G: Oletko ollut häissä, joissa on ollut vessakori?
Kommentit (55)
Sukkahousuvalikoima on ollut kova sana. Olen sellaiset kerran ottanut kun sukkikset rikkoontui. Kivaa huomioonottavaa toimintaa kutsujilta!
Meillä oli ja paljon tuli vierailta siitä kiitosta! Naisten vessassa olevassa korissa oli siteitä, tamponeja, kortsuja, nenäliinoja, hiuslakkaa, varasukkikset, purkkaa ja pastillia, särkylääkettä ja rakkolaastareita.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:34"]
Olen ollut, ja minusta se oli nolo. En käyttänyt siitä mitään. Ei ole kiva kun esillä on jotain kuukautissuojia tms. Jokainen vieras osaa varmaan ottaa omat tamponinsa häihin mukaan jos on kuukautiset.
[/quote]
Minusta on tosi noloa, kun vessoissa on wc-paperia! Kai nyt jokainen kuljettaa omaa rullaa mukanaan, jos on aikomus käydä paskalla.
Ja onhan noloa jo sekin, että rakennuksiin asennetaan wc-pönttöjä. Tosi noloa, jos joku tulee minun luokseni, näkee pöntön vessassani ja ajattelee, että saakutti, täällä paskotaan!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:42"]
Minusta olisi hyvä sellainen kori, että siellä olisi donitseja, tupakkaa, akuankkoja, taskulamppu, pyykkipoikia, kiiltokuva, pieni kattila, joulupaperia, serpentiiniä, Buranaa, taskulaskin, jääkaappimagneetti, ovistoppari ja jäätelöä.
[/quote]
Mutta ei kai sentään hiusdonitseja? Kukaan trendikäs, itseään kunnioittava nainen ei käytä sellaista, ainakaan Manhattanilla!!!!
[/quote]
Tsot tsot, tyylikkäitä ovat juuri nyt. Taidat olla muodin saralla vähän jäljessä.
Noi on just niitä juttuja millä ajetaan kaasot ja muut hermoromahduksen partaalle. Juoksutetaan ostamassa just niitä oikeita vaaleanpunaisia vanupuikkoja. Jos morsian haluaa tehdä vessakorin niin hankkii ne pikkuhousunsuojat ja muut ihan itse.
Jos tuo on isommissa häissä, toimiiko se oikeasti niin että hädässä olevat ottavat sieltä jotain oikeasti tarvitsemaansa? Vai rohmuavatko ihmise sietä tyyliin "jee kortsuja otan kourallisen, kiva hiuslakkaa, oma onkin loppumassa ja pullokin mahtuu laukkuun, hmm laastareita tarttee aina otan mukaan, kato hyvät sukkahousut, nami monta pikkupulloa ilmaista viinaa..." jne. Toki pienemmissä häissä jossa ollaan vain rakkaiden ja läheisten kanssa tuollaista ei varmasti tapahdu, mutta entä jos paikalla on myös kaukaisempia sukulaisia ja kutsuttujen ventovieraita aveceja, toimiiko tuo myös silloin?
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun en tuollaisiin ole törmännyt :) Onko tuo siis yleinenkin tapa häissä nykyään, ja pidetäänkö sitä ajattelevaisena?
Minusta olisi hyvä sellainen kori, että siellä olisi donitseja, tupakkaa, akuankkoja, taskulamppu, pyykkipoikia, kiiltokuva, pieni kattila, joulupaperia, serpentiiniä, Buranaa, taskulaskin, jääkaappimagneetti, ovistoppari ja jäätelöä.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:42"]
[/quote]
Ei pidä unohtaa kondomeja!
[/quote]
Mutta ei kai sentään hiusdonitseja? Kukaan trendikäs, itseään kunnioittava nainen ei käytä sellaista, ainakaan Manhattanilla!!!!
En ole ollut häissä, mutta ravintoloiden vessoissa ja juhlissa on tullut käytettyä "vessakorista" esim. hiuslakkaa, kuivashampoota, hammastikkuja, puuterilappuja ja vanupuikkoja.
[/quote]
Korissa voisi olla myös rahaa, ja sitä saisi ottaa vapaasti.
Olen ollut ja olihan se kori ihan soma, mutta en usko sieltä kenenkään mitään käyttäneen. Aika koskemattomalta näytti koko illan.
Jos itse sellaisesta jotain tarvitsisin, niin ehkä hakaneuloja. Niitä harvemmin on missään juhlapaikalla. Niin, ja laastareita. Helpottaa kovasti, jos tulee tanssiessa rakko jalkaan.
Meidän häissä oli ja hyvin oli kulunut tavaraa. Oli sieltä tamppooneitakin lähtenyt, kun joku epäili että vieraat kyllä osaavat ottaa mukaansa. Vieraani onneksi siellä oli. Hammastikkuja, hiuslakkaa, sukkahousut löytyi sieltä kun kaasolla tuli silmäpako kesken illan :)
Itse vieraana ollessani yksissä häissä siellä oli näiden lisäksi myös pikkupulloja. Saatiin vessareissulla Baileys-hömpsyt :D
Puuteripaperi, pumpulipuikko, hiuslakka, hajuvesi, pastilli, purkka, hengityksenraikastussuihke, pikkuhousunsuoja, burana, kondomi. Noita kaikkia olen käyttänyt häiden wc-koreista. Jokaisissa häissä, joissa olen ollut vuoden 2011 jälkeen on tuo wc-kori ollut, suht samalla sisällöllä.
Meidän häissä oli. Hääjuhla alkoi klo 17 ja kortsut loppuivat sekä miesten - että naistenvessasta jo klo 21.30.
Hääjuhla oli mökkityyliin jossa osa vieraista yöpyi.
Olen ollut, otin korista kondomin ja pari viinapaukkua.
Joo, on ollut useissakin. Hyvä idea, vaikken itse ole käyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:34"]
Olen ollut, ja minusta se oli nolo. En käyttänyt siitä mitään. Ei ole kiva kun esillä on jotain kuukautissuojia tms. Jokainen vieras osaa varmaan ottaa omat tamponinsa häihin mukaan jos on kuukautiset.
[/quote]
Miksi kuukautissuojat ovat sinusta noloja? Tilaatko ne kotonakin netistä ja vielä naapurin osoitteeseen, ettei kukaan vaan tiedä, että sinullakin on kuukautiset :O
Minusta kiva idea! Vieraiden huomioimista.
Omissa häissämme sellaiset oli molemmissa vessoissa ja oli käytetty tavaraa aika lailla! Siellä oli mm. kosteuspyyhkeitä, dödöä, laastareita, kuukautissuojia, varasukkiksia, kampa, pinnejä, hiuslakkaa, pastilleja ja purkkaa. Sitten vähän "läpällä" jeesusteippiä, Aku Ankka yms.
Saatiin hurjasti kiitoksia noista, ja oikeasti tuli näemmä tarpeeseen. Eniten kului hiuslakkaa ja dödöä, pastilleja ja tulipa yksi vieras kiittämään kädestä pitäen noista varasukkiksista, omat kun olivat tanssiessa ratkenneet :)
Oheen teimme lapun, jossa kehoitimme rohkeasti käyttämään näitä tuotteita, niin kaikki ymmärsivät idean.
en ole ennen kuullutkaan, toihan on loistoidea!