Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdään pieni tutkimus/tilasto laihdutustulosten pysyvyydestä!

Vierailija
23.10.2014 |

Eli te jotka olette laihduttaneet, onko tulos ollut pysyvä? Mikä on ollut lähtöpaino (ja milloin), ja mikä on paino nyt?

Ja tämän pienen tutkimuksen "luotettavuuden" vuoksi otetaan mukaan vain sellaiset, jotka ovat joko laihtuneet jo ja saavuttaneet pysyvän painon, tai ne jotka ovat laihduttaneet, mutta sitten lihoneet takaisin. Eli EI niitä, joilla laihdutus parhaillaan on meneillään (koska ei voi varmaksi tietää, pysyykö tulos).

Itse voin aloittaa, olen lukuisia kertoja laihduttanut ihannepainooni (noin 60 kiloon) tästä nykyisestä painostani (78) mutta tulos ei ole millään kerralla jäänyt pysyväksi.

PS. Jätetään tästä nyt sitten pois kaikki laihdutusohjeet/-vinkit, -moralisoinnit jne ja pysytään aiheessa!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä metodeilla te joiden painonpudotus on pysynyt olette onnistuneet?

Vierailija
22/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010 vuoden aikana laihdutin 100 kilosta 64 kiloon eli 36kg. Olen 175 cm pitkä. Paino on pysynyt siinä koska laihdutus pohjautui pysyvään muutokseen. Ryhdyin ruokailussani lihattomaan sekä vähähiilihydraattiseen ruokavalioon. Totesin että kaupan hyllyillä on 90 prosenttia hiilareita joten helposti ravintoarvojen tarkkailussa sokeutuu ja asiat vääristyy. Pidin ruokapäiväkirjaa Kiloklubissa ja edelleen noin neljä kertaa vuodessa pidän muutaman viikon päiväkirjaa ettei totuus unohtuisi. Kiloklubissa vähensin laihdutuksen aikana monta sataa kaloria ohjelman antamasta päivittäisestä kalorimäärästä, koska huomasin etten laihdu. Viimeiset kilot lähtivät noin 1200 kalorin dieetillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up