Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?

Vierailija
13.09.2021 |

Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.

Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?

Kommentit (418)

Vierailija
241/418 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaasta miehestä on sentään jotain hyötyäkin. Suurin osa miehistä ei jaksa siivota/tehdä ruokaa/hoitaa yleisiä parisuhteeseen tai kodinhoitoon kuuluvia asioita. Rikas mies voi sentään palkata siivoojan :D

Vierailija
242/418 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi elättää mut. Se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/418 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi leikkiä prinsessaa kun lapsena ei saanut tehdä sit riittävästi.

Vierailija
244/418 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on yhtä tyhmä kysymys kuin intin palikkakokeessa se klassinen: Olisitko mielummin kukkakauppias kuin miljonääri?

No jos hallitsisin kukkakauppiaana esimerkiksi hollannin tulppaanimarkkinoita niin miljoonat olis taskurahaa.

Vierailija
245/418 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla miehillä on kauniit vaimot. --> Nai rikas mies. --> Olet kauniimpi.

Kuulemma vielä viisikymppisissäkin naisissa on niitä, joiden ensimmäinen kysymys ystävättären treffeistä on: "Oliko se rikas?"

Vierailija
246/418 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään. yleensä etuoikeutettuja, empatiakyvyttömiä kusipäitä.

Vierailija
247/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas mies on saavutus siinä, missä menestys työssä tai vaikkapa esiintymän löytäminen kaivosteollisuudessa. Tunteita tulee ja menee, mutta taloudellisen aseman merkitys on ja pysyy tärkeänä. Kateelliset voi piipittää mitä haluavat, mutta ne jotka voivat valita, valitsevat varakkaan miehen ja taloudellisen vakauden. N33

Vierailija
248/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun mulla ei ole koskaan ollut rikasta miestä. Niin rasittavia ja lapsellisia oletuksia, että jokainen nainen on vain rahan perässä. Mä en itse ainakaan voisi olla miehen kanssa pelkän rahan takia vaan kyllä mun pitää oikeasti rakastaa miestä ja haluta olla miehen kanssa hänen itsensä takia. Mä ahdistuisin hengiltä jos pitäisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa jota en rakasta tai josta en edes pitäisi.

Oma mies on tavallinen duunari joka tuloiltaan ehkä alempaa keskiluokkaa. Tuloissa en jää kovin paljon jälkeen ja kun kouluttaudun lisää, niin ero pienenee entisestään. Toinen rasittava ja lapsellinen oletus on, että naiset elää miesten rahoilla vaikka Suomessa suurin osa työikäisistä naisista on työelämässä ja tienaa itse omat rahansa. 

Vierailija
249/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis (uskoakseni, koska näin olen pitkin ikääni kaikilta kuullut). Mieheni on köyhä, mutta kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Ja on sielunkumppanini.

En koskaan haluaisi olla ihmisen kanssa, jolle olen hyödyke muiden jatkona. Ulkoinen kauneus on katoavaista, elämä on parempi rakentaa muille asioille.

Vierailija
250/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sosiaalituet, joten miestä ei onneksi ole pakko ottaa ainakaan selviytymisen takia, mutta monissa maissa näin ei ole. Ja niissä naisen on ehdottomasti järkevämpää naida rikas mies ja päätyä itse palveltavaksi, kuin mennä köyhän miehen tölliin miehen palvelijaksi.

Ei kahta kysymystäkään kumman itsekin valitsisin, jos olisi pakko.

Vierailija
251/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raha tietenkin. Turha lässyttää muuta.Rikkaalle on kivempi teeskennellä orkkujakin kun tietää saavansa taas jonkun kivan korun,matkan, laukun,vaatteita palkinnoksi.... eikä tartte käydä töissä muuta kuin huvikseen jossa joku rakastaja on käytettävissä oikeaan nautintoon

Vierailija
252/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No raha tietenkin. Turha lässyttää muuta.Rikkaalle on kivempi teeskennellä orkkujakin kun tietää saavansa taas jonkun kivan korun,matkan, laukun,vaatteita palkinnoksi.... eikä tartte käydä töissä muuta kuin huvikseen jossa joku rakastaja on käytettävissä oikeaan nautintoon

Sille on ihan nimensäkin joka koruja, matkoja, laukkuja ja rahaa vasten teeskentelee orkkuja miehille. Se alkaa h:lla. Kansankielisesti siis. Virallinen nimitys prostituutio.

Vierailija
253/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin väsynyttä....

En ole koskaan edes hakeutunut rikkaan miehen seuraan. Olen duunari ja mies on duunari.

Vierailija
254/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään enää, kun tunnen useamman. Suurin osa on täysin sairaita ja persoonallisuushäiriöisiä. Samanlaiset akat niillä yleensä on.

Vierailija
255/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se johdu siitä että rikkaat ovat supliikkimiehiä. Köyhät ovat enemmän sisäänpäin kääntyviä ja elävät omassa pienessä kuplassa jossa eivät näe omaa arvoaan. Pyytelevät anteeksi omaa olemassaoloa. Ja tietenkin sama on naisilla mutta rikkaus onkin heillä ulkonakö eikä mammona.

Vierailija
256/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se johdu siitä että rikkaat ovat supliikkimiehiä. Köyhät ovat enemmän sisäänpäin kääntyviä ja elävät omassa pienessä kuplassa jossa eivät näe omaa arvoaan. Pyytelevät anteeksi omaa olemassaoloa. Ja tietenkin sama on naisilla mutta rikkaus onkin heillä ulkonakö eikä mammona.

Kyllä niillä rikkailla vanhemmilla naisillakin on yleensä nuoria miehiä rakastajana. Madonnakaan ei oman ikäisiinsä papparaisiin koske pitkällä tikullakaan. Kuinka aitoja ja vilpittömiä nämä suhteet sitten ovat, sen voi jokainen itse päätellä. Kyllähän sitä tapahtuu, että jotkut ihastuvat selvästi itseään iäkkäämpiin naisiin/miehiin, mutta rikkailla se tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
257/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on varakas. Minulla on päivää ennen tilipäivää rahat vähissä.

Pientä puskuria kerään, mutta tuleva ostoslista on pitkä.

Olen lähes minimalisti. Miesystäväni ennen joulua sanoi hän ei keksi minulle mitään ostettavaa. Kysyi suoraan mikä näistä olisi kiva ja näytti vaihtoehtoja.

Pari v sitten vei minut alusvaateosastolle.

Oli valinnut etukäteen jotain, myös oli myyjälle aika. Sain alusvaatteita, jotka näytti kivoilta, mutta eivät niinkään tunnu mukavilta. Käytän niitä yhteisinä viikonloppuina.

Tällä hetkellä vietämme yhdessä joka 2 vkonloppu. Mies tulee minun luo, tuo ruokakassin mukanaan. Teemme paljon kaikkea, lähinnä ilmaisia tai edullisia asioita.

Miesystävän poika, olemme nähneet pari krt, kysyi epäsuorasti kuinka paljon hänen isänsä tukee minua. Miesystävä vastasi 0 euroa. Päinvastoin. Majoitan hänet lähes aina.

Olemme nyt olleet pari krt matkoilla. Miesystävä on ollut työmatkalla ja hän on pidentänyt matkaa. Hän on maksanut minun lennot pisteillä ja maksanut majoituksen.

Jos viivan alle laitettaisiin kaikki, kyllä hän on maksanut enemmän. Miesystävä ajattelee minä olen makksanut enemmän.

On kiva päästä matkalle, mutta en kaipaa lahjoja, dinnereitä jne.

Haluan olla toisen seurassa, läheisyyttä.

Vierailija
258/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin avioon köyhän miehen kanssa. Sitten sen miljonääriäiti kuoli. Kyllähän varallisuus elämää helpottaa. Ei tarvitse pikkurahoista miettiä eikä rahasta riidellä. Meillä on yhteinen tili eikä avioehtoa.

Vierailija
259/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin lapsuuden köyhyydessä. Nyt en pussaa alle 200000e vuosituloista tai alle 2m omaisuutta.

Hintansa kaikella.

Vierailija
260/418 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Suomessa asiat on toisin. Parhaimmat naiset ovat rentuilla ja väkivaltarikollisilla.

Jos sun mielestä naamatatuoidut WT:eet on niitä parhaita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän