Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jotain tyyppiä johon haluaisitte niin kovasti tutustua

Vierailija
23.10.2014 |

tai ystävystyä, mutta se ei jostain syystä onnistu? Minulla on. Täytyisi olla 100 % varma että tunne olisi molemminpuolinen ennenkuin uskaltaisi antaa mitään vinkkiä. Pöh. Raastavaa...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:19"]

Mulla oli tuollainen työkuvioissa, mutta tiemme erosivat olosuhteiden vuoksi jokin aika sitten. Olin aika varma sisimmässäni, että toisessa ympäristössä meistä olisi ihan helpostikin tullut ystäviä. Aika loppui kesken, ja on mahdollista ettemme enää näe. Sääli todellakin.

[/quote]

Miksi et tehnyt mitään aloitetta jos tiesit "ajan loppuvan"?

[/quote]

Tein kyllä kaikkeni, mikä ei kauhean paljoa ollut. :/ Pikkuisen hankala tilanne omalla tavallaan. Ja aika tosiaankin loppui kesken.

[/quote]

Et sitten voi ottaa yhteyttä puhelimitse ja pyytää vaikka kahville? Ei se aika mihinkään ole loppunut.

[/quote]

No en tosiaankaan oikein voi. Olisi tarvittu vielä hieman lisätutustumista eri tilanteissa, jotta voisin kuvitellakaan mitään kautta yhteydenottoa. Ja sanoin olleeni aika varma, eli en missään nimessä täysin varma. En mä voi mokata siten, että ottaisin yhteyttä, ja toinen olisi ihan että... ööö. En vaan voi. Häpeäisin silmät päästäni sen jälkeen!

[/quote]

Kumpaakohan suret vanhainkodissa, sitä ettet ottanut riskiä ja ehkä läytänyt elämänikäistä ystävää, jonka kanssa jakaa huolet ja ilot, vai sitä, että että otit yhteyttä ja toinen ei ollutkaan kiinnostunut tapaamaan. Ainahan voit soittaa muulla asialla, tai vain kysellä mitä kuuluu. Jos toinen osapuoli ei vaikuta innostuneelta, toivotat vaan hyvää jatkoa. Mutta jos hän ilahtuu soitostasi, niin ehdota vaikka kahville menoa joku päivä. Sehän on täysin viaton pyyntö. Kyllä ihmiset kahvittelevat, eikä se tarkoita mitään sen enempää, jos et halua. 

Lisäksi mitä tuota häpeämään, kun itsekin totesit ettette varmaan näe enää koskaan (ilman sinun aloitteellisuuttasi). 

Vierailija
22/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:19"]

Mulla oli tuollainen työkuvioissa, mutta tiemme erosivat olosuhteiden vuoksi jokin aika sitten. Olin aika varma sisimmässäni, että toisessa ympäristössä meistä olisi ihan helpostikin tullut ystäviä. Aika loppui kesken, ja on mahdollista ettemme enää näe. Sääli todellakin.

[/quote]

Miksi et tehnyt mitään aloitetta jos tiesit "ajan loppuvan"?

[/quote]

Tein kyllä kaikkeni, mikä ei kauhean paljoa ollut. :/ Pikkuisen hankala tilanne omalla tavallaan. Ja aika tosiaankin loppui kesken.

[/quote]

Et sitten voi ottaa yhteyttä puhelimitse ja pyytää vaikka kahville? Ei se aika mihinkään ole loppunut.

[/quote]

No en tosiaankaan oikein voi. Olisi tarvittu vielä hieman lisätutustumista eri tilanteissa, jotta voisin kuvitellakaan mitään kautta yhteydenottoa. Ja sanoin olleeni aika varma, eli en missään nimessä täysin varma. En mä voi mokata siten, että ottaisin yhteyttä, ja toinen olisi ihan että... ööö. En vaan voi. Häpeäisin silmät päästäni sen jälkeen!

[/quote]

No voi hitsi! Toivottavasti tapaatte vielä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ilahtuisin tosi paljon jos joku haluaisi tutustua ja ehdottaisi tapaamista. Jos tutuisiettä henkilön kanssa synkkaisi.

Vierailija
24/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen ihminen, mutta häntä ei kiinnostanut tutustua minuun. Olen tässä pikkuhiljaa pääsemässä asian yli, vaikka ensin tulikin sellainen syvä kelpaamattomuuden ja huonouden tunne. Mutta - ihmisiä on paljon maailmassa. En varmaan vaan ole tyyppinä tarpeeksi kiinnostava. 

Mitä sitä suremaan. Olen iloinen, että ainakin kysyin, koska se vaati paljon rohkeutta. 

Vierailija
25/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien taiteilijoiden kanssa olisi kiinnostavaa keskustella. Esim. kirjailijoiden ja taidemaalarien.

Ideaalimaailmassa olisin tavannut Elin Danielson-Gambogin, useampia ranskalaisia impressionisteja ja jotain taitavia klassisia säveltäjiä.

Pahaa pelkään, että saattaisin pettyä, jos kyseessä olisikin erilainen ihminen kuin luulen. Hyvin todennäköisesti näin saattaisi olla.

Vierailija
26/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin. Paras ystäväni muutti pari vuotta sitten ulkomaille ja olen kovasti kaivannut uutta ystävää, jonka kanssa tehdä kivoja juttuja. Miehen kanssa meillä erilaiset leffamaut niin en hänestä saa oikein leffaseuraa esim. En vaan tapaa ketään oman tyylisiä ihmisiä koskaan, blaah. Jos minulla olisi ap:n ongelma,en kyllä jahkailisi.

Vierailija
27/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne kuin 16:lla.

Ehkä teen asialle joskus jotain.

Vierailija
28/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua mieheni vanhempiin, mutta mieheni kieltää, sillä heillä on välit niin pahasti tulehtuneet. Harmittaa...

Vierailija
29/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:13"]

[/quote]

Tee ihmeessä!!! Suotta jahkailet.

Vierailija
30/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:56"]

Itselläni on ollut tuo tilanne monesti. Mutta useimmiten olen luottanut ihmistuntemukseeni ja pyytänyt henkilöä jonnekin. Näin tapasin mm yhden parhaista kavereistani, kun olimme samalla työväenopiston kurssilla ja en voinut sivuuttaa, miten älyttömän kiva ihminen hän oli. Pyysin häntä lenkille kanssani ja siitä asti ollaan oltu läheisiä ystäviä. Ne henkilöt joiden kohdalla olen kokenut pakottavaa tutustumisen tarvetta ovat aina olleet "oikeita". Toki ihmistuntemuksessa on eroja, eli en lupaa mitään. :)

[/quote]

Harvoin tulee tuo tunne. Mutta kun ei voi tietää onko molemminpuolista..

[/quote]

No mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Hän sanoo ettei ehdi tavata tms? Ethän vielä tunne koko ihmistä, niin pääset varmasti yli nopeasti. Ja parhaassa tapauksessa voit saada uuden ystävän. Kuulostaa että sinulla on ap joku hylkäämisenpelko.

[/quote]

Onko joku, jolla ei ole? :O

Vierailija
31/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:24"]

[/quote]

[/quote]

Juu. Katsotaan jos tulee luonteva tilanne :)

Vierailija
32/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kannattaahan se niin ei tarvitse katua jälkeenpäin. Näetkö häntä usein?

Vierailija
33/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kannattaahan se niin ei tarvitse katua jälkeenpäin. Näetkö häntä usein?

[/quote]

Jos haluan. Voin käydä entisellä työpaikalla asiakkaana.

Vierailija
34/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noissa ihmissuhteissa toi ittesä peliin laitto ni fuckin karmeeta.

Vierailija
35/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tapasin kaikin tavoin mukavan ihmisen ja ensitapaamisen jälkeen teki kovin mieli ottaa yhteyttä ja tutustua enemmän, ihan ystävinä. No okei, olin myös vähän ihastunut ja pysyin loitommalla. Myöhemmin kävi ilmi, että tunne oli molemminpuolinen ja että ajattelimme asioista hyvin samalla tavalla. Mutta tilanne oli väärä, ihastuminen sotki kuviot ja siinä meni se ystävyys. Hitto!

Sitten on ollut muutaman kerran sellainen tilanne, että olen jostain ihmisestä katsonut, että onpa jotenkin omituinen tyyppi. Sitten olemme tutustuneet ja olen huomannut, että ensivaikutelma ei pitänyt paikkaansa, vaan meistä tulikin hyvät kaverit. Tai ehkä olen itsekin omituinen, mutta en tajua sitä, ja siksi viihdyn muiden outojen kanssa :).

Vierailija
36/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:42"]

Se on noissa ihmissuhteissa toi ittesä peliin laitto ni fuckin karmeeta.

[/quote]

Niin, miksi lienee. Pitäisi olla kännissä 24/7 niin ei olisi ongelmaa.

Vierailija
37/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan joku poikkeustapaus, kun kontaktin ottaminen muihin on aina tuntunut helpolta. Mistä lie johtuu.

Vierailija
38/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:23"]Jos tapaan ihmisen joka kiinnostaa niin tällä elämänkokemuksella toimin kyllä heti. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi jahkailuun ja pelkoihin. MItään ei saa, jos ei uskalla ottaa riskiä. Mulla on suurempi ongelma se, että noita sytyttäviä ihmisiä ei niin paljon tule vastaan.
[/quote]
Ihana viesti, kiitos tästä! Tapasin juuri hetki sitten ihmisen, joka sai minut jotenkin ihan sekaisin pelkällä olemuksellaan. Taidan uskaltautua pyytää häntä lounaalle joku kerta :)

Vierailija
39/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:35"] Samma här. Millanen tilanne sulla ap tarkalleen o? [/quote] En mielellään yksityiskohtaisesti kerro.. Mutta kerrotko omastasi? [/quote] Vaikea munkin avautua. Joku tiety klikki estää..

[/quote]

Heeeei eikö ketjun hengen mukaisesti olisi vapauttavaa vähän avautua? Tuskin kukaan tunnistava käy av:lla ja jos käy niin tuskin just tänään tai jos käy, niin se on just nyt laittamassa ruokaa ja jos ei ole niin se ei lue tätä ketjua.

Vierailija
40/46 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellänikin vähän tällainen tilanne, olen tutustunut opiskelujen kautta erääseen henkilöön, jonka kanssa keskustelu tuntuu luistavan todella luontevasti ja hyvin, ihan ensimmäisestä kerrasta saakka. Aluksi keskustelimme tavallaan ennaltamäärätyistä aiheista (liittyen opiskeluun), mutta nyt olemme jutelleet muutenkin. Itselläni klikkaa harvoin tällä tavalla kenenkään kanssa ns. alusta lähtien, joten olisi kiva tutustua paremminkin. En vain oikein tiedä miten edetä, koska kyseessä on vastakkaista sukupuolta oleva henkilö, ja yleensä olen tällaisissa ystävyyssuhteissa epäonnistunut ihan joka kerta - joko mies on ollut yksipuolisesti kiinnostunut tai sitten ollaan yhdessä tuumin pilattu koko juttu jollain säädöllä tms. Itse seurustelen, joten ihan ystävyyspohjalta olisin liikenteessä, mutten tiedä miten sellaisen viestittäminen onnistuisi?