kännykkäsi ja miksi juuri se?
Kommentit (28)
Sonyn Xperia
Mulla oli vuosikaudet i-puhelimia ja kyllästyin/tuskastuihin applen jekkuihin. Pitkään mietin windowsin ja androidin välillä ...windowsiin en ihastunut vaikka yritin miehen puhelimella totutella. Sonylla oli kivoin android - samsungit oli jotenkin epätyylikkäitä (daa)
Oon ihan hirveen tyytyväinen puhelimeeni. Ainoa pikkupieni miinus kamerasta.
OnePlus One. Piti kokeilla millainen on "Flagship killer".
iPhone 6. Tykkään Applesta ja muutkin elektroniikkakamat on niiltä, toimivat yhdessä.
Iphone 4s. Halusin hyvän kameran ja puhelimen joka synkkaa koneen kanssa. Kamera ei ole kyllä erityisen hyvä muutakun päivänvalossa. Ajattelin käyttää tämän "loppuun" ja sitten ostaa uuden iPhonen. :)
Samsung trend plus tms. Puhelin oli varmaan edullisin älypuhelin. En tarvitse muuta, kuin soittamiseen ja whatsupiin sen minkä uutisia, blogeja tai tätä pöllöpalstaa selaan, onnistuu.
iPhone 4S, sain miehen vanhan ilmaiseksi. Olen käyttänyt iPhonea (3G, 4, 4S) vuodesta 2008 ja tykkään näistä kyllä muutenkin.
Nokia 3210. Toimivaja riittävä meikälle.
iPhone 5. Nokian jälkeen ainoa puhelin, joka ajatteli samallalailla kuin mä. Lumioiden ja Samsungien kanssa meni totaalisesti hermo.
HTC one, kirosin miehelle viestillä kun vanha ei toiminut, että tuo mulle toimiva känny. Toi työmatkalta tullessaan tämän
Nokia E51. Joskus täytyy soittaa puheluita tai vastata niihin. Ei sen kummempaa syytä.
Samsung Galaxy Xcover2. Veden ja pölynkestävä ja kestää myös rajumpaa käsittelyä. Sopii hyvin uhmaikäisen lapsen äidin äärimmäisiin olosuhteisiin.
Nokian C5, joka on kuulemma peräti älypuhelin. Kukaan sitä ei kyllä tullut maininneeksi silloin, kun hankin sen entisen hajonneen tilalle. Yksi kriteeri oli suht. hyvä kamera. Älyominaisuuksia ei ole aktivoitu, sillä mitä älytön tekee niillä. Puhelut ja tekstiviestit ovat tärkeimmät eli yksinkertaisempi laite olisi riittänyt, mutta kun ei ollut sopivaa tarjolla. Melkein kaikkia olisi pitänyt tökkiä sormella - ei kiitos mulle! Oli siis otettava se, mikä oli saatavilla. No onhan tuo toiminut ihan hyvin, kamerakin, jota en enää niin paljon tarvitse, koska hankin erillisen kameran.
Nokia Lumia 1320.
Kuuden tuuman näyttö (tärkein kriteeri, käytän paljon nettiä tällä), edullinen hinta ja miellyttävä käyttää.
Nokia-joku-mikä lie; ainakin kymmenen vuotta vanha! Ei edes kameraa, mutta toimii kuin unelma muuten. Joo, siis yli kymmenen vuottahan tolla on ikää, en edes muista, milloin ostin. Puhelut ja viestit toimii. Ehkä aivoja rassatakseen pitäisi ostaa uusi! Netti toimii täällä kotona enkä ole havainnut tarvetta sille muualla. Mutta tiedän, että kun ostan uuden puhelimen, niin tarpeet lisääntyy. Kai sitä vanhakin vielä oppii?
Nokia 1100. Sillä voi soittaa puheluita ja lähettää ja vastaanottaa tekstiviestejä; muuhun en puhelinta tarvitse. Akku kestää viikon verran yhdellä latauksella. Ai niin, on siinä herätyskellokin, jota jopa joskus käytän, ja taskulamppu, jota ei ole tullut käytettyä mutta onhan se hauska olemassa.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:04"]OnePlus One. Piti kokeilla millainen on "Flagship killer".
[/quote]
Kerro lisää, olen harkitsemassa tuota
Sony Xperia acroS. Halusin kestävän puhelimen hyvällä kameralla. Ja hyvin on kestänyt monta vuotta vaikka kuinka on lennellyt.
Samsung galaxy mega 6.2 " näytöllä. Siksi että voi töissä surffailla netissä ja katsella leffoja. Työkoneella senverran kova kuri eri sivustojen suhteen. Ohut luuri, nahkaiset kannet, joissa pari korttipaikkaa, niin käy myös lompakosta :)
Htc one m8. Mulla oli edellinenkin htc ja halusin samanlaisen uudemman. Kaikki toimii siinä todella hyvin, eikä mikään töki