Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Voiko olla typerämpää kysymystä kuin otsikossa!? No rikkaissa miehissä kiinnostaa tietysti RAHA!
Täähän on jo pitkään tiedetty asia, että varallisuus miehellä kohottaa itsetuntoa ja nostaa miestä ylemmäs sosiaalisessa hierarkiassa. Kun miehellä on sitten parempi itsetunto, niin ei tarvitse tyytyä mihin tahansa naiseen ja rikkaus myös houkuttelee joitain naisia. Ei oo sattumaa APn havainnot, vaan kertoo siitä miten elämä on joiltain osin yhteiskunnassa järjestäytynyt.
Vaikka itse en anna suurtakaan arvoa ulkonäölle, niin voin sympatiseerata niitä, jotka kokevat tämmöisen rahalla menestymisen epäreiluksi. Mutta sellainen se kapitalistinen maailma on...
Onhan se elämä ylipäätään helpompaa ja tulevaisuus turvatumpaa, kun rahaa on yllin kyllin. Ei ihme, että varakkuus houkuttaa ja vetää puoleensa.
Ei kiinnosta muiden rahat. Vaikka joku olisi koditon, niin...
Rikkaassa miehessä voi ihan hyvin myös kiinnostaa luonne, huumorintaju, yhteinen arvomaailma jne. Noiden muiden kiinnostavien luonteidenpiirteiden lisäksi mies nyt vain sattuu olemaan rikas. Toki sitten on niitäkin naisia, joille vaan miehen rahalla ja statuksella on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Asuakko pienessä homeisessa talossa duunarin kanssa vai 500 neliön "palatsissa" rikkaan miehen kanssa, ei kovin vaikea valita, joka voi tarjota unelma elämän. Tottakai lapsia kannattaa hommata vielä silloin kun on kauneimmillaan niin rikas mies pysyy eikä vaihda nuorempaan.
Noh. Jätin miljonäärin, ja kyllä, minä asun duunarin kanssa landella Hkin sijasta. Pikkutupa, pikku perunamaa. Onnellista elämää, rakkautta. Eli ei minua koskaan ole raha kiinnostanut. Vanha koulukaveri oli rahakkaiden perään, hän oli uskovaisen monilapsisen perheen keskimmäinen tyttö ja asui sotkussa sekä köyhyydessä.
Olen kaunis ja monilahjakas.
Jotain täytyy pahasti uupua rahan ja julkisuuden perässä juoksijoilta. Surullistahan tuo on ja nykyaika ruokkii tuota menoa. Suurin osa ihmisistä on ihan "normaaleja", terveitä arvoiltaan, mutta heihin ei törmää missään somessa pyllistelemässä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaha-alyiset-naiset-haluavat-rikkaa…
Jep. Eli juuri noin.
En tiedä yhtään rikasta jolla kumppanina olisi vähä-älyinen saatika matalastikoulutettu mitään osaamaton henkilö. Esimerkkinä Joel harkimo joka valitsi itselleen luonnollisen kauniin, fiksun, ja omat rahansa tienaavan naisen. Epäilemättä ollut monta heikkolahjaista silikonit ja botoxit ottanutta jonossa. Luonnollisuus kun kertoo jo älystäkin naisen kohdalla paljon.
Näille rahaa ja materiaa vailla oleville silikoni bimboille vain naureskellaan. Nousukkaiden kohdalla sekä hefnerin Playboy piireissä olettamatta status näyttää pumpattavalta barbaralta. Siinä mielessä tällainenkin henkilö voi olla fiksu ajatellen että silikonit voivat helpottaa kumppanin löytämistä.
Rikkaissa miehissä viehättää ihan samat asiat kuin köyhissä. Ei pelkkä raha itsessään viehätä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään rikasta jolla kumppanina olisi vähä-älyinen saatika matalastikoulutettu mitään osaamaton henkilö. Esimerkkinä Joel harkimo joka valitsi itselleen luonnollisen kauniin, fiksun, ja omat rahansa tienaavan naisen. Epäilemättä ollut monta heikkolahjaista silikonit ja botoxit ottanutta jonossa. Luonnollisuus kun kertoo jo älystäkin naisen kohdalla paljon.
Näille rahaa ja materiaa vailla oleville silikoni bimboille vain naureskellaan. Nousukkaiden kohdalla sekä hefnerin Playboy piireissä olettamatta status näyttää pumpattavalta barbaralta. Siinä mielessä tällainenkin henkilö voi olla fiksu ajatellen että silikonit voivat helpottaa kumppanin löytämistä.
Ihan kuin rikas ei voisi olla vähä-älyinen. Kuinka monella miljonääriurheilijalla on korkeasti koulutettu puoliso ja kuinka monella jotain muuta?
Se että voin käyttää hänen omaisuuttaan lainani vakuutena ja näin kasvattaa omaa omaisuuttani.
Kyllä se menee niin, että ihmiset ovat yleensäkin rahan ja elintason perään ja miehet kauniiden nuorten naisten, joten miksi aloittaja kyselee typeriä kun itsekin hyvin tietää syyn. Jos on köyhä ja materialisti, niin tekee yleensä helposti myös kompromisseja miehen seksuaalisen viehätysvoiman ja tarjolla olevan elintason välillä. Komeilla nuorilla miehillä tällaisiin kompromisseihin ei ole mahdollisuutta naisten keskimääräisten seksuaalipreferenssien johdosta, joten heidät kasvatetaan jo pienestä pitäen tienaamaan omat rahansa.
En minä vaan tiedä. Suurin osa naisista arvostaa muita juttuja enemmän kuin rahaa, ja valitsisi rikkaamman vain siinä tapauksessa että se olisi muilta ominaisuuksiltaan tasaväkinen muiden tarjokkaiden kanssa. Käytännössähän näin on vain äärimmäisen harvoin.
Sitten on kuitenkin se pieni osuus naisista jotka on onnenonkijoita. Vaikka näitä on vähän, niin todella rikkaita miehiä on vielä vähemmän, joten jokaiselle rikkaalle miehille riittää hyvin nättejä nuoria onnenonkijoita. Tästä syntyy illuusio, että naiset olisi yleisesti vaan rahan perässä. Illuusiota tietysti tehostaa se, että osa näistä rikkaista ei ole köyhempänä kelvannut kenellekään. Jolloin tietysti "kaikki naiset haluaa vain rahaa". Ei halua, mutta kaikki haluaa jotain. Jos ei sinulla ole sitä ulkonäköä jota komeaa hakevat himoitsevat, ei sitä supliikkia jota karismaattisista miehistä viehättyvät haluavat eikä sitä luonnetta jota henkisiä ominaisuuksia arvostavat hakevat niin silloin ainut toivo on ne rahan perässä juoksevat naiset. Ei se tarkoita sitä ettei muunlaisia naisia olisi olemassa. Sinulla ei vaan ole saumoja niihin muihin.
Joku trollannut ketjun täyteen? No, En tiedä mitä opiskelijaikäiset nykyään ajattelevat, mutta ainakin vanhemman sukupolven keskuudessa en ole huomannut rahan perässä juoksemista. Yleisempää on etsiä omaan elämäntyyliin sopivaa mukavaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se menee niin, että ihmiset ovat yleensäkin rahan ja elintason perään ja miehet kauniiden nuorten naisten, joten miksi aloittaja kyselee typeriä kun itsekin hyvin tietää syyn. Jos on köyhä ja materialisti, niin tekee yleensä helposti myös kompromisseja miehen seksuaalisen viehätysvoiman ja tarjolla olevan elintason välillä. Komeilla nuorilla miehillä tällaisiin kompromisseihin ei ole mahdollisuutta naisten keskimääräisten seksuaalipreferenssien johdosta, joten heidät kasvatetaan jo pienestä pitäen tienaamaan omat rahansa.
Loppuosasta eri mieltä. Tämän ilmiön vähäisyys noin päin johtuu enemmänkin miesten omista preferensseistä kuin naisen. Hyvin harva komea nuori mies, jolla on saumoja oman ikäluokan kauneimpiin naisiin ottaa mieluummin 40+ elähtäneen tädin vain siksi että sillä on fyffeä. Vielä harvempi niistä, joilla on edellytykset tehdä sitä rahaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Joku trollannut ketjun täyteen? No, En tiedä mitä opiskelijaikäiset nykyään ajattelevat, mutta ainakin vanhemman sukupolven keskuudessa en ole huomannut rahan perässä juoksemista. Yleisempää on etsiä omaan elämäntyyliin sopivaa mukavaa ihmistä.
Ellei varsinkin keski-ikäiset olisi rahan perässä juoksijoita ei yhteiskunta toimisi kapitalistisesti. Hyvä yritys boomer.
Meillä on kodinhoitaja,joka siivoaa pyykkaa ja tekee ruuat perheellä. On käynyt kokkikoulun,osaa hommansa.
Minulla on miehen luottokortin rinnakkaiskortti. Ostan vapaasti high fashionista, tänään minulla on Guccin asu,korkkarit ja laukku.
Minulla on oma Porschen maasturi. Tänään tulee ystävä kylään. Shampanja on kylmässä ja illallinen tilattu fine dining ravintolassa. Koska kodinhoitaja on vapaalla jo.
Ja en muuten asia Suomessa.
Aina olen saanut kuulla olevani kaunis, myös vähän vanhempana.
Olen jo nuorena tiennyt, että haluan koulutetun miehen - Siitä en ole tinkinyt.
Olen sen saanut. Yllättäen tienaan lähes yhtä paljon kuin mieheni. Kovasti olen töitä tehnyt sen eteen. Uskon, että työpaikkoja saa asenteella ja ulkonäöllä, kun on naisista kysymys.
Mieheltä vaaditaan enemmän.
En siis ole suostunut mieheni elätettäväksi - Itse kannan vastuun myös perheen taloudesta.
Minua on kosinut moni rikas mutta en ole kiinnostunut kenenkään omaisuudesta .
Sillähän suomi olis täystyöllistetty aikojen loppuun asti, kun kaikki miehet yrittäis tingata naisilta rehellistä vastausta.