Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jotain tyyppiä johon haluaisitte niin kovasti tutustua

Vierailija
23.10.2014 |

tai ystävystyä, mutta se ei jostain syystä onnistu? Minulla on. Täytyisi olla 100 % varma että tunne olisi molemminpuolinen ennenkuin uskaltaisi antaa mitään vinkkiä. Pöh. Raastavaa...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 olen pahoillani, mutta he is not that into you :/

Vierailija
42/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa Lidlissä on sellainen nuori nainen kassalla, joka jostain syystä on alusta asti vetänyt mua hirveästi puoleensa. Ja oon nainen ja hetero, mutta joskus oon jopa miettinyt häntä kotona ja hakeudun aina hänen kassalle kaupassa ollessani. Mut en osaisi sanoa mitään ja lumous varmaan särkyisikin, enkä itsekään oikein ymmärrä mistä on kyse. Mutta siis olen jotenkin lumoutunut hänestä. Hämmentävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ajatelkaan nyt vähän! Roikutte täällä pohtimassa ottaisinko yhteyttä johonkin ihmiseen, jonka kanssa olisi mahdollisesti livenä tosi kivaa. Miettikää nyt vähän et kumpi kannattaa; kysyä reilusti ihan niiltä oikeilta ihmisiltä suoraan vai pohtia asiaa tääällä anonyymien sekapoltsejen kanssa. ;D

Vierailija
44/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:23"]

Hei, ajatelkaan nyt vähän! Roikutte täällä pohtimassa ottaisinko yhteyttä johonkin ihmiseen, jonka kanssa olisi mahdollisesti livenä tosi kivaa. Miettikää nyt vähän et kumpi kannattaa; kysyä reilusti ihan niiltä oikeilta ihmisiltä suoraan vai pohtia asiaa tääällä anonyymien sekapoltsejen kanssa. ;D

[/quote]

Ei se niin yksioikoista ole.

Vierailija
45/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:23"]

[/quote]

Ei se niin yksioikoista ole.

[/quote]

No mix ei ole?

Vierailija
46/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:59"]

Monien taiteilijoiden kanssa olisi kiinnostavaa keskustella. Esim. kirjailijoiden ja taidemaalarien.

Ideaalimaailmassa olisin tavannut Elin Danielson-Gambogin, useampia ranskalaisia impressionisteja ja jotain taitavia klassisia säveltäjiä.

Pahaa pelkään, että saattaisin pettyä, jos kyseessä olisikin erilainen ihminen kuin luulen. Hyvin todennäköisesti näin saattaisi olla.

[/quote]

Totta. vaikka ihailee taidemaalareita, ja muusikoita, tai säveltäjiä, luulenpa että he ovat melko egoistisia, eivätkä olisi parhaita ystäviä, pakko ollakin itsekäs koska kilpailu kova.

Voin olla väärässä, mutta välttämättä ihailun kohde ja tosielämän ystävä ei ole sama asia.