Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla on pitkät hiukset mutta sitten pitää niitä aina kiinni?

Vierailija
21.02.2024 |

En tiedä mikä idea tässäkin on, mutta silti haluan pitää ne pitkinä 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Pitkistä saa kuitenkin näyttäviä auki tai kiinni-kampauksia. Ja arjessa on huoletonta sitaista kiinni. Monesti ihan lyhyt mallikin vaatii laittamista ollakseen hyvännäköinen. En luopuisi näistä.

Vierailija
2/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ovat aina auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkiä hiuksiani kiinni aina, paitsi silloin kun ne annan niiden kuivua pesun jälkeen. Talvella pipon alla ne ovat auki, muuten sykeröllä tai ponnarilla. Tukka auki ei oikein voi laittaa ruokaakaan.

Vierailija
4/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aina en pidä kiinni, mutta usein kyllä. Varsinkin näin talvella hiukset sähköistyy niin pahasti, että ne on melkein pakko sitaista ponnarille. Mutta mulle mielestäni sopii ponnarilla olevat hiukset paremmin kuin lyhyet (on testattu sitäkin).

Vierailija
5/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hiuksia ikinä auki paitsi nukkuessani.  Menevät takkuun ja ovat tiellä. Pitkät hiukset ovat muuten varsin helppohoitoiset. Ei tarvitse käydä koko aikaa kampaajalla tai föönata. Sen kun laittaa letille, nutturalle tai ponnarille.

Vierailija
6/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on erikoiset ihmettelyn aiheet. Minulla on pitkät hiukset juuri siksi, että ne saa kiinni toisin kuin lyhyet. En ole ikinä pitänyt pitkiä hiuksiani auki kuin kotona, ei vaan mielestäni sovi tyyliini, vaikka monelle muulle varmasti sopii.

Vierailija
7/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyt tukka ole ikinä yhtä helppo kuin hätäponnari, paitsi jos vetää ihan siiliksi.

Vierailija
8/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset kasvaa pois muodostaan aika nopeasti. Pitkät hiukset ovat huolettomat, ne voi sitaista aamulla nutturalle tai ponihännälle. Juhlia varten niihin saa monenlaisia kampauksia. Aina siis siistit 

Vierailija
9/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takaraivolla pyörre, joka hiukset auki näyttää kaljulta läntiltä. Mitä se ehkä hiusten ohenemisen myötä vähän onkin. Muuten vielä ihan nätit ja hyvinvoivat hiukset, mutta tuo ongelma estää auki pitämisen.

Vierailija
10/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä hiuksia ikinä auki paitsi nukkuessani.  Menevät takkuun ja ovat tiellä. Pitkät hiukset ovat muuten varsin helppohoitoiset. Ei tarvitse käydä koko aikaa kampaajalla tai föönata. Sen kun laittaa letille, nutturalle tai ponnarille.

Mulla on aina nutturalla ja sittenkun joskus avaan sen niin saan selvitellä takkuja:D

Vierailija
11/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauheaa kun jotkut pitää aina vapaana! Epäsiistiä. Varmaan eivät käy suihkussakasn ja silmävammatkin ihan itte aiheutettu jollain päihteillä, nynyy. Totuus on joskus kamalampaa ja jotkut keistä et ikinä uskoisi, ovat valmiita toisten ulkonäön sabotoimiseen, jopa jotta joku pointti tulisi selväksi. Näin toimii sairaat ja oksettavat  luuserit!

Vierailija
12/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on vaivaton, kun sen pitää aina kiinni. Mun tukkani ja päänahkani on vielä "koulutettu" siihen, ettei vaadi pesua kuin kerran viikossa. Kävin viimeksi kampaajalla vuonna 1994 :)

Vierailija
13/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pidän aina kiinni. Niin kuin jo todettu, ei tartte rampata kampaajalla. Vuosi voi mennä ihan hyvin ilman. Säästyy rahat.

Toinen syy on se, että Helsingissä tuulee aina! On rasittavaa kun tuuli lennättää tukkaa ja se on aina naamalla.

Joskus viitsiessäni väkerrän ranskalaisen letin tai kivemman nutturan. Yleensä kuitenkin siistillä nykeröllä.

Vierailija
14/14 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lyhyt kynityt vaaleat hukset omaava lääkäri ihminen. Mielestäni ei ole katkeeruutta eikä naurettavaa tuohtumusta, jos sanoisin että nauttisin nähdä eräät telkien takana, ja varsinkin jos niillä lapsia. Buhahaa vaan. törkyrikolksilla olleet toisen naisen ja hänen lasten kimpussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi