Oletko poistanut facebookin
Kommentit (48)
Olen koska totesin, että on helpompi ja halvempi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin ihan kännykällä (soittamalla, tekstaamalla, multimediaviestein ja sähköpostilla), kun minulla on rajaton liittymä 29€/kk. Ja facebookki imuroi kännykän akun nopeasti tyhjäksi, nykyään ei kun en ole siellä enään. Muutenkin saan ihmiset puhelimella heti kiinni, facebookissa joutui vahtaamaan vastauksia.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:17"]Olen koska totesin, että on helpompi ja halvempi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin ihan kännykällä (soittamalla, tekstaamalla, multimediaviestein ja sähköpostilla), kun minulla on rajaton liittymä 29€/kk. Ja facebookki imuroi kännykän akun nopeasti tyhjäksi, nykyään ei kun en ole siellä enään. Muutenkin saan ihmiset puhelimella heti kiinni, facebookissa joutui vahtaamaan vastauksia.
[/quote]
No paljonko sulle siis facebookista oli kustannuksia? ?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:17"]Olen koska totesin, että on helpompi ja halvempi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin ihan kännykällä (soittamalla, tekstaamalla, multimediaviestein ja sähköpostilla), kun minulla on rajaton liittymä 29€/kk. Ja facebookki imuroi kännykän akun nopeasti tyhjäksi, nykyään ei kun en ole siellä enään. Muutenkin saan ihmiset puhelimella heti kiinni, facebookissa joutui vahtaamaan vastauksia.
[/quote]
[/quote]
Kustannuksia tuli siitä, kun aika ei riittänyt muuhun kuin siellä roikkumiseen. Jäi aika paljon asioita tekemättä ja kokematta perheen ja kavereiden kesken, sekä töissä se häiritsi työntekoa ja keskittymistä. Nyy olen ollut jo 2 vuotta pois facebookista ja elämällä on jälleen sisältöä ja aikaa on tehdä vaikka mitä, sekä työmoraali on kohentunut.
Olen, se on täynnä tekopirteitä ylisuorittajia. Teennäistä paskaa täynnä ja kyyliä. :)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:17"]Olen koska totesin, että on helpompi ja halvempi pitää yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin ihan kännykällä (soittamalla, tekstaamalla, multimediaviestein ja sähköpostilla), kun minulla on rajaton liittymä 29€/kk. Ja facebookki imuroi kännykän akun nopeasti tyhjäksi, nykyään ei kun en ole siellä enään. Muutenkin saan ihmiset puhelimella heti kiinni, facebookissa joutui vahtaamaan vastauksia.
[/quote]
[/quote]
Kustannuksia tuli siitä, kun aika ei riittänyt muuhun kuin siellä roikkumiseen. Jäi aika paljon asioita tekemättä ja kokematta perheen ja kavereiden kesken, sekä töissä se häiritsi työntekoa ja keskittymistä. Nyy olen ollut jo 2 vuotta pois facebookista ja elämällä on jälleen sisältöä ja aikaa on tehdä vaikka mitä, sekä työmoraali on kohentunut.
[/quote]
Oho! No sun varmasti kannattikin lopettaa addiktio.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:12"]En. Siksi että haluan pitää yhteyttä tuttuihin ja sukulaisiin.
[/quote Eikö niihin saa muuten yhteyttä. Esim .soittamalla
Poistin kun tuli käytyä niin vähän, aina vaan vähemmän ja vähemmän. Oon niiden ihmisten kanssa tekemisissä livenäkin.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:12"]En. Siksi että haluan pitää yhteyttä tuttuihin ja sukulaisiin.
[/quote]
No aika homma ois soittaa kaikille joka päivä :D ohis.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:12"]En. Siksi että haluan pitää yhteyttä tuttuihin ja sukulaisiin.
[/quote]
saa toki. En ole poistanut puhelinnumeroita sen kummemmin kuin facebookkiakaan. Miten toinen yhteydenpitotapa sulkisi toisen pois?
Poistin. Ei mulla ole kavereita tosielämässäkään, niin en katsonut tarpeelliseksi esittää että niitä olisi edes siellä.
"Poistanut Facebookin"?
Ettekö te osaa enää omaa äidinkieltänne?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:12"]En. Siksi että haluan pitää yhteyttä tuttuihin ja sukulaisiin.
[/quote]
[/quote]Onko sulla joka päivä kaikille kavereille asiaa ?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:39"]"Poistanut Facebookin"?
[/quote]Vitustako minun äidinkieleni tiedät?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:12"]En. Siksi että haluan pitää yhteyttä tuttuihin ja sukulaisiin.
[/quote]
[/quote]Onko sulla joka päivä kaikille kavereille asiaa ?
[/quote]
On joka päivä joku asia jonka haluan jakaa heidän kanssa, tapahtuma, valokuva tms.
En. Liityin Facebookiin myöhäisherännäisenä, pitkän periaatteellisen vastustuksen jälkeen noin vuosi sitten, ja olen hämmästynyt siitä, miten se on parantanut sosiaalista elämääni.
Ei mulla ole valtuuksia poistaa Facebookia. Joskus olen poistanut tilini, mutta kirjautunut jonkun ajan kuluttua sinne uudelleen.
Poistin Facebookin vähäksi aikaa mutta palautin sen kun sain tuhansia vihaisia soittoja ja kyllästyin siihen globaaliin mediakohuun.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:39"]"Poistanut Facebookin"?
[/quote]Voisitko ystävällisesti kertoa miten mielestäsi otsikko olisi tullut kirjoittaa
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:39"]"Poistanut Facebookin"? Ettekö te osaa enää omaa äidinkieltänne? [/quote]Voisitko ystävällisesti kertoa miten mielestäsi otsikko olisi tullut kirjoittaa
[/quote]
Vaikkapa "Oletko poistanut Facebook-tilisi?" tai "Oletko poistunut Facebookista?"
Ohis
En. Siksi että haluan pitää yhteyttä tuttuihin ja sukulaisiin.