Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitaan ompelukoneiden oma "apple", nyt olisi markkinoita!

Vierailija
12.09.2021 |

Mulla on ollut vuosia sekä ompelukone että saumuri. Kaapissa. Niiden käyttö on sellaista ydinfysiikkaa, että tarvitsisin ensin vuoden koulutuksen.

Miksi nämä koneet eivät ole kehittyneet yhtään siitä mitä ne alunperin olivat? Ainoa muutos on sähkö ja se, että niissä on ohjelmina kaikenlaisia kikkarekoristekuvioiden ompelua ja napinläpeä. Mutta niiden käyttö, langan punotus ja lankojen säätäminen on yhä aivan kivikautista. Oho, alalanka sylttää, hmm mistähän se johtuu. Kone ei tunnista kankaita, ei osaa itse älykkäästi säätää mitään jne.

Näinä DIY- ja kierrätysaikoina helppokäyttöiselle ompelukoneelle olisi tarvetta. Tarvitaan ompelukoneiden oma Apple.

Jos joku ottaa idean, kehittää sitä, perustaa uuden "nokian" ja lyö tällä rahoiksi, seuraan tyytyväisenä vierestä ja ostan tuon koneen välittömästi.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä uusimmissa ja hienoimmissa on vaan hienommat ongelmat. Sitten jos toimii, toimii hienosti. Mutta sama kuin autoissa, jos se hajoaa, et voi tehdä itse mitään vaan seistä tumput suorina ja toivoa, että korjausajan saa alle 2 kk sisään. Joskus taas automatiikka vaan "sekoaa" ja siinä meinasi korjaajakin luovuttaa kun ei meinannut enää saada säätöjä kohdilleen.

Ihan rimpulaa ei kannata ostaa, mutta en tiedä onko hienoimmatkaan ihan hintansa arvoisia.

Itse luotan nyt 90-luvun perusmalliin, kun se ei hajoa, eikä tee mitään yllätyssolmuvenkuloita, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän