Jos miehesi sanoisi sinulle näin:
"Mee vittuun siitä", kun kömmit miehen kainaloon.
Miten reagoisit?
Kommentit (24)
Ei sanoisi koskaan noin, koska ei ole moukka.
:O No en tiedä, ei ole onneksi ikinä sanonut. Ottaisin kyllä varmasti itseeni. Mutta aivan samalla tavalla miehenikin loukkaantuisi minulle, mikäli minä sanoisin hänelle noin rumasti, kun toinen yrittäisi hakea hellyyttä.
Pidättelen tässä nyt itkua. Meikkasin ja puen kohta vaatteet päälleni. Taidan lähteä kaupungille pyörimään. Tuli helvetin paha mieli, eikä mies edes tajua sitä. Käyttäytyy, kun mitään ei olisi tapahtunut.
Ap
Varmaan suuttuisin ja kysyisin, että "mitä vittua hei!?" ja lähtisin pois, vaikka sinne vittuun sitten, mutta miehen luo en palaisi ennen, kuin pyytää anteeksi ja selittäisi miksi sanoi noin. Onneksi mieheni ei tuollaista sano.
Sanoisin et "Mene itse!" Ja kömpisin omalle puolelle hyvään asentoon
"Mitä vittua ei sitte saatana" ja lähtisin pois:D
Riippuu millä äänensävyllä ja missä tilanteessa sanoo noin. Jos ihan vitsikkäästi ja leikillä heittää kun alan halailla kesken kaiken niin ihan ymmärrettävää ja näin käykin joskus. Joskus kesken riidan tuo karkaa itse kenenkin suusta. Jos taas ihan kesken kaiken tulee vihaisena niin kysyisin kyllä, että mikäs nyt noin kiukuttaa ja selvittäisin tilanteen enkä vain marttyyrimaisesti odottaisi anteeksi pyyntöä.
Kyseenalaistaisin voimakkaasti tekemäni miesvalinnan.
No lähtisin kyl vittuun siitä :D koska ei tollasta viitti kuunnella.
Ilmoittaisin että mulle ei puhuta noin ja olisin hyvin hankala kunnes tajuaisi pyytää anteeksi. En itkisi tai uhriutuisi vaan raivostuisin. Ei mies onneksi mitään tuollaista mulle koskaan sanoisikaan.
En enää mitään, aika perusmeininkiä nykyään täällä.
Ainakin menisin pois, sillä seuraani ei selvästikään sillä hetkellä kaivattaisi. Se on aivan järjettömän rasittavaa, että aikuista ihmistä ei saa tottelemaan puheella, vaan toinen jää vaan patsastelemaan paikalleen vaikka on käsketty pois. Se pahentaa tilannetta, aina.
Sanontatapa on kyllä todella ruma, kerran selvästikään ei ole teidän normaalia kielenkäyttöä, joten vaatisin anteeksipyynnön ja selityksen siitä, miksi asia on noin rumasti sanottu.
Nyt on höyryjä päästetty shoppailun merkeissä ja matkaan kotiin takaisin. Saas nähdä, pyytääkö mies anteeksi.
Ap
No jos sanoisi noin, niin kysyisin että mikä häntä vaivaa.
Menisin pois äärimmäisen loukkaantuneena enkä puhuisi miehelle ennenkuin hän olisi pyytänyt kauniisti anteeksi. Mulle ei puhuta noin.