Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kännykkäsi ja miksi juuri se?

Vierailija
24.10.2014 |

Mikä känny käytössä ja miksi se?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 4s

Juttelee sujuvasti meidän tietokoneen kanssa.

Vierailija
22/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia Lumia 635. Nokia siksi, että olen tottunut niihin ja tykkään. Älypuhelin siksi, että on kätevää kun voi esim. tarkistaa pankkisaldon, käyttää whatsappia, navigointia ynnä muita älypuhelimen ominaisuuksia. Ja minun silmääni on tyylikkäämpi kuin esim. 520 jota myös harkitsin. 635 myös siksi, että vaikkei minulla vielä ole 4G-liittymää niin onpahan sitten ainakin 4G-puhelin jos sen liittymän joskus vaihdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZTE? Siksi, kun sain tämän. Edellinen oli samsungin iskun- ja kosteudenkestävä malli. Em. juuri siksi, kestävä, ja siksi että se oli edullinen ja käytännöllinen.

OT: eka "älypuhelin" oli nokian n70, se silloin (n. 10v? sitten) siksi että ko. puhelimen alustalle oli tuolloin käytännöllinen sovellus jolla pystyin käyttämään palvelimella olevia sovelluksia ja kotihakemistoa, koneita ylipäänsä. Nykykehitys on hupsu ja tajuton - toki on jees kun voi pankkiasiat hoitaa, siihen meidän win XPpro ei enää pysty.

Vierailija
24/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys OT:iin: toki n70 ei ite ollu älykäs, eikä raahvista käyttöä se ollut, ju nou, tekstillä pärjäs, toki joitain näppäinyhdistelmillä tehtäviä juttuja oli hankalampi/mahdoton tehdä (esim. tekstinkäsittelyohjelmalla). Onnistu sentään Ctrl-X ja Ctrl-X-S.

Niin, ja olihan siiinä kamera salamalla + kamera videopuheluita varten + Bluetooth. :D

Vierailija
25/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 5. Hermostuin edelliseen Nokia E7. Mies yllytti ostamaan Iphone. Kokeilin hetken miehen vanhaa ja totesin tämän olevan ihan helppokäyttöinen. Eka Iphone ja pois en vaihtaisi. Vaikka olin vannoutunut Nokiafani.

Vierailija
26/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä OT:na lisätä tämmönen välihuomautus, että on hassua, että jutut mitkä on olleet nk nörttitaloudessa arkea mukavoittavia asioita jo n. kymmenen vuotta on tulleet nyt nk suurelle yleisölle uutuutena ja tietenkin kaupallisina palveluina.

Vierailija
27/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone 5. Edellinen puhelimeni oli kaverin vanha iPhone 3GS, jonka ostin käytettynä. Kun se sitten melkein 4v käytettynä hajosi, tuntui luontevalta jatkaa omenakannassa ja ostin sitten tuon "femman". Kunhan tolle tulee minuutit täyteen, ostan todennäköisesti uuden/uusimman iPhonen, mutta ei tuo nyt melkein parin vuoden käytön jälkeen mitenkään vanhentuneelta tunnu. 

Vierailija
28/28 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sony Xperia z1 compact. Pieni ja näppärä. Kestää märkiä sääolosuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä