Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tulee kohta monen viikon työmatkalta kotiin

Vierailija
23.10.2014 |

Sisäfilepihvit odottaa paistamista. Niiden kanssa on veneperunoita, maustevoita ja salaattia. Alkuruuaksi valkoviinillä höystettyä hernesosekeittoa. Jälkiruuaksi suklaamoussea Lapset on mummolassa. Talo on valaistu kymmenillä kynttilöillä. Ajattelin mennä pitsialusasussa ovelle vastaan.. =)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:40"]

Ex-nainen aloitti vittuilun melkeinpä heti, kun ovesta astuin sisään. Kun kysyin syytä kiukuttelulle, niin sanoi että;"Oli niin ikävä". Seuraavana päivänä löi käteen "tekemättömät kotityöt" -listan. Sitten rouva löhösi sohvalla siideritölkki kädessä sanoen, nyt on hänen vuoronsa levätä.

[/quote]

Mulla myös sama juttu, olen paljon matkoilla ja vaimo aloittaa aina kotiin tultuani yleensä tappelun jostain totaalisen turhasta asiasta. Sitten kun tuumaan että onpa hänellä outo tapa osoittaa ikäväänsä, niin räjähtää kahta kauheammin että ei ollut edes ikävä, olisit ollut vaan pidempään. Ja tosiaan samantien käteen tehtävälista mitä kaikkea pitää tehdä, kun olin nyt niin kauan poissa että täytyy ottaa hommat kiinni, olen ollut vaan siellä hotelleissa nauttimassa poikamies-luksuelämästä. Voin sanoa että v-tuttaa. Joskus jopa päädyn nukkumaan 1. yön sohvalla.

Sitten parin päivän päästä itketään jo ja roikutaan kaulassa miten oli niin kova ikävä. Mutta kiva kuitenkin että päätti sitten pilata ensimmäiset pari päivää ettei vahingossakaan tule mitään kotiintulon riemua. Lapsillekin tosi kiva kotiintulo-rituaali.

Ja ei, en petä, en ole koskaan pettänyt, siitä ei ole kiinni.

Vierailija
42/56 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko muuten arvata miten tämä ketju jatkuu? Jotain kautta ap kertoo saaneensa selville että mies oli pettänyt reissussa ja sitten on helvetti irti. Ei tässä avauksessa muuten ole järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/56 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap?

Vierailija
45/56 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta se mies haluaa eikä tommosia

Vierailija
46/56 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/56 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:40"]

Ex-nainen aloitti vittuilun melkeinpä heti, kun ovesta astuin sisään. Kun kysyin syytä kiukuttelulle, niin sanoi että;"Oli niin ikävä". Seuraavana päivänä löi käteen "tekemättömät kotityöt" -listan. Sitten rouva löhösi sohvalla siideritölkki kädessä sanoen, nyt on hänen vuoronsa levätä.

[/quote]

Mulla myös sama juttu, olen paljon matkoilla ja vaimo aloittaa aina kotiin tultuani yleensä tappelun jostain totaalisen turhasta asiasta. Sitten kun tuumaan että onpa hänellä outo tapa osoittaa ikäväänsä, niin räjähtää kahta kauheammin että ei ollut edes ikävä, olisit ollut vaan pidempään. Ja tosiaan samantien käteen tehtävälista mitä kaikkea pitää tehdä, kun olin nyt niin kauan poissa että täytyy ottaa hommat kiinni, olen ollut vaan siellä hotelleissa nauttimassa poikamies-luksuelämästä. Voin sanoa että v-tuttaa. Joskus jopa päädyn nukkumaan 1. yön sohvalla.

Sitten parin päivän päästä itketään jo ja roikutaan kaulassa miten oli niin kova ikävä. Mutta kiva kuitenkin että päätti sitten pilata ensimmäiset pari päivää ettei vahingossakaan tule mitään kotiintulon riemua. Lapsillekin tosi kiva kotiintulo-rituaali.

Ja ei, en petä, en ole koskaan pettänyt, siitä ei ole kiinni.

[/quote]

Juu, tuo on mielenkiintoinen ilmiö, että naisen pitää osoittaa ikävää vittuilemalla ja kiukuttelemalla. Täällä palstallakin sitä on jotkut naiset joskus itsestään ihmetelleet, että miehelle pitää kiukutella, kun sitä on ikävä. Miksi ihmeessä?

Vierailija
48/56 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/56 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:08"]

Nyt kuuluu auton ääni pihalta! Heippa! =D

[/quote]Ihana! Sai nauramaan :D

Vierailija
50/56 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:05"]

Kymmenet kynttilät saastuttavat ilmaa kuin olisit tupakoinut sisällä. Rajoita vähän.

[/quote]

tunge sä vihervasuri pääsi perseeseen, maailma pelastuu

Vierailija
51/56 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam!

Vierailija
52/56 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/56 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole pitkään aikaan tehnyt reissuhommia mutta silloin joskus kun teki niin kotiin tullessa hyökkäsi heti pussailemaan ja halailemaan ja halus nähdä lapset samantien. Oli kuulemma ihana istua omalla sohvalla ja käydä omassa vessassa:D Ei todellakaan mitään pitsihepeneitä ja kynttilöitä. Ne hommat hoituivat illalla nukkumaan mennessä kun ensin oltiin vähän lämmitelty ilmaa lasten mentyä nukkumaan. Rajua ja spontaania:) Ei mitään draamaa.

Vierailija
54/56 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten ilta sujui?

Vierailija
55/56 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vierailu meni ja miten nykyään? Mielelläni otan tästä oppia. Joko pitsivaatteet olet vaihtanut?

Vierailija
56/56 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla aamuinen raskaustesti positiivinen? äkkiä miehen kans höylään että  voi huijata isäksi sitte.

Noh,ei se kikkarapää taida mennä läpi vaikka kuinka selittelet sitte.