"Olethan liikunnallinen." Vähän taas Tinderistä.
Jos nainen laittaa Tinderissä profiilitekstiin, että olethan liikunnallinen tai omaat terveelliset elämäntavat niin mitä se käytännössä tarkoittaa?
Läpäiseekö seulan jos työmatkapyöräilee, tekee muutaman kerran viikossa fillarilenkkejä ja voimaharjoittelee kotona painoilla?
Ja otaksun, että jos "pitää" olla liikunnallinen niin se tarkoittaa automaattisesti hoikkaa ja lihaksikasta?
Kyselen sen takia, ett onko mitään jakoa tällaisiin naisiin, joilla on tällaisia kriteereitä.
Kommentit (6)
Etkö itse tiedä, oletko mielestäsi liikunnallinen vai et?
Mekään emme voi sen enempää tietää, miten joku random misukka tinderissä sen asian hahmottaa.
Sun pitää luottaa itseesi. Vain sillä tavalla saat seuraa.
Kyllä kelpaa 🙂. Ei sillä tavalla oo väliä miten ja missä liikuntaa harrastaa. T. Pyöräilevä ja kotona kahvakuulaileva nainen
Riippuu varmaan naisesta. Jos itse kirjoittaisin tuon, niin varmaan odottaisin, että mies on normaalipainoinen tai ei ainakaan montaa kiloa ylipainon puolella. Odottaisin, että mies harrastaa liikuntaa säännöllisesti ja vähintään pari kertaa viikossa.
Lihakset on minulle plussaa, mutta useimmilla aikuisilla miehillä niitä on vaikka ei salilla kävisikään. Eli ei tarvitse olla hulkki, vaan ihan tavallinen normaalipainoinen ja ei rapakunnossa oleva mies.
Siis oikeasti oletat meidän tietävän jotain, mitä itsekään et tiedä? Mitä menetät, jos pyyhkäiset oikealle? Tuohan on jo ihan mahtavaa, että joku mies ylipäänsä lukee sen profeelin ennen swaippaamistaan.
Seisotatko sinä nyt tosiaan sitä profiilia siinä näytöllä odottamassa, että me vastaamme kumpaan suuntaan kannattaa pyyhkäistä?
🤦