaan pidäkään. Onneksi olet vain tekstiä ruudullani etkä oikeasti olemassa.

Vierailija
19/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetän etätöissä aina yhden sähköpostin aina sillon tällön ja muun ajan teen ihan omia juttuja. 8h työpäivästä oikeita töitä teen ehkä 2h. Näytän siis siltä, että hommat hoituu. Onneksi kukaan ei kyttää.

Paitsi ne työkaverit jotka kyllä huomaavat lusmuilusi, ja siksi olet myös kaikkien inhokki ja luultavasti lennät pellolle seuraavaksi.

Vierailija
20/75 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep...