Naiset joilla ei ole päivittäin uusia alusvaatteita ovat ällöttäviä
Tarkoitan siis että vaikka pesisitte alusvaatteenne niin onhan se minulle, miehelle.. epämiellyttävää ottaa teiltä vaatteita pois kun ties mitä paskatahroja siinäkin kohdassa mihin sormeni osuu, on ollut..
-Mies
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:48"]
? Mä en nyt yhtään ymmärrä tätä alotusta. Siis mitä ihmeen paskatahroja? Kyllä mä ainakin teen tarpeeni vessanpönttöön, en alushousuihini..
[/quote]
Vauhtiraitoja. ap
Olet ihan oikeassa, ilman muuta on tosi ällöttävää. Pyydän nöyrimmin anteeksi koko naissukukuntamme puolesta.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:49"]
? Mä en nyt yhtään ymmärrä tätä alotusta. Siis mitä ihmeen paskatahroja? Kyllä mä ainakin teen tarpeeni vessanpönttöön, en alushousuihini..
[/quote]
Vauhtiraitoja. ap
[/quote]
:D Vauhtiraitoja on niillä, jotka eivät osaa hoitaa hygieniaansa. Hyi ap!
[/quote]
Vauhtiraitoja. ap
[/quote]
Se, että et itse osaa olla paskomatta housuusi tai pyyhkiä persaustasi kunnolla, ei tarkoita sitä että muut eivät tuollaisiin hurjiin suorituksiin pystyisi.
Eli ap:lla on 365 pakasta vedetyt bokserit vuodessa?
Naisilla taitaa harvemmin olla vauhtiraitoja, ne taitaa olla enemmän miesten juttu kun on niin pitkät pyllynkarvat :'D.... Sitä paitsi, minkälaisten naisten kanssa sä ap olet jos kerta ne ei vaihda alushousuja? Haha
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:51"]
[/quote]
Ei ole koska olen mies.
[/quote]
Vauhtiraitoja. ap
[/quote]
Se, että et itse osaa olla paskomatta housuusi tai pyyhkiä persaustasi kunnolla, ei tarkoita sitä että muut eivät tuollaisiin hurjiin suorituksiin pystyisi.
[/quote]
Miehillä on oikeus paskoa housuunsa tai pyyhkiä huonosti koska olemme miehiä ja teemme kaiken raskaan työn. Ap
Ai pikkuhousujako mies sitten käytät?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:53"]
[/quote]
Ei ole koska olen mies.
[/quote]
Ja miehet saa olla paskasia? :D Ja sitten ihmetellään, miks ei naisia kiinnosta se paskalta haiseva adonis vieressä :D
Itse vaihdan päivittäin uudet ja myyn edelliset likaantunet pois. Elätän tällä itseni.
Ainoat paskaraidat löytyvät miehiltä. Ainoa aikuinen, jonka tiedän sontineen housuihin, on mies.
Niin onhan se minulle, naiselle.. epämiellyttävää ottaa teiltä vaatteita pois kun ties mitä paskatahroja siinäkin kohdassa mihin sormeni osuu, on ollut..
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:53"]
[/quote]
Ei ole koska olen mies.
[/quote]
Ja miehet saa olla paskasia? :D Ja sitten ihmetellään, miks ei naisia kiinnosta se paskalta haiseva adonis vieressä :D
[/quote]
Paskan hajun voi peittää axella.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:55"]
Itse vaihdan päivittäin uudet ja myyn edelliset likaantunet pois. Elätän tällä itseni.
[/quote]
Olet valinnut oikean elämäntavan. ap.
Unohdinpa vaihtaa tänään, mutta onneksi saan olla rauhassa ällöttävä. Pesen tosin alakertani paskalla käynnin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:58"]
Unohdinpa vaihtaa tänään, mutta onneksi saan olla rauhassa ällöttävä. Pesen tosin alakertani paskalla käynnin jälkeen.
[/quote]
Et kai koske peppuusi? Hyi, melkein oksennan. ap.
Pesepä nyt hampaat ja mene nukkumaan. T äiti
Mjaa, jostain kumman syystä tuli juuri pakottava tarve tunkea pikkarit syvälle persvakoon ja päästää ilmoille oikein kunnon munapieru. Siinä sulle ap puhtaita alusvaatteita! :D