Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin huvittavia tapauksia nämä moneen kertaan avioituvat ihmiset!

Vierailija
12.09.2021 |

Kolmasti, neljästi tai sitäkin useammin naimisiin menevät. Ja lopputulos on kuitenkin lähes poikkeuksetta se, että he elävät yksin jopa vuosikymmeniä. Paljonpa kannattaa!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä olen ollut kaksi kertaa naimisissa.

Vierailija
2/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuitenkin erota kuin elää onnettomassa avioliitossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset tapa avioitujat vois perustaa kommuunin ja viettää siellä haaremi elämää.

Vierailija
4/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa naimisissa ollet ja yli 2 kertaa kihloissa olleet ovat kamalia ihmisiä. Mikään ei ole pyhää!

Vierailija
5/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Guinnesin ennätys avioliitoissa?

Vierailija
6/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa siinä on? Ei avioliitto ole muuta kuin taloudellinen sopimus. Sen saa ihan laillisesti purkaa halutessaan.

Vierailija
7/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mieheni on kolmatta kertaa naimisissa ja olemme olleet yhdessä jo kymmenen vuotta.

Kai hän on uskaltanut erota, kun on voinut luottaa siihen, että uusia naisia on heti jonossa. Minä uskaltaisin erota siksi, että viihdyn hyvin sinkkuna.

8/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kamalaa siinä on? Ei avioliitto ole muuta kuin taloudellinen sopimus. Sen saa ihan laillisesti purkaa halutessaan.

Kai monet näkee sen myös muuna kuin pelkkänä taloudellisena sopimuksena. Näin ainakin meillä päin. 

Vierailija
9/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai monet näkee sen myös muuna kuin pelkkänä taloudellisena sopimuksena. Näin ainakin meillä päin. 

Näyttää se siltäkin että on kiva esitellä kuinka mukamas ollaan niin yhtä enemmän kuin ilman avioliittoa. Häitten jälkeen meno on kuitenki sama kuin ennenkin.

Vierailija
10/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa ihmiset, jotka ovat useita kertoja avoliitossa ja yhdessä avioliitossa. Sitten väittävät, että ovat eronneet vain kerran.

Vierailija
11/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämältään hyvin epävarmoja ihmisiä. Ja kun tulee pieniäkin vastoinkäymisiä niin sitten taas erotaan. Ex-koulukaverini meni juuri 4. kerran naimisiin. Kirkkohäät. M44

Vierailija
12/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myötä kuin vastoikäymisissä ja kunnes kuolema meidät erottaa, epic.

Vierailija
13/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuokin kuin avoliitto.

Vierailija
14/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että joka kerran eroaa, eroaa helposti myös seuraavista parisuhteista. Ja joka kerran pettää, pettää hyvin tod.näk. myös seuraavissa parisuhteissa. Tämä tiedoksi niille, jotka alkavat varatun kanssa vehtaamaan. Vielä yksi neuvo: ei kannata joka uuteen parisuhteeseen tehdä sitä uutta ”rakkauden hedelmää”.

Vierailija
15/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. avioliitto menossa.

Vierailija
16/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa ihmiset, jotka ovat useita kertoja avoliitossa ja yhdessä avioliitossa. Sitten väittävät, että ovat eronneet vain kerran.

Totta. Ensin sanotaan, ettei ole mitään järkeä mennä naimisiin, kun avoliitossa ja avioliitossa ei ole mitään eroa. Jännästi sitten eron hetkellä se ei pädekään.

Vierailija
17/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni on ollut kai viidesti naimisissa, enkä tajua miten se jaksaa mennä avioeroprosessin läpi noin monta kertaa. Pitääkö sitten edes mennä naimisiin niin helvetinmoisella kiireellä noin monen eron jälkeen

Vierailija
18/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että joka kerran eroaa, eroaa helposti myös seuraavista parisuhteista. Ja joka kerran pettää, pettää hyvin tod.näk. myös seuraavissa parisuhteissa. Tämä tiedoksi niille, jotka alkavat varatun kanssa vehtaamaan. Vielä yksi neuvo: ei kannata joka uuteen parisuhteeseen tehdä sitä uutta ”rakkauden hedelmää”.

Haluamatta yleistää, mutta kokemuksesta etenkin naiset eroavat helpommin sen jälkeen, kun ovat kerran "rohkaistuneet" eroamaan lastensa isästä ja pitkästä liitosta. Sen jälkeen moni nainen tekee päästöksen olla mieluummin yksin kuin enää parisuhteessa. Jos kuitenkin varteenotettava kumppaniehdokas tulee vastaan voidaan vielä antaa mahdollisuus sille, mutta kriteerit on kovat. Mikäli epäkohtia alkaa ilmetä suhteen edetessä, erotaan huomattavasti helpommin kuin aiemmin, koska ei jakseta eikä haluta nähdä enää samaa vaivaa ja käyttää aikaa epäkohtien korjaamiseen. Tiedostetaan, että se voi olla jopa täysin turhaa, koska peruspersoonallisuuden piirteet-ikävät sellaiset harvoin paranevat ja ne tulee yleensä esille vasta suhteen kestettyä pidempään.

Vierailija
19/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huvittavia on ihmiset, jotka miettii toisten parisuhteita.

Vierailija
20/41 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos liitto purkautuu vuosien päästä, mutta muutama viikko tai kuukausi naimisiinmenosta, ihmetyttää. Eikö rahat olisi kannattanut säästää? Tuskin ennen häitäkään on ollut auvoista, jos erotaan hetikohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi