Ostitteko tänään Glitteristä Victorias Secret -tuoksuja? :)
Kommentit (82)
Huoh, niin pissiskamaa kuin olla ja voi. Jokatoisella mimmillä tapaa olla.
Tuoksuista en minäkään välitä, mutta liivit ovat vailla vertaansa. Käytänkin nykyään vain VS:n liivejä. Pikkarit ovat mielestäni huonompaa laatua, mutta liivien puolesta liputan täysillä! :))
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:40"]Se Tukholmaan avattu Victorias Secret, eikö se olekin Gallerian-kauppakeskuksen vieressä? Eli jossain siinä Sergelstorgin suunnilla? Onko joku teistä käynyt jo siellä, kuinka iso myymälä, mitä hintaluokkaa esim. Bodymistit ja rintaliivit?
[/quote]
Siis ymmärtäkää ihmiset, että nämä eurooppaan avatut pikkuvs:ät on samaa skeidaa kuin lentokentillä!! Eli lähinnä hajusteita, rasvoja, ja ylikalliita pikkuhousuja, meikkipussukoita, muutamat erilaiset tekonahkalaukut, passinsuojukset.
Ei rintsikoita, ei PINK:iä, ei kohtuullisia hintoja.
POIKKEUS on Lontoon Bond Streetin VS, joka vastaa triplasti enemmän jenkkimyymälöitä, kuin nuo pikkupuljut. Siellä on PINKin kerros, rintsikat ja bikinit ja käytännössä kaikkia mitä jenkeissäkin, mutta vaan hieman kalliimmalla.
Mua välillä huvittaa kun ihmiset menee sekasin siitä, että Tukholmaan avattu miniVS, joka on lähinnä matkamuistomyymälä. Ainoa kerta, milloin olen ollut positiivisesti yllättynyt tälläisesta matkamuistoVS:stä oli Malesian Johorin Premium Outletissa oleva miniliike. Malesiassa kaikki on nimittäin superedullista, joten tuollakin miniliikkeessä olevat pikkuhousut olivat settinä jopa halvempia kuin jenkeissä niissä kunnon myymälissä, vain koska Malesian hintataso on edukas länsimaalaiselle. Pikkuhousut olivat siellä ainakin samoja laadullisesti kuin jenkeissä
[/quote]
Siellä ei siis oo mitään tarjouksia kuten jenkeissä esim. Olikohan se 25dollaria/5 body mistiä jne..?
Tukholman tai jonkun muun Euroopan maan VS:n liikkeissä käyneet, ootteko sitä mieltä että kannattaa/tai on yhtä järkevää tilata ne muutama tuoksua vaikka mieluummin netistä kuin käydä ulkomailla ollessaan siellä paikan päällä liikkeessä..
[/quote]
Joo ei todellakaan ole xD muistaakseni 139kr maksoi per pullo viime viikolla. Netistä tilattuna saat halvemmalla. Ihan oikeasti ihmiset, Tukholman VS on vika syy miksi tekisin reissun Ruotsiin xD
Plus että molemmilta ruotsinlaivoilta saa nykyään noita bodymistejä. Lontooseen kannattaa mennä jos vaatteita/alusvaatteita haluaa :)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:10"]
Siis mikä tämä juttu on? Miksi siellä myydään noita hajuvesiä? Oliko se vain tänään?
[/quote]
Osaisko joku vastata tähän?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:10"]
Siis mikä tämä juttu on? Miksi siellä myydään noita hajuvesiä? Oliko se vain tänään?
[/quote]
Osaisko joku vastata tähän?
[/quote]
Todennäköisesti loppuivat jo tänään. Kaikkiin Suomen glittereihin tuli rajoitettu erä VS-tuoksuja.
http://instagram.com/p/uWDU74wWzb/?modal=true
"Psst.. let me tell you a secret! Saimme pienen erän Victoria's Secret fragrance spray -tuoksuja ja niiden myynti alkaa kaikissa Suomen Glitter-myymälöissä torstaina 23.10.!! Hinta 14,90€/250ml. Nämä myydään alle viikossa, joten ole liikkeellä oikeaan aikaan! :) #glittersuomi #victoriassecret #newinstore #limitedstock"
Voisko joku kuvailla mulle pure seduction -tuoksua?
Miksi Glitterissä myytiin niitä? Ja ovatko ne siellä vain tämän päivän ajan?
Mun mielestä ne ei tuoksu vaan haisee. Ja pahalta.
Mua kyllä nauratti vähän kattoa noita hintoja, USA:ssa ostin isoja purkkia noita tuoksuja ja ne makso alessa 1-3 dollaria kappale..
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:27"]
Voiko joku kertoa mikä siinä VSissä viehättää?? Nuo hajusteet haisee ihan pikkuteineiltä jotka on käyny Seppälän kosmetiikkaosastolla suihkuttamassa päälleen kaikkia euron migreenipommeja ja ne alusvaatteetkin on ihan skeidaa.
[/quote]
Noku se on muotia ja ku kaikki julkkiksetkii....
Tosin tykkään itsekin kaikista karkkituoksuista <3
[/quote]
Ei ne kaikki ole karkkituoksuja eikä edes voimakkaita vaan löytyy hedelmäisiä, mausteisia ja kukkaisia, ja itse asiassa minä (32v), äitini (59v) ja mummoni (80v) pidämme kaikki niistä, ja käytämme niitä :) Sitä paitsi mikään muu markkinoilla oleva tuoksu ei ole niin hoitava kuin nuo.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:17"]
HYI VITTU!
[/quote]
Älä sitten haistele sitä omaasi noin läheltä.......
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:15"]
Mun mielestä ne ei tuoksu vaan haisee. Ja pahalta.
[/quote]
no kun nuo ei nimen omaan haise, siksi porukka niistä tykkääkin, ja minulle ne sopii vallan mainiosti, paremmin kuin kaikki mummojen ja venäläisten suosimat "kaneli vitoset" ja muut myrkyt, tai pissisten suosimiat äklöt esanssiset parishilttonit!
t. migreenistä ja astmasta kärsivä
Ainakaan Lempäälän Ideaparkin Glitterissä ei ollut enää lauantaina! :(
Ne sarjan VS-vartalokosteusvoiteet ovat ihanan miedon tuoksuisia, ja imeytyvät tosi nopeasti, onneksi sillä inhoan tahmeita voiteita iholla. Rakastan Love Spell-tuoksuista vartalovoidetta, siinä on kirsikankukkaa ja on hieman tumma kukkainen ja vain aavistuksen makea. Sopii siis vähän aikuisemmallekin, verrattuna niihin VSn siirappisiin Coconut-jotain ja Mango-jotain makeutusainehajuihin joiden kohderyhmä lienee alle 20v :)
Oliko Glitterissä vain niitä jämiä tuoksuja jotka eivät ole menneet kaupaksi muualla, kuten Ruotsissa?
Vai löytyikö ihanimmat Aqua Kiss, Pure Seduction, Love Spell ja Sheer Love?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:40"]Se Tukholmaan avattu Victorias Secret, eikö se olekin Gallerian-kauppakeskuksen vieressä? Eli jossain siinä Sergelstorgin suunnilla? Onko joku teistä käynyt jo siellä, kuinka iso myymälä, mitä hintaluokkaa esim. Bodymistit ja rintaliivit?
[/quote]
Siis ymmärtäkää ihmiset, että nämä eurooppaan avatut pikkuvs:ät on samaa skeidaa kuin lentokentillä!! Eli lähinnä hajusteita, rasvoja, ja ylikalliita pikkuhousuja, meikkipussukoita, muutamat erilaiset tekonahkalaukut, passinsuojukset.
Ei rintsikoita, ei PINK:iä, ei kohtuullisia hintoja.
POIKKEUS on Lontoon Bond Streetin VS, joka vastaa triplasti enemmän jenkkimyymälöitä, kuin nuo pikkupuljut. Siellä on PINKin kerros, rintsikat ja bikinit ja käytännössä kaikkia mitä jenkeissäkin, mutta vaan hieman kalliimmalla.
Mua välillä huvittaa kun ihmiset menee sekasin siitä, että Tukholmaan avattu miniVS, joka on lähinnä matkamuistomyymälä. Ainoa kerta, milloin olen ollut positiivisesti yllättynyt tälläisesta matkamuistoVS:stä oli Malesian Johorin Premium Outletissa oleva miniliike. Malesiassa kaikki on nimittäin superedullista, joten tuollakin miniliikkeessä olevat pikkuhousut olivat settinä jopa halvempia kuin jenkeissä niissä kunnon myymälissä, vain koska Malesian hintataso on edukas länsimaalaiselle. Pikkuhousut olivat siellä ainakin samoja laadullisesti kuin jenkeissä
[/quote]
Siellä ei siis oo mitään tarjouksia kuten jenkeissä esim. Olikohan se 25dollaria/5 body mistiä jne..?
Tukholman tai jonkun muun Euroopan maan VS:n liikkeissä käyneet, ootteko sitä mieltä että kannattaa/tai on yhtä järkevää tilata ne muutama tuoksua vaikka mieluummin netistä kuin käydä ulkomailla ollessaan siellä paikan päällä liikkeessä..