G: Oletko ollut häissä, joissa on ollut vessakori?
Kommentit (55)
Ei. Tein tarpeeni perinteisesti pyttyyn.
Joo käytin. Vessapaperia kun pyyhin perseeni.
Olen ollut, ja minusta se oli nolo. En käyttänyt siitä mitään. Ei ole kiva kun esillä on jotain kuukautissuojia tms. Jokainen vieras osaa varmaan ottaa omat tamponinsa häihin mukaan jos on kuukautiset.
joo! tosi kiva idea. mukava olo, kun jossain on semmonen. siellä oli pari kertakäyttöhammasharjaa, siteitä, tamponeja, kosteuspyyhkeitä, vanupuikkoja, pikku ompelusetti yms yms.. häät kun kestää monta tuntia niin kiva että saa vähän freesiytyä välillä! kosteuspyyhkeillä esim kätevä putsata joku tahra jne..
Mikä on vessakori? Siis jotain deodoranttia, hiuslakkaa, siteitä, pumpulipuikkoja jne sisältävä kori (kun kerran viittaat tuotteisiin ja niiden käyttämiseen)?
Meidän häissä oli vessakori ja sieltä kyllä käytettiin tavaraa eli tuli tarpeeseen. Itse olen myös ollut muutamissa häissä, joissa kori on ollut ja olen käyttänyt mm hiuslakkaa, pastilleja, tamponin, kosteuspyyhkeitä, purkkaa ja laastarin. Mielestäni wc-kori on mukava olla vessassa, sillä aina tulee tilanteita kun tarvitsisi jotain yllättävää.
En ole ikinä tarvinnut niistä mitään, mutta mielestäni vessakori on ihan kiva idea. Olin kyllä järkyttynyt, kun kuulin että miestenvessassa on viinapullo ja naistenvessassa jotain perhanan tamponeja. Naisille viinaa kanssa!
Kerran oon ollut. Siellä oli myös Jägermeisteria.
Ai niin ja hammastikkuja kuluu kanssa aina.
t. 10
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:37"]
t. 10
[/quote]
Kuinka monta kertaa olet ollut naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:37"]
t. 10
[/quote]
Kuinka monta kertaa olet ollut naimisissa?
[/quote]
Sanoinko että olen ollut myös häissä joissa kori on ollut? Taisin sanoa. Jotenvoit päätellä että olen myös vieraana käyttänyt hammastikkuja.