Mitä kuuluisin sukunimikaimasi on saanut aikaan?
Onko hän sukua?
Minun kuuluisin sukunimikaimani on yksi suomen kirjakielen isistä, ei ole tiettävästi sukua.
Kommentit (128)
Kuuluisin sukunimikaimani rakensi Saksaan linnan, joka nykyisin on museona. Tiettävästi on virallisestikin esi-isäni.
Voittanut olympiahopeaa hiihdossa. Ja on sukua.
Korusuunnittelija. Itseasiassa etunimi sama kuin miehelläni. Omalla tyttönimelläni ei ketään,koska niitä sukunimiä suomessa enää alle 40..
Mun sukunimellä löytyy wikipediasta 66:sta ihmisestä artikkeli. En tiedä kuka tunnetuin, itse en tunnista nimistä ketään. Muusikoita, urheilijoita ja poliitikkoja lähinnä, sukunimeni on tyyliä Virtanen
Olympiavoittaja (kesäkisat). Ei sukua.
Oli yksi Hurriganesin jäsenistä, kaukaista sukua.
Kaksi muusikkoa, toinen tunnettu ja toinenkin tietyissä piireissä. Jälkimmäinen sukua.
Voittanut maailmanmestaruuden formuloissa. Ei sukua.
Muusikko, pikkuserkku. Toinen pikkuserkku erään tämänhetkisen ministerin erityisavustaja, hän tosin otti naimisiin mennessä miehensä nimen, mulla laiskana ihmisenä edelleen tyttönimi, vaikka naimisissa olen.
Näyttelijä - on sukua
Erikoislääkäri - ei ole sukua
Muita ei nyt tule mieleen enkä jaksa kvg
Näytellyt Salkkareissa ja keskinkertaisissa suomileffoissa :)
Ja ei ole sukua, myöskään ex-miehelleni.
Presidenttinä ollut ja sukuakin vielä
Jääkiekkoilija, taitoluistelija... Kumpi lie kuuluisampi.
Istunut vankilassa jo vuoden päivät vissiin vähän kaikenmaailman hämärähommien takia. Ei taida olla sukua.
Mulla suht harvinainen sukunimi, niin mitään isoja julkimoita ei sillä nimellä ole. Mutta jos sukua miettii niin yksi tanssii kansallisbaletissa.
Matemaatikko.