Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
No tietysti se mitä löytyy housujen alta. Ei minua se lompakon paksuus kiinnosta sitten vähääkään. Ei siis yhtään. Tarkoitan todella, ettei miehen varallisuudella ole väliä.... Rahalla ei rakkaudessa ole merkitystä... Ehkä... tai no, en mä tiedä, kun en oo köyhien kanssa seukannu.
Jos nyt ihan totta puhutaan se mitä housuista löytyy ja sen paksuus ei kiinnosta ketään naista, mutta se housujen taskusta löytyvä lompakon paksuus kyllä suurinta osaa kylläkin kiinnostaa.
Oletatko ap että tämän sun aloituksen lukee ja siihen vastaa vain kauniit nuoret naiset?
Miksi kysyt että mikä teitä NAISIA viehättää, kun tarkoitat kysyä että mikä nuoria kauniita naisia viehättää rikkaissa miehissä? Me av mammat ei olla nuoria ja kauniita, joten turhaan meiltä kyselet, meille on nuorten kauniiden naisten aivoitukset täysi mysteeri. Kuten myös nuorten komeiden miesten. Me elämme täysin eri maailmassa.
En tiiä kun en ole koskaan sellaiseen ihastunut.
Onko se nyt mikään ihme? Raataako mieluummin niska limassa paskaduunissa, tulla töistä kotiin ja tehdä siellä toinen työpäivä tavismiehen kaljotellessa sohvalla? Ja maksat tästä kaikesta ihanuudesta puolet?
Vai ollako rikkaan miehen vaimo jonka ei välttämättä tarvitse käydä töissä ollenkaan, ainakaan sellaisessa mistä ei nauti. On aikaa ja rahaa näyttää hyvältä, huolehtia terveydestään ja lapset syntyvät kultalusikka suussa. Hmm, miksiköhän jälkimmäinen kiinnostaa enemmän?
Tavismiestä joutuu passaamaan, kun taas rikas mies passaa naista.
Rikkaan elämän kustantama luksus voi olla houkuttelevaa. Sen takia jotkut tekevät kompromissejä sen suhteen minkälaisen ihmisen huolivat. Rikkauden houkutukset näkyy olevan joillekin liian suuri houkutus. Mikä siinä rikkaudessa sitten houkuttaa? Helppo elämä, luksus, yltäkylläisyys, unelmat, tavarat, asunto, jne. Eli mitä nyt rahalla saa hankittua. Tuo helpon elämän osuus myös tärkeä.
En voisi olla persaukisen miehen kanssa. En siis ihastu saatika rakastu sellaisiin. Tajusin tämän jo nuorena, ja yhä vakuuttuneempi että kannattaa todella miettiä kehen rakastuu, vaikuttaa todella paljon loppuelämään naiko tyhjätaskun. Yleensä varakkailla on myös niitä hyviä ominaispiirteitä, miksi ovat ylipäänsä vaurastuneet. Fiksumpia jne. Ja rakkausliitossa olen, eivät sulje millään tavalla toisiaan pois. Miksei siis ottaisi sellaista jolla rahaa on ja ketä rakastaa. Tästä ajatellaan nurinkurisen mustavalkoisesti suomalaisittain, kuten näistäkin vastauksista näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan viehätä kenenkään rikkaus tai köyhyys. Ei miehissä tai naisissa.
Mutta miksi juuri niillä rikkailla miehillä on KAUNIIT naiset? Mikä niitä rikkaita miehiä niissä kauniissa nuorissa naisissa viehättää? Miksi ei viehätä lihavat, rumat tai vanhat naiset?
Varmaan sen takia että liikutaan samoissa piireissä esimerkiksi mallien ja julkkisten kanssa, missä tavikset eivät edes liiku. Ei ne kauniitkaan naiset mitään ihan tyhjätaskuja yleensä ole koska kauniilta näyttäminen maksaa ihan helvetisti. Ja kukapa ei haluaisi kumppanin joka on hyvän näköinen, jos on mahdollista saada sellainen? Ruma ihminen voi olla yhtä mukava luonteeltaan, mutta jos on mahdollista saada mukava ihminen joka on vielä kauniskin, miksei? Sama pätee rahaan. Moni köyhä on mukava luonne, mutta jos on mahdollisuus saada rikas jolla mukava luonne, miksei?
Ja mukavalla luonteella tarkoitan sitä, mitä kukakin sellaisena pitää. Esimerkiksi pinnalliset ulkonäköään palvovat eivät ole jokaisen mielestä mukavaluonteisia, mutta samanmielisen ihmisen silmissä ovat. He eivät välttämättä edes etsi mitään loppuelämän suhdetta. Esimerkiksi noissa julkkispiireissä on enemmän sääntö kuin poikkeus, että kumppania vaihdellaan jatkuvasti ja ne akat pyörii mieheltä toiselle.
Ei kiinnosta rikas mies rahojensa takia. Mitä minä niillä rahoilla tekisin, eiväthän ne ole minun? Ennemmin toivoisin, että tulotaso olisi suunnilleen samanlainen, niin voisi suunnitella vaikka lomamatkoja niin, että ei toisen tarvitsisi kituutella turhaan eikä toisen olla huolissaan rahojen riittävyydestä. Ja muutenkin arki olisi myös helpompaa
Ihana ottaa köyhä mies jonka voi elättää. t.jortsu
Vierailija kirjoitti:
Asuakko pienessä homeisessa talossa duunarin kanssa vai 500 neliön "palatsissa" rikkaan miehen kanssa, ei kovin vaikea valita, joka voi tarjota unelma elämän. Tottakai lapsia kannattaa hommata vielä silloin kun on kauneimmillaan niin rikas mies pysyy eikä vaihda nuorempaan.
Tämä. Naisen ainoa arvo on ulkonäkö. Siksi kauniina kokee paljon näpäyttelyä muilta naisilta.
Varmaan on vähän tottumuksestakin kiinni. Olen itse elänyt sekä köyhänä että rikkaana ja nyt kun mulla on rahaa, en ikinä suostuisi luopumaan tästä elämästä enää. En vaikka olinkin köyhänä ihan tyytyväinen, mutta nyt on niin paljon vähemmän huolia. Nyt sen vasta tajuaa kunnolla kuinka paljon helpompaa elämä on kun ei tarvitse olla jatkuvasti huolissaan.
En itse ole koskaan ollut kaunis, mutta muistan kyllä vierestä katsoneeni kuinka niitä kauniita naisia kestitettiin miesten taholta. Heille osteltiin kaikkea, tehtiin palveluksia ilmaiseksi jne. Eli ne kauniit naiset totutettiin parempaan elämään jo nuorena. Mä taas totuin siihen, että jos haluan seurustella niin mun pitää maksaa vähintään puolet kaikesta, ellei jopa kaikki jos mies oli työtön. Mulle ei ikinä mitään makseltu eikä osteltu, ennemminkin olin itse se maksaja.
Olen hankkinut omaisuuteni itse ja yksin. En huolisi enää tähän köyhää miestä rahojani kuppaamaan. Nyt kun mulla sitä jopa onkin ihan kivasti. Ei mies ja seksi niin ihmeellistä ole, että siitä maksaisin.
Taitaa olla hyvin suomalaisen kulttuurin ilmiö, että niin moni nainen vakuuttelee, että miehen varallisuus ja rahat eivät kiinnosta lainkaan. Jo meidän naapurimaissa, jokaisessa ilmansuunnassa, muista Euroopan maista puhumattakaan, myös miehen varallisuutta pidetään yhtenä tärkeänä mittana miehen kyvykkyydestä ja arvosta myös elämänkumppanina ja perheen isänä.
Missä niitä rikkaita miehiä sitten on? Ei ole omaan näköpiiriini tullut elämäni aikana.
Kaikki miehet haluavat kauniin naisen. Kaikki eivät saa. Komeat saa, rikkaat saa, menestyneet saa- muut joutuvat tyytymään tavallisiin. Jotkut onnettomat joutuvat tyytymään rumiin naisiin.
Raha ei ole pahasta ja usein miehillä jotkka ovat sitä tehneet täytyy olla muutenkin karismaa ja työmoraalia mikä on seksikästä. Ei ihme että ovat naisten makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti se mitä löytyy housujen alta. Ei minua se lompakon paksuus kiinnosta sitten vähääkään. Ei siis yhtään. Tarkoitan todella, ettei miehen varallisuudella ole väliä.... Rahalla ei rakkaudessa ole merkitystä... Ehkä... tai no, en mä tiedä, kun en oo köyhien kanssa seukannu.
Jos nyt ihan totta puhutaan se mitä housuista löytyy ja sen paksuus ei kiinnosta ketään naista, mutta se housujen taskusta löytyvä lompakon paksuus kyllä suurinta osaa kylläkin kiinnostaa.
No jos noista kahdesta on pakko valita niin joo, mua kiinnostaa enemmän miehen kyky huolehtia omasta taloudestaan kuin joku typerä munan koko. Ei se muna niin ihmeelliseltä tunnu pillussa kuin te miehet luulette. Ei vaikka se olisi ihan kookaskin. Paljon enemmän saan iloa muista hyvistä asioista siinä miehessä. Siitä että mies huomioi naista, on hyvä perheen isä, osallistuu kaikkeen oma-aloitteisesti, ei kaljoittele, ei odota naisen passaavan miestä yksipuolisesti jne. Ja kyllähän köyhäkin mies VOI olla sellainen, mutta rikas on paljon todennäköisemmin koska hänellä on pitkäjänteisyyttä ja kunnianhimoa olla muuta kuin vetelehtijä. Köyhät miehet tuntuu ihan järjestään etsivän "perinteistä naista" eli ilmaista piikaa itselleen. Koulutetut miehet ihan tutkitustikin osallistuvat esimerkiksi lasten hoitoon enemmän, pitävät enemmän vanhempainvapaita jne. Miksei nainen valitsisi sellaista miestä joka antaakin jotain parisuhteelle, eikä ole vain perässävedettävä nahjus?
Ja turhaan te miehet jeesustelette. Ei teitäkään tosiasiassa innosta parisuhde jonkun kaljaa kittaavan kallunaisen kanssa, joka ei käy töissä, ei osaa tehdä ruokaa, kämppä on kuin pommin jäljiltä, rahat on aina loppu kun ne kuluu röökiin ja siideriin jne.
Mua ei mikään. Olisi noloa olla vaan joku rikkaan miehen reikä. Eikä meillä olisi mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä rikkaita miehiä sitten on? Ei ole omaan näköpiiriini tullut elämäni aikana.
No jos sä oot ite köyhä ja vaatimattoman näköinen, et todennäköisesti liiku missään paikoissa missä rikkaat miehet liikkuu. Käyt jossain mäkkärissä syömässä ja räkälässä baarissa. Yllättävästi niissä ei näe niitä mallitasoisia naisia ollenkaan. Ne käy kalliissa ravintoloissa ja muissa kalliissa paikoissa mallitoimiston laskuun ja vaan odottaa että joku rikas jahdin omistaja tulee juttelemaan ja pyytämään huviajelulle miljoonajahdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluavat kauniin naisen. Kaikki eivät saa. Komeat saa, rikkaat saa, menestyneet saa- muut joutuvat tyytymään tavallisiin. Jotkut onnettomat joutuvat tyytymään rumiin naisiin.
Ja ruma nainen saa sitten tästä tyytyjämiehestä itselleen passattavan mieslapsen jota ei kiinnosta koko nainen ollenkaan, muuta kuin silloin kun miestä panettaa. Huomaatteko kuinka ympyrä sulkeutuu?
Ei mua ainakaan viehätä kenenkään rikkaus tai köyhyys. Ei miehissä tai naisissa.
Mutta miksi juuri niillä rikkailla miehillä on KAUNIIT naiset? Mikä niitä rikkaita miehiä niissä kauniissa nuorissa naisissa viehättää? Miksi ei viehätä lihavat, rumat tai vanhat naiset?