Jaaha, työhuoneen ankeuttaja ei tervehtinyt
pikkujoulujen jälkeisenä maanantaina. Johtuikohan tämä nyt taas siitä, että menin eri pöytään istumaan. Tervehdin kyllä häntä iloisesti pikkujouluissa ja vaihdoin pari sanaakin, mutta ennenkin olen kuullut juhlien jälkeen, miten törkeällä tavalla kohtelin häntä. Sori nyt vaan hei, täällä firmassa on oikeesti iloista ja mukavaakin porukkaa. En halua pilata iltaani istumalla sun pöydässä pikkujouluissakin vain siksi, että töissä jaamme saman työhuoneen. Ei sitä mielenosoituksena tarvitse ottaa. Ei kaikki muutkaan istu ja juhli vain omissa poteroissaan.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:20"]
pikkujoulujen jälkeisenä maanantaina. Johtuikohan tämä nyt taas siitä, että menin eri pöytään istumaan. Tervehdin kyllä häntä iloisesti pikkujouluissa ja vaihdoin pari sanaakin, mutta ennenkin olen kuullut juhlien jälkeen, miten törkeällä tavalla kohtelin häntä. Sori nyt vaan hei, täällä firmassa on oikeesti iloista ja mukavaakin porukkaa. En halua pilata iltaani istumalla sun pöydässä pikkujouluissakin vain siksi, että töissä jaamme saman työhuoneen. Ei sitä mielenosoituksena tarvitse ottaa. Ei kaikki muutkaan istu ja juhli vain omissa poteroissaan.
[/quote]
Kohtele sitä oikeasti törkeällä tavalla niin eiköhän pian ymmärrä kaivaa ne hiekat pillusta!
Siltä tuo vuodatukseni varmaan kuulostaa, myönnän. Sitä kai tulee vähitellen asenneongelmaiseksi, kun päivästä toiseen kuulee, kuinka kukaan muu talossa ei osaa mitään. Mutta mä kyllä tervehdin. Ja sain vastaukseksi mulkaisun.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:20"]
[/quote]
Kohtele sitä oikeasti törkeällä tavalla niin eiköhän pian ymmärrä kaivaa ne hiekat pillusta!
[/quote]
Ei ymmärrä. Syvemmälle kaivautuu. Pakko vain sietää niin kauan kuin hänen työuransa jatkuu. En mä avointa sotaa halua tuollaisen ihmisen kanssa.
Mielensäpahoittajat samassa huoneessa.
paha olla sillä mököllä ainakin. Älä rupea ilkkumaan ja käytävillä pahaa puhumaan..sekin käy helposti. Ja se on tosi ikävää.
ei johtune sinusta,,,,hänellä voi olla hataraa ollut ja vaikea luottaa ja siitä mökötystä. Tiedän, kun tunnen tilanteen omakohtaisesti, vaikken olekaan juuri tuo henkilö.
yritä ymmärtää, äläkä ota itseesi. Voi olla paha olo vaan.
olekuin et huomaisikaan. Jatka iloisena olemista. Juttele joskus tunteistasi. Voit saada syviä mietteitä mököltä. Ja hyviä ajatuksia.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:28"]
Mielensäpahoittajat samassa huoneessa.
paha olla sillä mököllä ainakin. Älä rupea ilkkumaan ja käytävillä pahaa puhumaan..sekin käy helposti. Ja se on tosi ikävää.
ei johtune sinusta,,,,hänellä voi olla hataraa ollut ja vaikea luottaa ja siitä mökötystä. Tiedän, kun tunnen tilanteen omakohtaisesti, vaikken olekaan juuri tuo henkilö.
yritä ymmärtää, äläkä ota itseesi. Voi olla paha olo vaan.
olekuin et huomaisikaan. Jatka iloisena olemista. Juttele joskus tunteistasi. Voit saada syviä mietteitä mököltä. Ja hyviä ajatuksia.
[/quote]
Tässä on varmasti perää. Noin itsekin usein ajattelen. Ei ole helppoa olla työyhteisössä se, jolla ei ole kavereita, vaikka kaverittomuus johtuisikin omasta käytöksestä. Tänne purkauduin osin juuri siksi, etten tahtoisi olla käytävillä juoruilemassa. Kiitos kun sain avautua tänne, helpotti. Nyt pitäisi varmaan alkaa tehdä niitä töitä. =)
Taitaa olla asenneongelma molemmilla.