Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko poistanut facebookin

Vierailija
24.10.2014 |

Jos olet,miksi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:23"]

Poistuin facesta, koska olin ollut siellä jo vuosia ja kavereina oli jotain exän siskon exiä ja ammoisten työpaikkojen ja opiskelukurssien tuttavuuksia tai tyyppejä joiden kanssa olin käynyt kaksilla treffeillä joskus muinaisina sinkkuvuosina. Ajattelin siivota listan, mutta huomasin sitten, että lopulta oli vain muutama tyyppi, jonka kuulumiset kiinnostavat tai joille haluan kertoa omista tekemisistäni, joten lähdin pois. Aika aikaansa kutakin. Ärsytti myös se, että monilla hämärtyy kuinka läheisiä fb-kaverit ovat, en tykännyt, kun puolitutut käyttäytyvät kuin läheiset ystävät ja käyvät iholle. En ole katunut lähtöä.

[/quote]

Hei vastaisitko sä mun kysymykseen, että miten eventit nykyään? Miten kutsut ja miten sut kutsutaan? Meneekö kutsuja ohi jos sut unohdetaan?

[/quote]

Minulle lähetetään sähköpostia, tekstari tai ihan vain soitetaan. Tämä siis koskee niitä, joiden kanssa haluankin olla tekemisissä. En usko, että vuosien takaiset deitit tai exien entiset tutut kutsuisivat minua muutenkaan minnekään - enkä lähtisi vaikka pyytäisivätkin. En ole parikymppinen vaan 35-vuotias työssäkäyvä perheenäiti, aikani ei oikein riitä puolituttujen järjestämiin kissanristiäisiin. Ennen oli eri juttu, mutta silloin olinkin facessa.

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Onko sua muuten "unohdettu" koskaan?

[/quote]

Ei ole unohdettu kutsua, ne kutsuvat, joita itsekin kutsun. En ole ainoa kaveripiirissäni, joka ei ole facessa. "Unohtamisesta" en tiedä, ei kai kenelläkään ole velvollisuutta kutsua minua, jos ei halua. Ei siihen tarvitse käyttää facebookittomuutta tekosyynä.

Vierailija
42/48 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:47"]

Ei ole unohdettu kutsua, ne kutsuvat, joita itsekin kutsun. En ole ainoa kaveripiirissäni, joka ei ole facessa. "Unohtamisesta" en tiedä, ei kai kenelläkään ole velvollisuutta kutsua minua, jos ei halua. Ei siihen tarvitse käyttää facebookittomuutta tekosyynä.

[/quote]

Kysyin siksi, että itselläni on ollut pari kertaa lähellä unohtaa kutsua läheinen kaveri juhliin, koska hän ei ollut facessa. Ajattelen, että laitan tekstiviestiä illalla ja viikkoa ennen juhlaa huomaan, että unohdin koko viestin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaan yhä juhliin, vaikka en ole facebookissa!

Jos jää jotain "kissan ristiäisiä" välistä, kun en ole enää fb:ssä, ei haittaa. Eikä haittaa jos en tiedä "fb vitsejä" missä kausittain ihmiset vaihtaa profiilikuvan kirahviksi tms. Ja vaikka ei kutsuttaisi jonnekin, niin ei haittaa kun en tiedä että koko juhlat on edes ollut olemassa.. ;D

Kaikista tärkeimpiin juhliin saan aina kutsut. Kukaan varmaan pidä häitä tms. ja kutsu vieraita vain facebookilla.. Vai tekeekö joku näin..? 

Vierailija
44/48 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:51"]

Jos jää jotain "kissan ristiäisiä" välistä, kun en ole enää fb:ssä, ei haittaa. Eikä haittaa jos en tiedä "fb vitsejä" missä kausittain ihmiset vaihtaa profiilikuvan kirahviksi tms. Ja vaikka ei kutsuttaisi jonnekin, niin ei haittaa kun en tiedä että koko juhlat on edes ollut olemassa.. ;D

Kaikista tärkeimpiin juhliin saan aina kutsut. Kukaan varmaan pidä häitä tms. ja kutsu vieraita vain facebookilla.. Vai tekeekö joku näin..? 

[/quote]

Itseasiassa mulle on tullut kutsu häihin facen kautta :D Mutta ne olikin pikahäät pysyvän oleskeluluvan takia joten evvk.

Vierailija
45/48 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistunut Facebook tililtäni, mutta en ole poistanut facebookkia. Mahtoikohan nyt mennä oikein....

Vierailija
46/48 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 11:51"]

[/quote]

Meidän häihin laitettiin kutsut Facebookin kautta. Kaikki ystävämme käyttävät Facebookia, joten asia oli kätevintä tehdä näin. Tapahtuman kuvauksessa teroitin kyllä, miksi meille oli tärkeää saada sitova vastaus melko pian, mutta kyllä kaikki suhtautuivat hääkutsuun oikein skarpisti.

Vierailija
47/48 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:04"]

Olen poistunut Facebook tililtäni, mutta en ole poistanut facebookkia. Mahtoikohan nyt mennä oikein....

[/quote]

Melkein. Olet poistanut Facebook-tilisi. Siis perusmuodossa poistaa Facebook-tili, ei poistua Facebook-tililtä.

Joskus sanotaan myös poistua Facebookista, mikä tarkoittaa sitä, ettei käytä enää Facebookia säännöllisesti. Facebook-tiliä ei silti välttämättä poisteta. Sille ei vain enää kirjauduta. -13

Vierailija
48/48 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kun en jaksanut enää 24/7 somettamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän