Masentaa kun näytän tyyliin ihan pojalta...
Ei juuri mitään kurveja (lantionkaarta, rinnat A-kupit) tai muotoja, jos lihon saan vain tukevat reidet ja selluliittia. Jos yritän pukeutua naisellisesti vaikka kukkamekkoon ja röyhelöön yms. näytän pikamaiselta tai pikkutytöltä. Kasvotkaan eivät ole erityisen naiselliset :/
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eino Makunen kirjoitti:
Pitkät hiukset, kevyt meikki ja hame auttaa asiaa kummasti.
Käytän hameita, mutta pitkä tukka ei mulle kasva :/
-ap
Mitä?
Hiukset ei kasvattelusta huolimatta oikein kasva pitkiksi. Kaikille naisille ei pitkän tukan hankkimatta jättäminen ole ns. oma valinta. Ihan kuten ei kaikille miehillekään kasva pitkä tukka.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Tarkoittaa "ikään kuin" ja näytän vartalolta tyyliin tältä: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse4.mm.bin…
Mutta poikamaisella päällä, enkä varmaan ole ihan noin laiha.
-ap
Eli olet mallin mitoissa!
En ole, olen lyhyt enkä yhtä laiha BMI 18,5
-ap
Voi helvetti toi bmi on jossain alipainon rajoilla, olet hoikka. Ootko se sama tyyppi joka jankkas niukan iltapalansa epäterveellisyydestä tossa eilen/edellispäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti toi bmi on jossain alipainon rajoilla, olet hoikka. Ootko se sama tyyppi joka jankkas niukan iltapalansa epäterveellisyydestä tossa eilen/edellispäivänä?
Sanoin vain etten ole missään mallin mitoissa, mallien BMI on useimmiten 15-17 ja se kuvan nainen johon vartaloni muotoja vertasin on rasvattomampi ja pidempi vartaloltaan kuin minä. Mutta minulla ja kuvan naisella samaa on se ettei ole erityisen kapeaa ja erottuvaa vyötäröä syhteessa lantioon tai vastaavasti ei ole lantionkaarta juurikaan eikä rintojen muodostakaan tule ylös kurvia, eli vartalo näyttää edestä päin tasapaksuhkolta vaikka onkin hoikka.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onks tää ketju humble brag
Ja miltäköhän osin ajattelit että on? Sanoin että näytän vartaloltani lähinnä pojalta kun ei ole naisellista kaarta tai muotoja tai kurveja enkä niitä saisi vaikka lihoisinkin niin ei tule isoa povea tai kaarta lantioon. Ärsyttää etten voi mitenkään näyttää ns. seksikkäältä ja yrittäessäni pukeutua naisellisemmin näytän lähinnä hassulta verrattuna johonkin sellaiseen jolla on naisellisia muotoja joita korostaa naisellisella pukeutumisella ynnä muulla.
-ap
Huoli pois. Erotut satavarmasti eduksesi tuossa valtaosan BMI 30+ porukassa, jota kaupungilla enimmäkseen näkee.
Vierailija kirjoitti:
On muuten ihan normaali painoindeksi ja on lievästi paineita siitä etten liho koska sitten näytän vielä vähemmän naiselliselta koska ne muodot menee ihan vääriin paikkoihin ja olen ihan yhtä lauta kuitenkin. en ole jankannut mistään iltapaloista täällä, sulla on vilkas mielikuvitus varmaan
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Barokki
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vartalo on, jos on noin hoikka. Korosta jalkoja ja peppua, pidä löysähköjä yläosia. Eli pillifarkut sopii sulle. Tai mekko, jossa volyymia https://dress.yournextshoes.com/boyish-shaped-figures/
Meikkaa ja leikkauta hiuksiin pixie jonka muotoilet nätiksi: https://www.marieclaire.com/beauty/hair/g3295/pixie-cut/
Minulla ei silti ole erityisen pitkiä ja kapeita sääriä, niinkuin oletan että oletit. en näytä hyvälle pillifarkuissa.
-ap
AP, olet nainen minun makuuni T:M42
No huh. Ällöä. Oletko kovin laiha? Söisit vähän enemmän. Onko sulla lyhyt jätkätukkakin? Kasvata pidemmät hiukset. Osta sinkkiä, kalaöljykapseleita. Syö appelsiineja ja yksi porkkana joka päivä. Ilmeisesti sulla on vakava puutostila.
Jankuti jankuti. Tollasta kroppaa monet tavoittelee🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Tarkoittaa "ikään kuin" ja näytän vartalolta tyyliin tältä: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse4.mm.bin…
Mutta poikamaisella päällä, enkä varmaan ole ihan noin laiha.
-ap
No mä olen tuommoinen tasapaksu myös, mutta hoksasin, että näytän laihana/laihempana kumminkin jollain tavalla seksikkäämmältä! Miehethän tykkää hoikista naisista ja melkein kaikki mallitkin ovat pojan vartalolla.
Hoikkana tuon mallisella vartalolla näyttää hyvältä esim. korkeavyötäröiset (leveälahkeiset?) housut/hame tyköistuvaan yläosaan yhdistettynä.
Pahinta on lihominen ja edes "normaali" massa: silloin näyttää todella tylsältä ja sukupuolettomalta, oli millaiset vaatteet tahansa.
Hoikan kannattaa aina korostaa hoikkuuttaan. Ei ylitiukoilla vaatteilla, vaan päinvastoin: väljät, laskeutuvat ohuet paidat, pepusta istuvat muuten väljät housut jne.
Arouhöys kirjoitti:
No huh. Ällöä. Oletko kovin laiha? Söisit vähän enemmän. Onko sulla lyhyt jätkätukkakin? Kasvata pidemmät hiukset. Osta sinkkiä, kalaöljykapseleita. Syö appelsiineja ja yksi porkkana joka päivä. Ilmeisesti sulla on vakava puutostila.
En ole erityisen laiha omasta mielestäni, esimerkiksi reisissä ja pepussa on pehmeyttä. Luuletko että en ole kokeillut kaikkia vitamiineja ja kuureja hiusten kasvatusta ajatellen? Syön myös keskivertoa terveellisemmin ja monella muulla silti on paksumpi ja hienompi tukka jotka eivät niin tee. Monikaan mies ei tunnu aidosti ymmärtävän ettei kaikille naisille kasva pitkää ja upeaa tukkaa, vaikka he sitä haluaisivat itsekin ja yrittäisivät kasvattaa. Se lienee geneettistä ainakin osittain.
-ap
Jos olisit lyhyt ja hoikka, niin olisit aika täydellinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Tollasta kroppaa monet tavoittelee🙄
Tuskin erityisemmin tavoittelee, Siis ehkä normaalia painoa, mutta joskaikki olisivat en todellakaan usko että muuta tavoiteltavaa olisi tasapaksun muotoisessa vartalossa, hoikkakin voi olla muodokas/kurvikas ja kaikki ylipainoiset eivät ole automaattisesti kumpaakaan.
-ap
Ap, usko mua: hoikka/laiha tasapaksu on satakertaa parempi kuin kurvikas massakas.
Salitreenillä voit muokata sulavalinjaiset käsivarret ja pyöreät olkapäät. Peppua voi myös kehittää, mutta ei niin, että reidet paksunevat samalla. Pieni, korkea peppu on 👌.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lyhyt ja hoikka, niin olisit aika täydellinen. :)
Joo, siis olen 160cm lyhyt ja 48kg hoikka, mutten täydellinen
-ap
Olin myös keiramainen, mutta peppu oli pyöreä. Koin epävarmuutta kropastani koko nuoren aikuisuuteni. Harmittaa moinen ajatusten ja ajan haaskaus. Olet kaunis just noin ja Keiraakin kaunottarena pidetään.