Olisipa mulla oma koti. t.ammattivalittaja
Taas kävi anoppi nyreänä ja koko ajan komentelee aivan kuin tämä olisi hänen ja poikansa yhteinen talo. Näin vanhana haluaisi jo elää omalla laillaan. Olisipa edes pieni oma koti.
Kommentit (29)
Tänä syksynä anoppi on ollut tosi äreä yms en tiedä johtuuko se yhtään tai edes osittain siitä että nainen kenen kanssa anoppi halusi että mieheni menisi naimisiin menee nyt sitten erään toisen miehen kanssa naimisiin. Anopin pitäisi realistisesti tajuta ettei pojallaan niin vaan ollut valinnanvaraa naisten suhteen. Löytyy komeampia ja rikkaampia miehiä jotka voivat paremmin valikoida vaimonsa. ap
Unohda anoppi. Kerro kaikki mitä hän juttelee ja tekee sun kanssa miehellesi. Ehkä ajan kanssa ymmärtää ettei äitinsä ole niin mukavaa seuraa.
Ja nyt lopetat tuon nössöilyn! Et päästä anoppia teille. Puhelin äänettömälle ja myöhemmin kerrot olleesi jossain. Tai jos anoppi ajattelee susta jo nyt negatiivisesti, niin sanot meneväsi nukkumaan korvatulpat korvissa, et halua vieraita.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 10:08"]
Unohda anoppi. Kerro kaikki mitä hän juttelee ja tekee sun kanssa miehellesi. Ehkä ajan kanssa ymmärtää ettei äitinsä ole niin mukavaa seuraa. Ja nyt lopetat tuon nössöilyn! Et päästä anoppia teille. Puhelin äänettömälle ja myöhemmin kerrot olleesi jossain. Tai jos anoppi ajattelee susta jo nyt negatiivisesti, niin sanot meneväsi nukkumaan korvatulpat korvissa, et halua vieraita.
[/quote]
Olen mä noista miehelle kertonut ei se siihen mitään sano. Aiemmin kun ei ollut apen kanssa samalla alalla töissä ja ns perheyrityksessä niin mieheni oli itsenäisempi. Nyt soittelee jatkuvasti työasioissa isälleen ja tuntuu että ollaan jatkuvasti heidän kanssaan. ap
Herran jestas mikä ketju ja varsinkin ap... Ei voi olla todellinen ihminen. Mutta jos tällainen ruikkuperse oikeasti jossain elelee niin onnea vaan, olet kyllä ammattivalittajien helmi!
No kohtahan sulla on oma koti. Tuskin anoppi siellä teidän uudessa perhekodissa samalla lailla ramppaa.
Tuli tosta mieleen. Muistan yhden hauskan mainoksen, jossa hellantuuteli kolmekymppinen mies deitti-ilmoituksessaan sanoo:
"Unelmieni tyttöystävällä on vaaleat hiukset, niinku äidillä. Hänellä on siniset silmät, niinku äidillä. Mä aion kutsua tyttöystäväni huvipuistoon, jossa voimme olla yhdessä keskenämme - ÄIDIN KANSSA".
Sori, ei liity millään lailla tähän. Munkin anoppi on kusipää ja puhuu paskaa mun selän takana sen sijaan että puhuisi ongelmistani minulle.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 08:40"]
Ja tietenkin siivosi mökin alta aikayksikön juhlakuntoon, kun sinulta meni viikko sen kanssa tuskailuun etkä silti päässyt puusta pitkään.
[/quote]
Ei siivonnut vaikka raivaamiseen olisin tarvinnut kyllä apua. ap
[/quote]on ne anopit vaan aika inhottavia ;-D
Kuka tämänkin nostanut?
Aloitus oli viime vuoden lokakuulta.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 09:53"]
Jos ap rupee panemaan oven kiinni anopilta niin lapsi ei pääse eskariin. Anoppi on se joka kuskaa sen sinne, ap on itse kertonut.
[/quote]
Ei kuskaa enää, ajan itse autoa vaikka huimaa. Vien ja tuon lapsen itse. ap