Ostitteko tänään Glitteristä Victorias Secret -tuoksuja? :)
Kommentit (82)
en. Mieluumin haisen
rehelliselle paskalle kuin teennäiselle tusinatuoksulle.
Onko ne jtn body mist eli tuoksu hälvenee 5min.?
Mitä tuoksuja ostitte? Mitkä teistä oli parhaat? Ja body mistejä joo:)
Mulla ainaki on pysynyt tuoksu nyt jo 5h vaik kävin lenkilläkin.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:07"]Mitä tuoksuja ostitte? Mitkä teistä oli parhaat? Ja body mistejä joo:)
[/quote]
Pure seduction, mieskin ihastui tuoksuun :)
Joo kyllä ne pysyy ihan tuntien ajan, miedompia vaan kun hajuvedet
Silloin kun minä olin nuori, kaikki mimmit läträsivät joko Yves Rocherin makeita tuoksuja tai Tommy Girliä päälleen. Välillä aina tulee nostalginen olo, kun kulkee jonkun tommygirlin ohi. Ilmeisesti nykyään täytyy tuoksua Victoria's Secretiltä?
Parhaimmat on Aqua Kiss, Sheer Love, Love Spell ja Pure Seduction. Ne tuoksuvat kalliille, tyylikkäälle ja sensuellille.
Ällöttävimpiä esanssisen makeutusaineen hajuisia ovat Mango Temptation, Coconut Passion, Forever Pink ja Strawberries & Champagne, ne haisee vielä halvemmalle kuin ne Escadan makeat kesätuoksut.
Nämä on hoitavia tuoksusuihkeita, niissä on kamomilla ja vihreää teetä.
Tukholmaan avattiin viime kuussa Victoria's Secretin liike, miksi tänne ei tule koskaan mitään? Niillä on Massimo Dutti, Laduree, Sephora ja vaikka mitä muuta kivaa!
Miten Glitter myy niitä? Eikö se ole rihkamakoruliike.....?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:11"]
Silloin kun minä olin nuori, kaikki mimmit läträsivät joko Yves Rocherin makeita tuoksuja tai Tommy Girliä päälleen. Välillä aina tulee nostalginen olo, kun kulkee jonkun tommygirlin ohi. Ilmeisesti nykyään täytyy tuoksua Victoria's Secretiltä?
[/quote]
Näin se menee ajan saatossa. Ensin oli Fii, sitten Date, sitten Alyssa Ashley Musk, sitten Anais Anais, sitten CK One, sitten Tommy Girl, sitten Donna, sitten Laura, sitten Escadan kesätuoksut ja nyt VS:ät :)
Se Tukholmaan avattu Victorias Secret, eikö se olekin Gallerian-kauppakeskuksen vieressä? Eli jossain siinä Sergelstorgin suunnilla? Onko joku teistä käynyt jo siellä, kuinka iso myymälä, mitä hintaluokkaa esim. Bodymistit ja rintaliivit?
Jos tykkää puhtaista pehmeistä tuoksuista niin Sheer Love on ilmavan kevyt puuvillakukkainen tuoksu, ei aiheuta päänsärkyä eikä hengenahdistusta minullekaan :-)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:40"]Se Tukholmaan avattu Victorias Secret, eikö se olekin Gallerian-kauppakeskuksen vieressä? Eli jossain siinä Sergelstorgin suunnilla? Onko joku teistä käynyt jo siellä, kuinka iso myymälä, mitä hintaluokkaa esim. Bodymistit ja rintaliivit?
[/quote] tai onks siis samaa hintaluokkaa ku jenkeissä vai miten...
Mä ostin kesällä netistä ebaysta (briteistä) ja maksoin 8 euroa/kpl. Postitus oli ilmainen. Nyt on 4 kappaletta, vielä voisin tilata yhden. Kuinka paljon ne Glitterissä maksoi?
Ostin