Fraasit joita toistelet itsellesi päivittäin
Mitä fraaseja ja sanontoja, tukilauseita ja tsemppauksia toistelet itsellesi pitkin päivää? Mulla on ainakin sellaiset, kuin "ohi!" ja "eteenpäin!" Kumpiakin viljelen kun jokin juttu menee pipariksi ja en voi korjata tilannetta. Myös "tämä ahdistus ei ole pysyvä olotila" on käytössä. Onko muilla vastaavia ja saatteko apua niistä? =)
Kommentit (21)
"Kaikki järjestyy" myös mulla. Ja niin on myös järjestynyt, aina, tavalla tai toisella! :)
" If I had arms, I could kill myself. If I had legs, I could run away. If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself. I could yell for help, but nobody would help me. "
Ei tässä nyt vielä tarvitse siitä murehtia, jospa minä kuolisin ennen kuin pahin ehtii tapahtua.
Miten helvetin huonosti sulla oikein menee jos fraasien voimalla pääset päiväsi läpi?
Mulla yleisin varmaan "Pahempaakin on nähty" tai "Onko tämä nyt pahinta? Ei ole, siis eteenpäin."
Mutta myös "Hyvin tehty, nainen!"
Se on ihana! tai Onkohan se kiinnostunut kun hymyili/oli kohtelias/puhui vähän "levottomia"/katsoi intensiivisesti/hipaisi ohimennesään jne.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:11"]
"Voi kun pääsis kotiin!" Toivon oikeasti vain jonkin päättymistä.
[/quote]
Mulla monesti: "lopu jo, lopu jo!" jos jokin turha tai tylsä tilaisuus.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:40"]
Miten helvetin huonosti sulla oikein menee jos fraasien voimalla pääset päiväsi läpi?
[/quote]
Ei mene erityisen huonosti. Noi fraasit nopeuttavat palautumisaikaa. Jos esim tapahtuu jotain epämiellyttävää, pääsen nihkeestä tunteesta nopeammin eroon ja voin jatkaa muita päivittäisiä askareita. Terv. ap
Ihan varmasti huomenna on jo parempi päivä...
Mitä suurinta itsepetosta tuo onkaan, sillä ei, huomenna ei ole yhtään sen parempi :(