Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Itse en pystyisi elämään siivellä eli toisen rahoilla.
Enkä tuntisi oloani levolliseksi, jos suhteen syynä / perustana olisi raha.
Olen ihan omilla rahoilla opiskellut ammatin, hankkinut työpaikan ja saan siitä palkan.
Palkkatuloilla ostan mitä tarvitsen, ja haluan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla typerämpää kysymystä kuin otsikossa!? No rikkaissa miehissä kiinnostaa tietysti RAHA!
Tuo on miesten harhakuvitelmaa. Se mies ei kiinnosta ollenkaan. Vain se raha. Mies on turha, pakollinen riesa.
On hassua miten miehet katsovat rumaa, rikasta vanhaa miestä ja nuorta kaunotarta ja sanovat, että rikas mies kiinnostaa naisia. Sellainen ruma, vanha ukko. Ei kiinnosta. Veikkaan että sen vanhan miehen rahoilla kustannetaan ilonpito komeiden nuorten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi elämään siivellä eli toisen rahoilla.
Enkä tuntisi oloani levolliseksi, jos suhteen syynä / perustana olisi raha.
Olen ihan omilla rahoilla opiskellut ammatin, hankkinut työpaikan ja saan siitä palkan.
Palkkatuloilla ostan mitä tarvitsen, ja haluan.
Minä en pystyisi elämään itseäni 20 vuotta nuoremman, komean miehen kanssa josta kaikki tietäisivät että on kanssani vain rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on yhtä tyhmä kysymys kuin intin palikkakokeessa se klassinen: Olisitko mielummin kukkakauppias kuin miljonääri?
Hölmö kysymys. Miljonääri voi halutessaan olla myös kukkakauppias.
Harvalla kuninkaallisella tai miljonäärillä on rumaa vaimoa.
Kyllä se varallisuus ja maine mahdollistavat valitsemaan kauniiden joukosta. Köyhä mies saa olla aika komea ennen kuin pääsee samoille markkinoille, jos silloinkaan.
Osa halunnee nimenomaan niitä rahoja ja sitä elintasoa. Osa haluaa mieheltä ominaisuuksia, joita omaavat ovat usein myös menestyneitä. Kunnianhimoinen, älykäs ja sosiaalisesti lahjakas mies on harvemmin köyhä.
Itse en välitä miehen tulotasosta, nytkin olen epätoivoisesti rakastunut mieheen joka on tuloiltaan ja varallisuudeltaan kirkonrottaosastoa. Mutta eipä se minua huoli. Tasan ei käy nallekarkit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varallisuus ja maine mahdollistavat valitsemaan kauniiden joukosta. Köyhä mies saa olla aika komea ennen kuin pääsee samoille markkinoille, jos silloinkaan.
Jaa, eli jos haluaa valita kumppaninsa kaikista halutuimpien ja tavoitelluimpien joukosta, niin pitäisi itsekin olla jollakin tavalla huipputasoa. Ja tämä on epäreilua miten?
MIEHET, MIKÄ NIISSÄ KAUNIISSA NAISISSA OIKEIN VIEHÄTTÄÄ?
En ole koskaan tykännyt rikkaista. Heillä on muihin ihmisiin ylimielinen asenne. Tunnen esim. rikkaan yrittäjän, joka halveksii asiakkaitaan. No, mistähän hän saa rahansa? Halveksimiltaan asiakkailta. Samoin naisia yrittävät kohdella kuin rahalla voisi vaientaa naisen mielipiteet, vaatettaa heidät mieleisekseen ja ostaa heiltä palveluja. Yök.
(3 rikasta miestä on ollut kosioina, mutta en tykkää heistä. Sama vika kaikissa).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulen monasti että olen hyvän näköinen mies ja saan naisen kuin naisen. Totuus on ihan toinen kun en ole varakas enkä kunnianhimoinen.
Ei mikään. Ovat yleensä kokoomuksen äänestäjiä ja en tiedä mitään oksettavampaa, paitsi ehkä persujen äänestäjän.
Ei ole ollut rikasta miestä. On ollut duunari mies. Ja hyvä näin.
Varallisuus olisi mukavaa vaihteluaa pitkäaikaisen köyhyyden jälkeen.
Mieluummin tietysti minun varallisuuteni, niin ei tarvitsisi teeskennellä kivaa.
raha raha raha. mä haluun muiden rahaa. sossusta, kelasta, miehiltä...
Vierailija kirjoitti:
vähän kuitenkin olet katkera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, 50-luku kutsuu sinua takaisin.
Jos minun pitäisi valita, haluanko rikkaan miehen vai vaurastua itseä, niin olisi aika helppo valinta. Tottakai haluaisin vaurastua itse. Mitä iloa minulle jonkun miehen rahoista olisi? Hänhän sen päättäisi, mihin ne käyttää; mihin haluaa matkustaa; millaiseen paikkaan majoittua; minne mennä syömään jne. Ja sinä päivänä, kun en enää häntä miellyttäisi ja viihdyttäisi, hän vaihtaisi johonkin toiseen, joka olisi kiinnostunut hänen rahoistaan.
Avauksesi on niin pöljä, että siitä voisi yhtä hyvin kysyä, että no miksi ne rikkaat miehet sitten valitsevat nimenomaan kauniita naisia? Miksi kauneus naisissa viehättää? Miksi he eivät valitse perunanenäisiä taviksia?
Anteeksi.
Mä oon vaan vähän yksinkertainen, niin siksi tulee näin tyhmiä aloituksia.
Sori. Saanks mä sori?
Et voi perimällesi mitään, joten yritämme ymmärtää sinua.
Vierailija kirjoitti:
raha raha raha. mä haluun muiden rahaa. sossusta, kelasta, miehiltä...
Hän kysyi naisilta, mutta saathan sinäkin vastata.
2. yksinkertainen palstamiesoletettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän kuitenkin olet katkera
Niin ku mistä? Olen itsekin duunari.
Anteeksi.
Mä oon vaan vähän yksinkertainen, niin siksi tulee näin tyhmiä aloituksia.
Sori. Saanks mä sori?