Ostitteko tänään Glitteristä Victorias Secret -tuoksuja? :)
Kommentit (82)
Haisee just yhtä halvalta mitä ovatkin. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:15"]
Se Tukholman Victoria's secret on pieni kioski. Ei siellä ole edes rintaliivejä. Muutamia pikkareita ja meikkilaukkuja löytää vaan. Kannattaa mennä lontooseen ;)
[/quote]
En ole koskaan kuullut 120 neliön kokoisesta KIOSKISTA.....
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 09:27"]
Haisee just yhtä halvalta mitä ovatkin. Hyi.
[/quote]
sittenhän ne sopis sullekin....
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:10"]
Siis mikä tämä juttu on? Miksi siellä myydään noita hajuvesiä? Oliko se vain tänään?
[/quote]
Osaisko joku vastata tähän?
[/quote]
Todennäköisesti loppuivat jo tänään. Kaikkiin Suomen glittereihin tuli rajoitettu erä VS-tuoksuja.
http://instagram.com/p/uWDU74wWzb/?modal=true
"Psst.. let me tell you a secret! Saimme pienen erän Victoria's Secret fragrance spray -tuoksuja ja niiden myynti alkaa kaikissa Suomen Glitter-myymälöissä torstaina 23.10.!! Hinta 14,90€/250ml. Nämä myydään alle viikossa, joten ole liikkeellä oikeaan aikaan! :) #glittersuomi #victoriassecret #newinstore #limitedstock"
[/quote]
No just ! Tottakai kaikki nuo muut kuvan ällömakeat muualta jäljelle jääneet tuoksut tuli Suomeen, paitsi tuo Pure seduction on noista se ainoa hyvä, semmoinen joka ei ole sokerinen ja jossa tuoksuu kukatkin.
Pure seduction oli minulle pettymys. Kaveri toi jenkeistä ja jäi käyttämättä. Saako niitä siis nykyään Siljaltakin? Olisi kiva testata niitä muita tuoksuja. Onko siellä tai Tukholmassa myynnissä huulikiiltoja? Niissä hinta-laatusuhde oli kohdillaan, olivat kpl n.3 dollaria.
Oletteko ikinä tilanneet netistä victoria's secret hajuvesiä tai niitä body mistejä? Ja onko ne tullut?
Oon tilannu netistä useita kertoja nimenomaan nuita mistejä. Nordicfeel.fi ja toimituski oli alle viikon. Suosittelen. Aika laaja valikoima löytyy ja kunnon selostukset mille pitäs tuoksuu. On siellä muutaki ku vaan mistejä.
Grittelissä maksoi 14,90€. Ostin muuten tänään sen Endeless Love tuoksun. Paras mielestäni
Ostin tänään amber romancen, aivan ihana eikä yhtään teinimäinen. Tykkään muutenkin ostaa paikanpäältä mielummin kun netistä, ei vain sen takia että tietää että mitä tuoksua saa vaan myös tukeakseni suomalaista työllisyyttä
Miksen ikinä pääse lähteen kun niitä myydään? Tällä kertaa sain vasta nyt tietää. Nyt ärsyttää:(
AUTTAKAA! Miltä se "Aqua Kiss" tuoksuu? Onko hyvä? Onko se vahva vai hempeä? Tai entäs tuo "Sheer love"? Samat kysymykset myös siihen! Onko ne hyviä? Kun ainakin se mitä olen lukenut niin vaikuttaa aivan ihanilta! Mutta tuoksuvatko ne hyviltä?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:13"]Miksi Glitterissä myytiin niitä? Ja ovatko ne siellä vain tämän päivän ajan?
[/quote]
Niin kauan kuin tuotteita riittää eli varmaan loppu jo... Glitter oli tilannu niitä pienen erän joka liikkeeseen.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:05"]en. Mieluumin haisen
rehelliselle paskalle kuin teennäiselle tusinatuoksulle.
[/quote] Just niin. Että teennäinen tusinatuoksu. Hahhah :D Joku katkera ei tainnut saada.
Myydäänkö niitä tuoksuja jo kaikissa glitter myymälöissä?
Mä en tajua mihin tarkoitukseen toi body mist on.. ja pitääkö sitä suihkuttaa hitosti kun on noin iso pullokin?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:40"]Se Tukholmaan avattu Victorias Secret, eikö se olekin Gallerian-kauppakeskuksen vieressä? Eli jossain siinä Sergelstorgin suunnilla? Onko joku teistä käynyt jo siellä, kuinka iso myymälä, mitä hintaluokkaa esim. Bodymistit ja rintaliivit?
[/quote] joo se on hamngatan 31 itse kävin hiihtolomalla siellä
Mulla on paljon melko mausteisia tummia tuoksuja, ja muutenkin pelkkiä oikeita hajuvesiä siis :D niin että jos noista misteistä löytyis joku seksikäs muttei lälly tuoksu niin voisin ostaa vaihtelun vuoksi.
Tietääkö joku milloin niitä eriä tulee Glitteriin? Sillä haluaisin yhden..
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:15"]
Siis ymmärtäkää ihmiset, että nämä eurooppaan avatut pikkuvs:ät on samaa skeidaa kuin lentokentillä!!
[/quote]
no haloo ihminen, kun täällä suomessa ei näitä ole edes lentokentällä!!!!! edes vartalotuotteita!!!